Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sus
fantasiflicka skrev:
AnneliJ skrev:Bra, ska tala om för Hugo att han mest arg och inte ledsen. Det tror jag Hugo förstår, han har ju två småbröder 8) . Han var uppriktigt bekymrad när han stod bredvid mig, så jag lovade fråga. Nu måste jag nog ändå gå in och kolla på Panduro... :hide:
vad söt han är Hugo!
nej men det var just det som passade så bra med den där "smilyn", det är så Julian...han gapar och skriker och domderar och bestämmer och tårarna kan spruta...men han är liksom bara arg...
Va skönt att få detta utrett. Jag har faktiskt också undrat.
Jag tror för övrigt att mina kompisar är lite rädda frö damsugarrör och agra små killar...
(tyvär tror jag inte jag lyckades beställa någonting alls i "rätt" färger...jag får hoppas på fyndlådan... :wink: )
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
sus skrev:
fantasiflicka skrev:
AnneliJ skrev:Bra, ska tala om för Hugo att han mest arg och inte ledsen. Det tror jag Hugo förstår, han har ju två småbröder 8) . Han var uppriktigt bekymrad när han stod bredvid mig, så jag lovade fråga. Nu måste jag nog ändå gå in och kolla på Panduro... :hide:
vad söt han är Hugo!
nej men det var just det som passade så bra med den där "smilyn", det är så Julian...han gapar och skriker och domderar och bestämmer och tårarna kan spruta...men han är liksom bara arg...
Va skönt att få detta utrett. Jag har faktiskt också undrat.
Jag tror för övrigt att mina kompisar är lite rädda frö damsugarrör och agra små killar...
(tyvär tror jag inte jag lyckades beställa någonting alls i "rätt" färger...jag får hoppas på fyndlådan... :wink: )
är den ltie "störande", Julian-smilyn???
Ska jag försöka hitta en annan kanske, vad tycker ni?
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag beställde inget alls. För jag hittade inget kul?! :shock: Och ändå är jag värsta pysselfreaket!? :o

(Jag har också funderat lite på Julian, men efter din förklaring tycker jag att den är jättebra. Han och Vidar verkar vara lite lika... 8) )
Användarens profilbild
Av sus
zandrama skrev: (Jag har också funderat lite på Julian, men efter din förklaring tycker jag att den är jättebra. Han och Vidar verkar vara lite lika... 8) )
Absolut! Du kan ha kvar Julian :lol:
Användarens profilbild
Av sus
Frida med Mea skrev:Tar de betalt för frakten?
Jag har för mig att det kostade 49 kr för frakt oavsett vad man köper...
Användarens profilbild
Av He.ma
OOOOO tack för rea tipset eller ska man tacka :shock: Nu blev man ju ännu fattigare o jag som ska på syfestivalen (med vilka pengar :hmm: ) det blev en fyndlåda + lite annat smått o gott. Tänk va man är tids optimist när hade man tänkt hinna med de pysslet då??? :roll:
Användarens profilbild
Av annalys
Måste fråga: Ni som pysslar med barnen, hur gamla är de och vad gör ni?

Jag vill jättegärna, men vet inte riktigt vad som skulle passa Simon (snart 4 år), och även hålla David (snart 2 år) sysselsatt?
Användarens profilbild
Av sus
[quote="annalys"]Måste fråga: Ni som pysslar med barnen, hur gamla är de och vad gör ni?

Jag vill jättegärna, men vet inte riktigt vad som skulle passa Simon (snart 4 år), och även hålla David (snart 2 år) sysselsatt?[/quote

Lisen 4,5 år gör små konstverk med glitterfärg på tub, fjädrar, lim, tejp och silkespapper. Du förstår väl va fint det blir.... :wink:
Måla toarullar och klistra på saker är också kul, och pipresnare och tandpetare kan man också limma och måla så att det blir fina(?) saker...
Sen blir det mycket pärlplattor och pälhalsband
Hon gör ungefär samma saker nu som när hon fyllde 4.

Majken trär mest upp stora pärlor på piprensare, men det tycker hon verkligen är kul. Sen brukar hon rota runt bland Lisens pysselgrejer, men det blir liksom aldrig något. Hon gillar mest att måla med vattefärg just nu och riva vanligt papper i små små bitar... det håller henne nöjd, glad och sysselsatt så även om det inte blir något så fyller det en funktion.

Majken
Användarens profilbild
Av florin
annalys skrev:Måste fråga: Ni som pysslar med barnen, hur gamla är de och vad gör ni?

Jag vill jättegärna, men vet inte riktigt vad som skulle passa Simon (snart 4 år), och även hålla David (snart 2 år) sysselsatt?
Men kan inte David vara med er och pyssla? Han kan väl få lite pyssel-prylar sitta med er och pyssla på sitt eget vis? Jag pysslar med Anton (2år) när vi är på barnsången på fredagar. Vi har gjort egna reflexer, gipsmagnenter, jul änglar i kartong och lite annat pyssler med lim och klistermärken. Han tycker att det är jätte skoj!!! Å mamman oxå såklart :lol:
Av Linda B
......kommer inte in på Panduro....... :hopmad:
Av Linda B
....nu gick det bättre..... :) Det blev lite smått o gott samt en fyndlåda.....ska bli intressant att se vad den innehåller!!!! :D

Tack för tipset, jag hade ingen aning om att de hade rea på Panduro!!!
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Linda B skrev:....nu gick det bättre..... :) Det blev lite smått o gott samt en fyndlåda.....ska bli intressant att se vad den innehåller!!!! :D

Tack för tipset, jag hade ingen aning om att de hade rea på Panduro!!!
Nej, den utannonseras för tidigare kunder mest tror jag.
Jag beställde från en tunn, tunn reakatalog flera år innan jag fattade att de hade rea på internet också och att den är ganska mycket större...oftast! :shock: :? :lol:
Av Jenny
Mitt paket kom nu, ehrm... Oj vad mycket jag beställde.. ehrm... :oops:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?