Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av glis
Ja, riktigt SÅ sjalnödig är jag inte... Har dessutom delat en längd Lenda på IKEA med Indiemorsan.

Instämmer med alla andra om att färgen är fin i alla fall.
Användarens profilbild
Av sparveln
Nämen du, hoppsan och alltså ursäkta mig men jag kan inte låta bli att bli alldeles full i skratt och för två sekunder sedan storgrät jag, dessa hormoner gör mig tokig. Stackars sjal och stackars Sirisirius!
Användarens profilbild
Av sirisirius
sparveln skrev:Nämen du, hoppsan och alltså ursäkta mig men jag kan inte låta bli att bli alldeles full i skratt och för två sekunder sedan storgrät jag, dessa hormoner gör mig tokig. Stackars sjal och stackars Sirisirius!
:lol:
Användarens profilbild
Av sarahlc
hoppsan hejsan! :shock: :lol:
klipp sönder sjalen i små lappar, zickzacka och sy ett litet fint lapptäcke? eller bara kasta... :lol:
Av belinda
ojojoj!

Men alltså jag måste fråga hur du gjorde för att få den till den färgen?! jättefin ju. synd att det gick åt skogen!
Användarens profilbild
Av sirisirius
belinda skrev:ojojoj!

Men alltså jag måste fråga hur du gjorde för att få den till den färgen?! jättefin ju. synd att det gick åt skogen!
Blekmedel, köpt på Lidl. Har slängt förpackningen så jag vet inte vad det heter men resultatet blev väl inte såpass bra att jag rekommenderar det. :lol:
Användarens profilbild
Av sanna73
:shock: Du har just gett mig bilderna som gör att jag aldrig skulle våga mig på hela avfärga/färga grejen. Jag är ganska säker på att mitt resultat skulle likna ditt :oops:
Av Aelia
HUR kunde jag missa tråden. Det var tom min gamla Jakab 8)

R.I.P Didy Jakab :ooops:
Av belinda
sirisirius skrev:

Blekmedel, köpt på Lidl. Har slängt förpackningen så jag vet inte vad det heter men resultatet blev väl inte såpass bra att jag rekommenderar det. :lol:
:lol: kanske inte!
Användarens profilbild
Av lotti
sirisirius skrev:
Lin skrev:Oj. :shock:

Annorlunda...
vill du att jag ska lägga upp en auktion Lin? Jag ser ha-begäret lysa i dina ögon! :wink:
Kanske en blocket annons??? :lol: den skulle platsa under "Banis bisarra annonser" i alla fall!!! :wink:
-Säljes; bärsjal i vacker färg, mer hål än tyg men det fixar den händige lätt..... :wink: :wink: :wink:
Användarens profilbild
Av Bina
sirisirius skrev:

:this: reklamera :rofl:
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag tror man ska undvika blekmedel helt till sjalar (särskilt sånt man köper på lidl :wink: ), måste man få bort färgen så tror jag mer på avfärgningsmedel.
Användarens profilbild
Av sirisirius
det var min svägerska som rekomenderade det, får kräva en ny sjal av henne utan att yppa alla detaljer. 8)

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?