Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av marlene
melon skrev:
melon skrev:
marlene skrev:
melon skrev:Valfri (randig eller enfärgad) velour från Andersson & Hjalmarsson? :wink:
Finns det nått kort eller så man kan få kika på, vet inte riktigt vad som finns. Men det låter bra :D
Det finns allt 8) Annars har jag nog lite kanintrikå över också. Återkommer med bilder.
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... ght=velour
Kolla sidan 1 och 2 :wink:
Ah just det, den tråden jag har ju sett :D då var det ju bara att välja :shock: hmm kanske röd och svart randig, eller blå och svart eller eller eller :wink: Nä röd och svart randig tror jag i sånt fall :D vi har så mycket blått, skulle behöva lite rött :D
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Marine78 skrev:
McMorrigan skrev: Inser att jag borde städa bland mina tyger när jag ser vilken ordning du har! :oops:
*skratt* jo det går åt ibland. Håller på o rensar ordentligt nu igen - för det hade blivit ganska så stökigt. Har ju tyerna på relativt liten yta (eller sygrejorna) så jag behöver ha ordning för att det skall gå att ha någon som helst överblick.
Det kanske är därför jag har sådan oordning.... Jag har för gott om plast!
:lol:
Användarens profilbild
Av Annika80
Detta är vad jag har. Och jag vill nog kanske ha lite veloureller trikå och mudd tror jag (om min stackars enkla maskin vill gå med på att sy i det :roll: )

Bild
70 talstyger?
Det blommiga i relativt gott skick, nån fläck någonstans, stort som ett halvt påslakan. Halva det kan jag tänkas mig byta bort.
Molntyget är lite större än ett halvt påslakan, men ganska blekt.
Det gröna är ett örngott

Bild
Ett jättetunt och mjukt bomullstyg med elefanter, har en bit på över metern.
2 små bitar svart tyg med blommor (en gardin) ca 35*30cm
Ett vitt tyg med renar i grövre bomull ca 50*100cm
Ett ljusblått tyg med "fjärilar" en liten bit kvar ca 40*30+lite till, jag har sytt en MT och klänningar av tyget

Bild
Närbild på elefanterna

Bild
En liten snutt med löv i grövre bomull ca 30*40cm
En liten grön tygbit 15*15cm i bomull, men tror jag ska ha en mycket längre bit någonstans, vart? :roll:
En liten bit ljuslila joggingtyg ca 35*30cm
Randig trikå som går i beige/orange/ljusblå ca 85*85cm
Senast redigerad av Annika80 den lör apr 19, 2008 18:12, redigerad totalt 1 gånger.
Av Lilla trollets mamma
Annika80 skrev:Detta är vad jag har. Och jag vill nog kanske ha lite velour och mudd tror jag (om min stackars enkla maskin vill gå med på att sy i det :roll: )

Bild
70 talstyger?
Det blommiga i relativt gott skick, nån fläck någonstans, stort som ett halvt påslakan. Halva det kan jag tänkas mig byta bort.
Molntyget är lite större än ett halvt påslakan, men ganska blekt.
Det gröna är ett örngott

Bild
Ett jättetunt och mjukt bomullstyg med elefanter, har en bit på över metern.
2 små bitar svart tyg med blommor (en gardin) ca 35*30cm
Ett vitt tyg med renar i grövre bomull ca 50*100cm
Ett ljusblått tyg med "fjärilar" en liten bit kvar ca 40*30+lite till, jag har sytt en MT och klänningar av tyget

Bild
Närbild på elefanterna

Bild
En liten snutt med löv i grövre bomull ca 30*40cm
En liten grön tygbit 15*15cm i bomull, men tror jag ska ha en mycket längre bit någonstans, vart? :roll:
En liten bit ljuslila joggingtyg ca 35*30cm
Randig trikå som går i beige/orange/ljusblå ca 85*85cm
*hoppar in här, hoppas det är ok :-)*

Elefanttyget :heart: :heart: är ju tokfint, jag har lite gul, röd, offwhite och brun velour (neanobelle, helt nytt, kan fota senare), är du intresserad av någon av färgerna eller vill du ha mönstrad velour?
Användarens profilbild
Av Annika80
Lilla trollets mamma skrev:
*hoppar in här, hoppas det är ok :-)*

Elefanttyget :heart: :heart: är ju tokfint, jag har lite gul, röd, offwhite och brun velour (neanobelle, helt nytt, kan fota senare), är du intresserad av någon av färgerna eller vill du ha mönstrad velour?
Ja mönstrad vore ju kul, men brun kan vara intressant med :D
Elefanttyget är begagnat, tror det har varit ett underlakan till barnsäng från början.
Användarens profilbild
Av 4ungar
florin vad kostar detta tyg med hjärtan, har nog inget o byta med :? o bondgårdstyget...eller vad man ska kalla det :wink:
Användarens profilbild
Av florin
Bondgårdstyget kome rjag inte at sälja, vill bara byta bort det. Hjärta-tyget har jag en hel del av så det kan jag tänka mig att sälja lite av oxå men det är så svårt med priser ju... Därför byter jag helst annars få du säga hur mycket du vill ha och komma med ett pris-förslag :lol:
Användarens profilbild
Av 4ungar
florin skrev:Bondgårdstyget kome rjag inte at sälja, vill bara byta bort det. Hjärta-tyget har jag en hel del av så det kan jag tänka mig att sälja lite av oxå men det är så svårt med priser ju... Därför byter jag helst annars få du säga hur mycket du vill ha och komma med ett pris-förslag :lol:
jag ska leta i mina gömmor då kanske har nåt :wink:
Användarens profilbild
Av florin
Kosmos skrev:
florin skrev:Här är några av de tyger jag vill byta bort...
Bättre bilder finns här http://www.flickr.com/photos/21044942@N ... 051082288/
Bild
Jag är lite intresserad av brunt med vita hjärtan och grönt och vita med blommor (som finns samma i blått). Vad vill du ha i byte? Retrotyg?
Jo, helst retro men kanske trikå annars... Inte mudd. Men annat kan vara av intresse oxå...
Användarens profilbild
Av ernamalin
florin skrev:Här är några av de tyger jag vill byta bort...
Bättre bilder finns här http://www.flickr.com/photos/21044942@N ... 051082288/
Bild
:love: Åååååååååååååh, käraste florin säg att jag får paxa "lappteknikstyget", det som är i tredje raden uppifrån, andra från vänster.

Hur stort är det?
Ska försöka kika i morgon vad jag kan erbjuda istället :wink:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Okej! Här kommer lite tyger..... :D
Varierande storlek men jag mäter exakt när ngn är intresserad. 8)

1, Blommig babymachester, randig muddväv, lite grövre blommigt bomullstyg, riktigt mjuk naturvit trikå (som ser ut som en del eco-tyger gör i mönstret, är dock inte det)
Bild

2, Rutig bomull, blommigt modetyg (vet ej blandningen) gul velour, randig lite grovt stickad trikå, jätteskön!
Bild

3, Äkta retrotyg med äpplen. Törs inte tala om vad det kostade! :oops: Ganska stor bit. Dock finns den fläck på tyget. Men jag skulle tro att det går bort vid tvätt. Tyget är aldrig använt. Prislappen med meterpriset sitter fortfarande kvar! :)
Bild

4, mörktgrått och rött klädeslinne. Jättemjukt jeanstyg. Brunt mönstrat bomullstyg
Bild

5, Underbart retromönstrat tyg! Svas kudde är sytt i detta tyg. :D
Bild

Vad jag vill ha? Vet inte kom med förslag! :D
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 23
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?