Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elina
sofiutane skrev:Här kommer mina dåååliga bilder på de fiiiina grejer vi fick av Elina!

Stickad mössa till Alicia som det står ALMaR på
Bild

Mitt älskade halsband
Bild

Dålig bild men ni ser ju längden och så iaf :wink:
Bild
Snyggt 8)

ALMarR märket är tänkt att sitta i nacken, men det kan man ju välja själv :lol:
Glad att du gillade grejerna :love:
Av joelragnar
Jag ska lägga upp bilder så fort jag hinner, just nu är jag däckad av en jätteförkylning, bara, men imorrn, kanske :D
Användarens profilbild
Av Vida
sirisirius skrev:
NeaVida skrev:Jag skickar i morgon, blev färdig igår och idag har jag bara suttit och tittat och tittat. Me like...

Om den som får mitt paket inte gillar det - har man då rätt att tigga tillbaka det i utbyte mot något annat?? :oops:

Här är en sneak-a-peak...
Bild

Jag fick paket idag!! :eld: Ååååååååååååh så fint så fin så fint så fin!!!!!! Inte en chans i hela världen att du får tillbaka! :D Men du gjorde ju mig å andra sidan helt salig! :D
:hopparruntochärtoklycklig:
Vad glad jag blir att du tyckte om den! Här kommer en bild...
Bild
(fast färgerna är lite annorlunda live...)
Användarens profilbild
Av zero.sara
NeaVida skrev:
Bild
:love:
Användarens profilbild
Av zingo
zero.sara skrev:
NeaVida skrev:
Bild
:love:
:loving:
Användarens profilbild
Av verre
ledtråd 1
verre skrev:...

jag säger, TAPE jag älskar TAPE

ledtråd 2

till att ha ute i sandlådan eller i skogen på fikan eller liknande så man inte blir blöt om rumpen..
Användarens profilbild
Av Beckah82
verre skrev:ledtråd 1

ledtråd 2

till att ha ute i sandlådan eller i skogen på fikan eller liknande så man inte blir blöt om rumpen..
Sittunderlag :-)
Användarens profilbild
Av lotti
Josefina skrev:Hihihihihi!!! :fnissar som ett litet barn: Den var till mig!! :D :D

Det är en superfin skjorta till E, och hon var med när jag packade upp paketet och började rycka i sin tröja på en gång. :lol:
Och så följde det med ett näsduksfodral i ett jättefint tyg också!
TACK SÅ MYCKET LOTTI! :vågen:

Roligt att ni gillade blusen och fodralet! Agnes var provdocka och hon ville inte ta av den så jag får göra en till henne oxå!!! :wink:

Ser fram emot livebild, här kommer en på bara blusen så länge.... :D

Bild
Användarens profilbild
Av Beckah82
lotti skrev:
Josefina skrev:Hihihihihi!!! :fnissar som ett litet barn: Den var till mig!! :D :D

Det är en superfin skjorta till E, och hon var med när jag packade upp paketet och började rycka i sin tröja på en gång. :lol:

Roligt att ni gillade blusen och fodralet! Agnes var provdocka och hon ville inte ta av den så jag får göra en till henne oxå!!! :wink:

Bild
OJ vilken söt
Användarens profilbild
Av Camilla74
lotti skrev:

Bild
Åh, vilken underbar blus!!! :heart:
Användarens profilbild
Av Vida
Beckah82 skrev:
verre skrev:ledtråd 1

ledtråd 2

Sittunderlag :-)
gjort av jaffa-tape ;)

Nej, jag ska aldrig gissa på sånt här. När mina vänner berättar om sina senaste klädinköp så får jag så gott som alltid upp en bild av en tältklänning sydd av ett par fula gardiner. Det går bara inte. Det är som att jag har en kreativ ful-del av hjärnan som automatiskt tar över när fantasin egentligen ska måla upp något vackert i mitt inre...
Användarens profilbild
Av binaem
wow vad snyggt allt är som skickats runt i detta avlånga land!
Användarens profilbild
Av sirisirius
NeaVida skrev:
sirisirius skrev:
NeaVida skrev:Jag skickar i morgon, blev färdig igår och idag har jag bara suttit och tittat och tittat. Me like...

Om den som får mitt paket inte gillar det - har man då rätt att tigga tillbaka det i utbyte mot något annat?? :oops:

Här är en sneak-a-peak...
Bild

Jag fick paket idag!! :eld: Ååååååååååååh så fint så fin så fint så fin!!!!!! Inte en chans i hela världen att du får tillbaka! :D Men du gjorde ju mig å andra sidan helt salig! :D
:hopparruntochärtoklycklig:
Bild
Åh, tack för att du l upp bild. Har inte kommit mig för än. Jag håller på och bråkar med symaskinen dagarna i ända! :lol:
Väskan är underar, jag använder den varje dag! :loving:
Användarens profilbild
Av Beckah82
Jag fick en söt liten väska idag med posten :-) Märket är orange och heter "AmiTo" men jag vet inte vem det är :-)

Har du bild eller ska jag fixa?
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 50

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?