Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av trusis
jag är inte heller klar, men i startgroparna...
har gjort några tester men är inte helt nöjd ännu :roll:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
florin skrev:Jag har fått ett jätte fint bokmärke med posten idag!!! Tack!!!!! Vill inte skriva vem som skickat det innan alla skickat sina...
Fast det var ingen gissningslek inblandad i skickandet, va? Utan man får skriva vem det är ifrån i klartext? (Jag tänker på julklappsbytet där det var nickgissning inblandat också.)
Användarens profilbild
Av norkmedoo
jag gjorde mitt i natt :roll: och det var jäkligt pilligt!
och ryggen gick nästan av när jag väl sträckte ut mig
efter att ha pysslat i soffan med knäna vid öronen :hellu:

det bör väl bli postat idag och framme i morgon :D
Användarens profilbild
Av florin
Nä, det är ingen gissningslek men eftersom det hittills varit hemligt vem man skickar till så tycker jag att det kan få vara det tills alla är klara i alla fall.. men tycker ni annorlunda så får ni gärna veta vem jag fått mitt av :-)
Användarens profilbild
Av schmut
jag vet inte vem jag fick mitt av :) men så här såg det ut
Bild

mitt är däremot halvfärdigt och åker inte till sin nya destination förrän tidigast om en vecka.
Användarens profilbild
Av Fryle
Vilket fint bokmärke du fick, schmut! Mitt åkte (tre mil ungefär) med posten idag, bör vara framme imorgon, för på den tiden kunde jag själv promenerat dit med det.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag har också fått post idag och mitt bokmärke är supersuperfint :vågen:
Jag blev faktiskt alldeles rörd när jag fick det, för det var verkligen jag, tusen tack :heart:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag har också fått mitt bokmärke nu, stiligt som tusan. Det gjorde också att jag fick tummen ur och gick och köpte frimärken så att jag kunde posta mitt som legat färdigt ett par, tre veckor :oops: .
Användarens profilbild
Av norkmedoo
hur går det egentligen?
jag är nyfiken så jag går av och vill inte att det ska vara lördag och intepost i brevlådan :hopmad:

vem har fått och vem har skickat?
och fler bilder vill jag se!!! :eld:
Av corona
Igår fick jag ett jättefint bokmärke på posten.
Även jag väntar väl med att skriva ut vem jag fick av och jag får åtekomma med foto (om jag lyckas fotografera det så det blir bra...är kass på att fota :oops: )

Tack snälla avsändaren, jag blev jätteglad!! :D
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Så här såg det jag fick ut:
Bild

Det är dubbelvikt med en sån där liten fiffig magnet så man kan fästa det runt sidan man är på. (Ifall man av en händelse råkar ha en tvååring hemma som ibland välter ner mammas bok från bordet är det ju praktiskt att bokmärket håller sig kvar! :D)
Användarens profilbild
Av svas
:cry: Vad man kan missa när man inte är hemma.... Buhuuu, ville också vara med på detta byte. Buhuuuuuuuuuuuuuuuu!
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?