Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Snurrfian
Handled 15 cm
Kuddar, jodå det går åt någonstans! :D Vi har tre olika soffor och dottern har en stor förkärlek till kuddar att ha på sin säng... :D
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Fick vissa påtryckningar om att jag svarat lite dåligt i tråden, så här kommer ett försök till förbättring på den fronten! Ok here we go... 8) (med överseende för att jag missat någon fråga)

Smycken
- jajjemensan! Dock inte örhängen.
Kaffe och te - bägge delar, bryggkaffe eller rött te.
Favoritfärger? Ja du... det allra flesta? Det enda jag sällan har är pasteller, och aldrig beige/brunt.
Behov av något särskilt? - nej, inte vad jag kommer på, om det inte är så att någon kan skapa lite extra tid? :wink:
Kuddar - Japp, om de tål att användas även till kojbyggen :wink:
Halsdukar/sjalar - absolut! varenda dag! Alla sorter förrutom små smala snibbar/"tarmar"
Omkrets handled - 16cm
Användarens profilbild
Av camsch
Jag börjar bli klar :vågen:

Den här gången gick det rekordsnabbt mellan "snilleblixt " och nästan färdig tack vare pysseljunta och vab dagarna efter varann :lol:
Har liiiite kvar, men borde bli klar inom närmsta dagarna (men håller på att bli sjuk så vi får väl se vad jag orkar göra)
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag postar idag. Hade tänkt bjuda på en tjuvtitt, men tekniken samarbetar inte. :hopmad:
Användarens profilbild
Av Fryle
AnKa:

CrazyMagpie:

Fryle: Skickat

isbl:

Snurrfian:

camsch:

juliusdottet:

Smultronbarn
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Fryle skrev:Jag postar idag. Hade tänkt bjuda på en tjuvtitt, men tekniken samarbetar inte. :hopmad:
:whut: Du skrämde mig!! :D Jag trodde att vi närmade oss skick dag väldigt fort... Nåja jag fick en del klar nu på morgonen, men jag ska nog försöka mig på att göra en grej till... :lol:
Användarens profilbild
Av Juliusdotter
Snurrfian skrev:
Fryle skrev:Jag postar idag. Hade tänkt bjuda på en tjuvtitt, men tekniken samarbetar inte. :hopmad:
:whut: Du skrämde mig!! :D Jag trodde att vi närmade oss skick dag väldigt fort... Nåja jag fick en del klar nu på morgonen, men jag ska nog försöka mig på att göra en grej till... :lol:
Jag har lyckats göra ett litet test i den nya tekniken jag tänkte ge mig på. Vackrare har man sett, men inte helt fyskam ändå (ego!). Nu skall bara två material till införskaffas så hoppas jag få till det jag har i åtanke. Skicka blir nog efter påsken (ser ut som jag får hoppa in och jobba :( )
Användarens profilbild
Av camsch
Juliusdotter skrev:
Snurrfian skrev:
Jag har lyckats göra ett litet test i den nya tekniken jag tänkte ge mig på. Vackrare har man sett, men inte helt fyskam ändå (ego!). Nu skall bara två material till införskaffas så hoppas jag få till det jag har i åtanke. Skicka blir nog efter påsken (ser ut som jag får hoppa in och jobba :( )
Men det var väl sagt att vi skulle få påsken på oss? Inte för att det är kul att vara tvungen att hoppa in och jobba, men för bytets skull är det ju inte katastrof...
Användarens profilbild
Av Fryle
Vi har veckan efter påsk på oss att pyssla. Ingen stress.
Jag råkade bli färdig, bara.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Fryle skrev:Vi har veckan efter påsk på oss att pyssla. Ingen stress.
Jag råkade bli färdig, bara.
Låter bra det! :tumup:

Jag hör också till skaran som kommer att skicka under veckan efter påsk. Behöver invänta påskledigheten (=tiden jag och mitt material befinner sig på samma plats) för att få till något pysslat alls... ;)
Användarens profilbild
Av camsch
Fryle skrev:Tjuvtitt 8)
Bild
Spännande och fina färger!
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Jag verkar visst vara klar?! :siishah:

Eller i alla fall färdig med det jag tänkt mig som pyssel, men nu när genomförandet gick så fort (ffa jämfört jämfört med flera veckors planerande :lol: ) känns det med ens lite fjuttigt? :|

(sneak peak kommer...lovar! )
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?