Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Smultronbarn skrev:
corona skrev:Vi är med:
corona - Skickat - Fått
Lojse - Skickat - Fått
solängel - Skickat - Fått
noranora - Skickat - Fått
Fina - Skickat - Fått
Smultronbarn - Skickat - Fått
nakum - Skickat - Fått
Suskiv - Skickat - Inte Fått
4ungar - Skickat - Inte Fått

Tack snälla noranora för de fina sakerna! :heart: :vågen: Jag fick ett fint mjukt hjärta med härlig nejlikodoft, en jättesöt liten tomte som sover gott i en tändsticksask (sonens klara favorit :loving: ), fina julklapssadresser samt julservetter. :D Det kom fram innan jul, men minns inte exakt datum.

Jag blev bara så full i skratt över hur lika vi hade tänkt... :fnissa: Jag gjorde ju också ett doftande hjärta och nåt skoj med tändsticksaskar... Hihi, har vi läst samma pysselbok månne? 8)
:D vad kul att du gillade det. Nä, jag har inte läst i en pysselbok, men jag hittade ett liknande hjärta i lådorna här hemma som jag gjort för flera år sedan och blev inspirerad att göra ett nytt till dig, och tomten i asken kom till när jag såg ett annat pysselbyta på tema "tea party" där man skulle dekorera en tändsticksask (+ att jag var nålfiltningssugen) :) Men nu blir jag nyfiken på vilken bok det var? Låter ju onekligen som en bok för mig :wink: :D
noranora skrev:
Smultronbarn skrev: Tack snälla noranora för de fina sakerna! :heart: :vågen: Jag fick ett fint mjukt hjärta med härlig nejlikodoft, en jättesöt liten tomte som sover gott i en tändsticksask (sonens klara favorit :loving: ), fina julklapssadresser samt julservetter. :D Det kom fram innan jul, men minns inte exakt datum.

Jag blev bara så full i skratt över hur lika vi hade tänkt... :fnissa: Jag gjorde ju också ett doftande hjärta och nåt skoj med tändsticksaskar... Hihi, har vi läst samma pysselbok månne? 8)
:D vad kul att du gillade det. Nä, jag har inte läst i en pysselbok, men jag hittade ett liknande hjärta i lådorna här hemma som jag gjort för flera år sedan och blev inspirerad att göra ett nytt till dig, och tomten i asken kom till när jag såg ett annat pysselbyta på tema "tea party" där man skulle dekorera en tändsticksask (+ att jag var nålfiltningssugen) :) Men nu blir jag nyfiken på vilken bok det var? Låter ju onekligen som en bok för mig :wink: :D
Jag ska kolla vilken bok det var! :notes: Lånade några på bibblan, men de är återlämnade nu tyvärr. Ska glutta om de finns eller är undanstoppade i nåt magasin till nästa jul. :wink:
Användarens profilbild
Av Lojse
4ungar: fy va trist, den som skickade paketet till dig får helt enkelt göra en anmälan till posten, det finns formulär på deras hemsida och så får ni hoppas att den bara har hamnat på hög pga fel porto eller att adresslappen har förstörts eller nått liknande, och att det inte är borta borta :x
Användarens profilbild
Av 4ungar
Lojse skrev:4ungar: fy va trist, den som skickade paketet till dig får helt enkelt göra en anmälan till posten, det finns formulär på deras hemsida och så får ni hoppas att den bara har hamnat på hög pga fel porto eller att adresslappen har förstörts eller nått liknande, och att det inte är borta borta :x
hoppas på att den som skulle skicka till mig ser detta :roll:
Användarens profilbild
Av noranora
4ungar skrev:
Lojse skrev:4ungar: fy va trist, den som skickade paketet till dig får helt enkelt göra en anmälan till posten, det finns formulär på deras hemsida och så får ni hoppas att den bara har hamnat på hög pga fel porto eller att adresslappen har förstörts eller nått liknande, och att det inte är borta borta :x
Kanske kan corona skicka ett litet pm till personen i fråga?
Av corona
noranora skrev:
4ungar skrev:
Personen är PM:ad och paketet skall vara skickat... trist :(
Användarens profilbild
Av noranora
corona skrev:
noranora skrev:
4ungar skrev:
Personen är PM:ad och paketet skall vara skickat... trist :(
Försök med posten. Det har hänt mig att ett paket gått sönder och innehållet trillat ur men eftersom avsändaren kunde berätta vad som var i kunde posten hitta det.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?