Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

*snyft* Man blir ju aldeles rörd. :D

Är det någon här som har mönster på röda korsets babypaket? Det ska finnas en tröja där som jag är intresserad av som allmänt går under namnet "rödakorsettröjan". Har försökt hitta utan framgång. Deras mössmönster till nyfödingar har jag däremot om någon är intresserad. :)
Asereht skrev:*snyft* Man blir ju aldeles rörd. :D

Är det någon här som har mönster på röda korsets babypaket? Det ska finnas en tröja där som jag är intresserad av som allmänt går under namnet "rödakorsettröjan". Har försökt hitta utan framgång. Deras mössmönster till nyfödingar har jag däremot om någon är intresserad. :)
Det beror lite på vilken rödakorskrets det är. Här stickar de en kofta från sida till sida med sömmar bara under armarna och avkortade varv, helt i rätstickning. I bla Karlskrona (åtminstone i början av nittiotalet) stickas det en som man börjar på uppe vid halsen och stickar en raglankofta som även den bara har sömmar under armarna, jag tror jag har mönster till båda.
Härligt! :heart: Jag blir så glad! :D
Borde man sticka mössor och skicka med också?

Men jag blir också ledsen över de som ondgör sig över att vi "svenska kvinnor stickar filtar och skänker" till barnen... :( (Tänkte på de mindre roliga kommentarerna under artikeln.)
Smultronbarn skrev:Men jag blir också ledsen över de som ondgör sig över att vi "svenska kvinnor stickar filtar och skänker" till barnen... :( (Tänkte på de mindre roliga kommentarerna under artikeln.)
:iagree:
På ett sätt har han säkert rätt, gynnar man inhemsk industri så håller det i sig längre. Problemet är bara att det finns stora problem i Sydafrika, som i resten av Afrika. Alla får inte tillgång till välfärden. Skulle det vara så skulle det inte finnas hjälporganisationer i Sydafrika.
Fryle skrev:
Asereht skrev:*snyft* Man blir ju aldeles rörd. :D

Det beror lite på vilken rödakorskrets det är. Här stickar de en kofta från sida till sida med sömmar bara under armarna och avkortade varv, helt i rätstickning. I bla Karlskrona (åtminstone i början av nittiotalet) stickas det en som man börjar på uppe vid halsen och stickar en raglankofta som även den bara har sömmar under armarna, jag tror jag har mönster till båda.
Åh har du! Jag är intresserad av båda! Vill du dela med dig? :D
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?