Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Emmiez
CrazyMagpie skrev:Ja, visst blir man sugen att pyssla nåldynor efter att ha kollat här i tråden! :D
Har redan planer för en till, även om jag nog inte behöver fler egenligen... inte efter detta byta iaf... :roll:

Här kommer iaf en bild på den som jag skickade iväg (hoppas den kommit fram som den ska?) En orgie i ull blev det i iaf, sydd i tovad ull, stoppad med tovad ull och till sist - broderad med ullgarn! 8)

Bild
Va häftig, hade aldrig kommit på att göra nåt sånt..:tumup:
Hade nog bara gjort en tråkig fyrkantig med lite mönster :hellu:
Användarens profilbild
Av linafelicia
Birka27 skrev:Igår landade denna fina kärleksfulla :heart: nåldyna hos mig.

Bild

Men jag vet inte vem jag skall tacka? :hmm:
Det är jag som gjort den. När jag skickat den kom jag på att jag glömt skriva mitt namn någonstans. Hoppas ni ska trivas tillsammans :D
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Min är typ klar, men jag vet inte om jag vill skicka den... såhär i efterhand kände jag att det kanske hade varit en bättre idé att använda en teknik man behärskar när man ska ge bort något :lol: Det är lite lågstadiekänsla över det hela... Men men, den duger nog att sticka nålar i iaf.
Användarens profilbild
Av karra1
Knyttet & K skrev:Min är typ klar, men jag vet inte om jag vill skicka den... såhär i efterhand kände jag att det kanske hade varit en bättre idé att använda en teknik man behärskar när man ska ge bort något :lol: Det är lite lågstadiekänsla över det hela... Men men, den duger nog att sticka nålar i iaf.
När man ser allas kreativitet (och talang) i den här tråden så skäms man nästan för den man skickat.... men det gick att sticka nålar i den iallafall - för det testade jag.
Av corona
florin skrev:Fick en söt nåldyna på posten idag, den har iofs legat ett tag på ica utan att jag vetat om det :roll: Tack till dig som gjort den! Du får gärna träda fram och säga vem du är :wink:
:peace:

Fast jag känner nog mest som karra1... :oops: :lol:
karra1 skrev:När man ser allas kreativitet (och talang) i den här tråden så skäms man nästan för den man skickat.... men det gick att sticka nålar i den iallafall - för det testade jag.
Användarens profilbild
Av florin
Jag slänger ut en bild på den jag gjort. Just nu älskar jag elefanter och ugglor så därför blev denna till, att den resultatet inte blev som jag tänkte mig är ju en helt annan historia :wink:

Bild

Corona: Den är ju jätte söt och har ju otroligt fiffiga detaljer :tumsup: Får jag fota den och lägga upp en bild?

Jag tycker att det är just blandningen av teknik, kunskap, erfarenhet, fantasi och smak som gör dessa byten så roliga! Tycker absolut inte att nån ska känna prestationsångest, detta är ju bara en rolig grej ju :lol:
Av Emmiez
florin skrev:Jag slänger ut en bild på den jag gjort. Just nu älskar jag elefanter och ugglor så därför blev denna till, att den resultatet inte blev som jag tänkte mig är ju en helt annan historia :wink:

Bild

Corona: Den är ju jätte söt och har ju otroligt fiffiga detaljer :tumsup: Får jag fota den och lägga upp en bild?

Jag tycker att det är just blandningen av teknik, kunskap, erfarenhet, fantasi och smak som gör dessa byten så roliga! Tycker absolut inte att nån ska känna prestationsångest, detta är ju bara en rolig grej ju :lol:
Vilken superfin tycker jag :-)
Av corona
florin skrev:Corona: Den är ju jätte söt och har ju otroligt fiffiga detaljer :tumsup: Får jag fota den och lägga upp en bild?
Absolut!!

Din elefantdyna är supersöt :heart:
Användarens profilbild
Av Fryle
Gör nu mitt livs första försök att visa en bild på sb, hoppas det funkar. Här är nåldynan jag skickade till Tigerlilja, den är virkad i ullgarn, fylld med en kökssvamp:

Bild[/url]
Användarens profilbild
Av florin
Fryle skrev:Gör nu mitt livs första försök att visa en bild på sb, hoppas det funkar. Här är nåldynan jag skickade till Tigerlilja, den är virkad i ullgarn, fylld med en kökssvamp:

Bild[/url]
Underbart söt, å smart att stoppa i en tvättsvamp :tumsup:
Användarens profilbild
Av Annika80
florin skrev:
Fryle skrev:Gör nu mitt livs första försök att visa en bild på sb, hoppas det funkar. Här är nåldynan jag skickade till Tigerlilja, den är virkad i ullgarn, fylld med en kökssvamp:

Bild[/url]
Underbart söt, å smart att stoppa i en tvättsvamp :tumsup:
:iagree: vad fin!
Användarens profilbild
Av linafelicia
karra1 skrev:
Knyttet & K skrev:Min är typ klar, men jag vet inte om jag vill skicka den... såhär i efterhand kände jag att det kanske hade varit en bättre idé att använda en teknik man behärskar när man ska ge bort något :lol: Det är lite lågstadiekänsla över det hela... Men men, den duger nog att sticka nålar i iaf.
När man ser allas kreativitet (och talang) i den här tråden så skäms man nästan för den man skickat.... men det gick att sticka nålar i den iallafall - för det testade jag.
Nej, sådär ska ni inte känna.
Det ska vara kul att pyssla och jämför inte er med andra.
Det är jättekul att se vad alla gjort :love: , himla inspirerande tycker jag.
Användarens profilbild
Av linafelicia

Bild[/url]
Så smart att stoppa med kökssvamp. Jag har en ful gammal svamp i mitt syrum och har filtnålar i men nu blev jag inspirerad att virka ett fodral till den. :tumsup:
Användarens profilbild
Av Fina
Oj vilken inspirationskälla! Att man kan göra så mycket med bara en nåldyna. Jag är helt imponerad av alla dessa verk :tumsup:
(det är därför jag inte vågar vara med, har noll inspiration, jag skulle nog bara ta två tygbitar och sy ihop :oops:)
Fan vad ni är duktiga!!!
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?