Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Beckah82
Asia skrev:oj oj oj. Då ska jag nog inte anmäla mej till dehär! Stackars stackars den som skulle få nåt jag sytt! :oops:
Asså... jag är totalt värdelös men jag är själv inte med för att få värsta snygga proffsplagget och hoppas alla andra tänker likadant...annars kommer den som får mitt plagg bli väääldigt besviken.

Jag trodde mest det var en kul grej och att man gör sitt bästa :-)
Användarens profilbild
Av funshine
Får man komma med önskemål till vem man vill sy till. Tex ett barn med stort huvud, råkade nämligen sy lite för stort och har något liggandes härhemma.
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Maddemoa skrev:Jag vill, jag vill, jag vill
Men jag måste inse att det inte kommer att funka denna månaden :(
Hoppas påatt det blir barnplagg någon mer gång i framtiden.
Jag har också insett att jag inte kommer hinna den här gången..... Vi får byta med varandra i värsta fall! :wink: :D
Användarens profilbild
Av Elina
och hur mkt ska vi göra?
Det är ju lite skillnad på en mössa och ett helt set med tröja och byxa typ :roll:
Användarens profilbild
Av Maddemoa
McMorrigan skrev:
Jag har också insett att jag inte kommer hinna den här gången..... Vi får byta med varandra i värsta fall! :wink: :D
Ja, det kan vi göra :wink: Fast problemet är ju att nästa månad är det något annat roligt byte och nästa och nästa......
Av Emmiez
Elina skrev:och hur mkt ska vi göra?
Det är ju lite skillnad på en mössa och ett helt set med tröja och byxa typ :roll:
ja det är ju rätt, vad är tanken?

när jag tänkte så tänkte jag väl ett bara byxor eller en tröja eller liknande, fast det kanske bara e jag som tänkte så :mitvit:
Användarens profilbild
Av Beckah82
Emmiez skrev:

när jag tänkte så tänkte jag väl ett bara byxor eller en tröja eller liknande, fast det kanske bara e jag som tänkte så :mitvit:
Jag tänkte mig också ETT plagg. Men måste man bestämma då? man kan väl göra vad man vill, eller blir folk sura om de inte får motsvarande vad de skickat? :-) Inte jag :-)
Användarens profilbild
Av He.ma
Jag tänkte mig oxå ETT plagg och jag blir iaf inte besviken om jag inte får en tröja tillbax (om jag nu skickat en tröja) det är ju roligare när man inte vet vad för plagg som kommer :D ps och till mig får man oxå skicka typ knypplad klänning eller dyl :wink:
Av Ponyo
Beckah82 skrev:
Emmiez skrev:

Jag tänkte mig också ETT plagg. Men måste man bestämma då? man kan väl göra vad man vill, eller blir folk sura om de inte får motsvarande vad de skickat? :-) Inte jag :-)
Inte jag heller. Om jag väljer att skicka mer så får det vara för att det var så skoj att göra åt någon annan, men kan jag inte vänta mig en massa tillbaka, för hur ska den personen veta det? :D
Användarens profilbild
Av Annika80
Jag har också bara tänkt mig 1 plagg.

Och struntar fullkomligt i om jag skulle skicka en klänning och få en mössa. det är ju liksom det som är lite kul.
Av Ponyo
Men nu måste jag nog få mitt namn snart. Sedan jag stickade klart Villes senaste tröja så har jag medvetet inte börjat på ett nytt projekt, och nu börjar det klia i fingrarna... :lol:
Användarens profilbild
Av Hello
Bubbi skrev:Men nu måste jag nog få mitt namn snart. Sedan jag stickade klart Villes senaste tröja så har jag medvetet inte börjat på ett nytt projekt, och nu börjar det klia i fingrarna... :lol:
Du får tåla dig till imorgon kväll :this: Men det är ju kul att folk vill sätta igång!

Och som kommentar till tidigare inlägg - jag hade också tänkt mig ETT plagg till ETT barn, men till oss som har flera barn får givaren välja vilket av barnen, tycker jag. Om den inte absolut VILL göra flera. Men man kan inte vänta sig att FÅ flera. Men det verkar ju som att de flesta är överens om det. I alla fall av de som uttalat sig ovan.
Användarens profilbild
Av Annika80
Hello skrev:
Bubbi skrev:Men nu måste jag nog få mitt namn snart. Sedan jag stickade klart Villes senaste tröja så har jag medvetet inte börjat på ett nytt projekt, och nu börjar det klia i fingrarna... :lol:
Du får tåla dig till imorgon kväll :this: Men det är ju kul att folk vill sätta igång!

Och som kommentar till tidigare inlägg - jag hade också tänkt mig ETT plagg till ETT barn, men till oss som har flera barn får givaren välja vilket av barnen, tycker jag. Om den inte absolut VILL göra flera. Men man kan inte vänta sig att FÅ flera. Men det verkar ju som att de flesta är överens om det. I alla fall av de som uttalat sig ovan.
Håller med!
Jag har ju 3 barn och skrev allas storlekar för att givaren skulle få göra i den storleken hon tyckte passade bäst.
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Maddemoa skrev:
McMorrigan skrev:
Ja, det kan vi göra :wink: Fast problemet är ju att nästa månad är det något annat roligt byte och nästa och nästa......
:roll: Ja, det är ju sant.... MEn kanske kommer det ett byte vi inte vill vara med på och då! :D
Användarens profilbild
Av zandrama
Annika80 skrev:
Hello skrev:

Håller med!
Jag har ju 3 barn och skrev allas storlekar för att givaren skulle få göra i den storleken hon tyckte passade bäst.
:iagree:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 34

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?