Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

melon skrev:Idag har jag tovat ihop min dubbelstickning. Det är jätteroligt att se det krympa ihop och dessutom luktar såpan så gott.

Bild

Bild

Bild

Bild
Ååh så snyggt :love:

Nu måste jag ju lära mig dubbelstickning också! :D
Jag skulle behöva bobbiner till ett projekt men har aldrig använt det innan, någon som kan tipsa om vilken sort som är bäst och var man köper såna?
Användarens profilbild
Av ellla
:Hahaa: :Hahaa:
Jag hade en brun tröja jag stickade i höstas, i rowan cocoon...
När jag gjort klart den så var den lagom. Efter en lätt tvätt blev den gigantisk!!!! Och börjar ludda med grått ludd....
Så jag fick tipset att tvätta den i tvättmaskinen... Jag har gjort det nu. Och den är mindre... Men den är gråluddig!!!! Och inte bara lite....
ellla skrev::Hahaa: :Hahaa:
När jag gjort klart den så var den lagom. Efter en lätt tvätt blev den gigantisk!!!! Och börjar ludda med grått ludd....
Så jag fick tipset att tvätta den i tvättmaskinen... Jag har gjort det nu. Och den är mindre... Men den är gråluddig!!!! Och inte bara lite....
:notworking: :kamera: Bild!
Användarens profilbild
Av melon
ellla skrev::Hahaa: :Hahaa:
Näääää :roll: :lol: :lol: rowan är ju inte vilket garn som helst heller...
Användarens profilbild
Av melon
Fryle skrev:Snyggt, melon! Du ser ut att ha lyckats få det att krympa mer på bredden än höjden. Har du tovat för hand?
Jepp, för hand! Syns på en av bilderna. :tumup: Jag drog lite i det och rullade det på längden för att få det så. Men jag tovade fodralet runt en mall som är exakt lika stor som en iPhone så det hade kanske funkat att slänga in den i en maskin också.
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 291
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?