- lör dec 20, 2008 15:50
Jag har hittills sytt ett gäng små trekantsnessecärer till kvinnliga släkt- och vänner, sytt en dagisväska till ungen och har en på gång till min mamma. Sen gick jag och köpte nåt så otroligt tekniskt som en digitalfotoram till mamma och pappa, men dom är ju suckers på bilder på ungen så dom blir nog riktig glada! Ändå känns det roligast att ge bort det man själv gjort...
Winissa skrev:Nu håller jag på att virka ett till halsband.Spännande! Du kan väl lägga upp bilder när du är klar med tavlorna! Och det virkade halsbanden! Det lät jätteintressant!
Håller även på med målade fotografier av brorsan och hans tjej. Det var jätteklurigt att hitta nån bra bild! Ojoj vad jag har letat och redigerat för att få en bild där det inte är svart över halva ansiktet osv. Tjejen är så ljus och brorsan mer mörk så det är svårt att få båda att synas tydligt i samma kort. Frågade både pappa och brorsans kompis om hjälp att hitta bilder men till slut hittade jag ett par ur min egen kortsamling. Jag valde att göra två små tavlor istället med fokus på ansiktet. Jag tror det kommer bli jättebra!
Kvar att göra är fodral till vetevärmarna (det har min sambo sagt att han ska hjälpa mig med), vetekudde till ögonen och en huvudkudde med vete i och mozartkulor. Och så ska jag fixa med förstoringar av kort mm.
Vi får väl se om jag hinner
Jag har hittills sytt ett gäng små trekantsnessecärer till kvinnliga släkt- och vänner, sytt en dagisväska till ungen och har en på gång till min mamma. Sen gick jag och köpte nåt så otroligt tekniskt som en digitalfotoram till mamma och pappa, men dom är ju suckers på bilder på ungen så dom blir nog riktig glada! Ändå känns det roligast att ge bort det man själv gjort...
1:an 0801
2:an 0905
3:an 1305
2:an 0905
3:an 1305