Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ellynil - Har en 6 åring och en 4,5 åring som gillar de flesta djur och nallar. Gärna små för då är de tydligen söööööta. :wink: Även bollar, lego, bilar och sånt gillas. Tror nog att det mesta skulle uppskattas faktiskt.
Grönöga Tre barn, 6 år, 3 år och snart 3 månader. Det mesta går hem hos barnen, mamman har förkärlek för retroinspirerat och elefanter, 3 åringen i allt som går att bära i svansen.
Kesti - gillar djur själv, har två 17-månaders som älskar bollar och gillar det mesta bara det är i dubbel uppsättning annars blir det tvillingbråk...
Maddemoa- Har 3 busar på 8, 5 och 2år
Plutteli- Har en nästan 4 åring och en 1 åring, 4åringen är väldigt förtjust i monster och spöken, 1åringen gillar bollar, bilar och dockor, sen har de en mamma också som är barnsligt förtjust i kaniner och trasdockor ;)
Puppan har tre barn; 7 år, 4 1/2 och snart 2. Barnen älskar 'smådjur' typ little PET shop i dyl. Jag blir glad för det mesta, är dock inte överdrivet förtjust i rysch och pysch
Rithelo - En 4,5-åring och en 2-åring. Galna ungar som gillar det mesta. Mamman gillar inte sockersött...
Safireee - 4,5-åring och 7-månadersbebis.
SaraLj - Har 2,5 åring och 6 åring som inte är så intresserade av söta nallar utan helst beställer ninjor, bilar, gigantiska baciller, läskiga djur, fingerdockor m.m.
Smultronbarn- har en 6-åring som älskar bilar och lego, men också nallar och katter. Just nu är gosefavoriten en turkos hemsydd råtta/mus som han vann på en julmarknad. Även den här mamman gillar nallar (och har en förkärlek för de runt 10 cm). :loving:
Carro83 - Har en 3 åring som oftast gillar det mesta...han pratar mycket om månen då vår vovve fått vandra dit för bara ett litet tag sedan! Han gillar alla lärande barnprogram (Dora, Diego, UmiZumi å allt va de heter) Själv gillar jag det mesta å har en gång samlat på alla mjuka djur jag kom över! =)
Fyller i lite mer om mina barn.

Ellynil - Har en 6 åring och en 4,5 åring som gillar de flesta djur och nallar. Gärna små för då är de tydligen söööööta. :wink: Även bollar, lego, bilar och sånt gillas. Tror nog att det mesta skulle uppskattas faktiskt.
Grönöga Tre barn, 6 år, 3 år och snart 3 månader. Det mesta går hem hos barnen, mamman har förkärlek för retroinspirerat och elefanter, 3 åringen i allt som går att bära i svansen.
Kesti - gillar djur själv, har två 17-månaders som älskar bollar och gillar det mesta bara det är i dubbel uppsättning annars blir det tvillingbråk...
Maddemoa- Har 3 busar på 8, 5 och 2år
Plutteli- Har en nästan 4 åring och en 1 åring, 4åringen är väldigt förtjust i monster och spöken, 1åringen gillar bollar, bilar och dockor, sen har de en mamma också som är barnsligt förtjust i kaniner och trasdockor ;)
Puppan har tre barn; 7 år, 4 1/2 och snart 2. Barnen älskar 'smådjur' typ little PET shop i dyl. Jag blir glad för det mesta, är dock inte överdrivet förtjust i rysch och pysch
Rithelo - En 4,5-åring och en 2-åring. Galna ungar som gillar det mesta. Mamman gillar inte sockersött...
Safireee - 4,5-åring och 7-månadersbebis. Stora tjejen älskar gosedjur men inte rena dockor. Hon gillar dinosaurier, prinsessor, söta djur och pirater. Lilla tjejen gillar tuggvänliga saker i olika färger och material.
SaraLj - Har 2,5 åring och 6 åring som inte är så intresserade av söta nallar utan helst beställer ninjor, bilar, gigantiska baciller, läskiga djur, fingerdockor m.m.
Smultronbarn- har en 6-åring som älskar bilar och lego, men också nallar och katter. Just nu är gosefavoriten en turkos hemsydd råtta/mus som han vann på en julmarknad. Även den här mamman gillar nallar (och har en förkärlek för de runt 10 cm). :loving:
Carro83 - Har en 3 åring som oftast gillar det mesta...han pratar mycket om månen då vår vovve fått vandra dit för bara ett litet tag sedan! Han gillar alla lärande barnprogram (Dora, Diego, UmiZumi å allt va de heter) Själv gillar jag det mesta å har en gång samlat på alla mjuka djur jag kom över! =)
Jag har planerat vad jag ska göra, i princip skissat klart, nu ska jag rota tyger och packa upp symaskinen. Har en plan B också om det skulle haverera :tumup:
Jag har bara hunnit fundera lite och vet nog ungefär vad jag ska göra. Har lite idéer åtminstone.
Efter att jag har gjort mina tentor nästa vecka har jag tänkt sätta igång. Känns inte som att jag har varken tid eller ro innan dess.

Hur var det nu? Är det ok att använda tyger som man har liggande?
Ellynil skrev:Jag har bara hunnit fundera lite och vet nog ungefär vad jag ska göra. Har lite idéer åtminstone.
Efter att jag har gjort mina tentor nästa vecka har jag tänkt sätta igång. Känns inte som att jag har varken tid eller ro innan dess.

Jepp! :tumup: Riktmärket är att inget nytt (förutom ev. sytråd) får införskaffas till pysslet :)
plutteli skrev:
Ellynil skrev:Jag har bara hunnit fundera lite och vet nog ungefär vad jag ska göra. Har lite idéer åtminstone.

Jepp! :tumup: Riktmärket är att inget nytt (förutom ev. sytråd) får införskaffas till pysslet :)
:tumup: Vad bra!
Fick tokpanik här om dagen för jag inte hade börjat å har en dopklänning som ska sys till söndag! Sen kom jag ju på att det va ju sista juni de skulle va skickat! Fan vilken sten jag precis blev av med! :)
Bbörjade för en liten stund sen!! Klämde in några minuter franför symaskinen mellan nattningarna. :tumup:

(men detta kommer nog ta några dagar med tanke på hur lite tid jag får över utan två ungar som ska pilla på maskinen... :whut: Vill helst inte sy så sent heller eftersom vi har grannarnas sovrum vägg i vägg med data/pysselrummet.)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?