Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av petwol
Silverros skrev:Jo en sån spärr har min med, men jag tycker verklige n att luckan är stängd. Det är en huskylock s15 jag har..
Jag har precis trätt om den, men ändå funkar det inte.
På min gamla maskin hängde den där luckan sig så det såg ut som den var stängd men det var den inte. Maken fixade det på nått sätt :hmm: Tror han böjde till någonting så att den hoppade i rätt läge så funkade den igen.

Även det en huskylock...
Användarens profilbild
Av Lojse
tänkte dela med mig om ett exempel hur det kan bli när man har bråttom.

igårkväll hade exet vart ute med valpen och helt plötsligt ligger de där, två små löpdroppar, så det var lika väl att kasta sig på maskinen innan exet var tvungen att åka.

jag tog innersta lagret i fleec, två lager bomull vid snippan och ytterlager i pul

jag priade bort att sätta på en snygg kantsöm och lite småfix, kardborren sitter lite löst redan så..

Bild

så att den ser ut att hänga lite i rumpan.. men det är för att hon ville sätta sig och jag putta upp rumpan så hpn står lite konstigt.
får sätta mig och fixa till det mesta ikväll, men den sitter helt okey.. och jag tror att hon kommer kunna ha den till nästa löp oxå, beror på hur mycket hon breddar på sig.
och som tur e har hon total accepterat den utan någon förberedande träning :tumup:
Användarens profilbild
Av Fryle
Vilket smart löpskydd, lojse! :tumup:

Idag fick jag mina två beställda interlocktyger från JNYdesign. Och med i paketet var en meter brunt med vita prickar som bonus!
Oh så så typisk....jag och min mamma brukar köpa Ottobre tillsammans men nu så, decembernumret ( som hon hela tiden sagt att jag ska få vid jul), ville hon inte ge mig utan tyckte jag skulle köpa en själv :hmm: .

Jaja, orkade inte bråka om en dum tidning, men så ska jag köpa den idag istället i affären och så är den slut!

Någon som beställt tidning via deras hemsida och kan rekommendera det?
Användarens profilbild
Av tweed
MammaTess skrev:Oh så så typisk....jag och min mamma brukar köpa Ottobre tillsammans men nu så, decembernumret ( som hon hela tiden sagt att jag ska få vid jul), ville hon inte ge mig utan tyckte jag skulle köpa en själv :hmm: .

Jaja, orkade inte bråka om en dum tidning, men så ska jag köpa den idag istället i affären och så är den slut!

Någon som beställt tidning via deras hemsida och kan rekommendera det?
Beställ från neanobelle istället, går fortare.
Jag fick prenumeration på Ottobre i julklapp av svärmor :mrgreen:
Användarens profilbild
Av mimpen
Humleblomstern skrev:Kolla in mina nya trosor :vågen: . Gissa om jag är nöjd! Möster köpte jag från LG Sömnad.
Bild
Bild
Så himla fina, jag blir helt glad av dem! Jag tror jag måste prova sy sådana jag med. Mitt trosförråd är krympande...
Av letw83
Humleblomstern skrev:Kolla in mina nya trosor :vågen: . Gissa om jag är nöjd! Möster köpte jag från LG Sömnad.
Bild
Bild
Toksnygga! :tumup: Gillar det där snigeltyget mer och mer. Får nog bli lite fler trosor åt mig själv när jag sytt nåt till lillfisen i det. Har bara ett gäng som jag precis går runt på mellan tvättarna :roll: Ska nog dock göra om mitt mönster lite, är rätt många sömmar att sy ihop och sticka ner.
Användarens profilbild
Av glis
Bild
Bild
Vad fina! Jag är torsk på LG-sömnads flärdfulla trosor, men de där var inte tokiga! Vad heter mönstret?
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 169
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?