Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Shuna76 skrev:Köper vi en hel rulle ullkantband, ca 35 yard, får vi 10% rabatt. Med frakt blir det då $2.15, men frågan är om vi får ihop till en hel rulle?
jag undrar när du kommer beställa, när det skall betalas?
Ms Morrison: strl 20, valfria färger från färgkartan (60 olika), 25,50 eller 100set. Totalt ska vi komma upp i 1000 set så får vi dem för $30 :) Behöver du se färgkartan?

Emmiez: Jag beställer måndag kväll, då borde de flesta sett & sagt till om de vill ha. Jag vill inte att vi går miste om reapriset, om jag inte minns helt tokigt så kostar de $3,25/yard (exl. frakt) i ordinarie pris. Vi kommer antagligen inte upp i en rulle, men beställer vi 25 yard så landar priset på $2,50/yard inkl. frakt.

Melon: I tygpriset ingår frakt hit till Sverige :) Räkna på dagens valutakurs, går kursen upp fasligt mycket så får vi reglera det i efterhand :) Dina 4 yard går på 489:- om du väljer att betala allt eller 147:- om du vill betala 30% nu.
då får jag hoppa kantbanden nu :( får ta det en annan gång. kan ta det nästa månad, har inte pengar nu.
Shuna76 skrev:Ms Morrison: strl 20, valfria färger från färgkartan (60 olika), 25,50 eller 100set. Totalt ska vi komma upp i 1000 set så får vi dem för $30 :) Behöver du se färgkartan?
Strl 20 vilken var det nu igen :oops: Var det den där "vanliga" blöjstrl typ MT? Då funkar nog min lånade kampress.
Jag behöver nog se färgkartan.
Ms Morrison skrev:
Shuna76 skrev:Ms Morrison: strl 20, valfria färger från färgkartan (60 olika), 25,50 eller 100set. Totalt ska vi komma upp i 1000 set så får vi dem för $30 :) Behöver du se färgkartan?
Strl 20 vilken var det nu igen :oops: Var det den där "vanliga" blöjstrl typ MT? Då funkar nog min lånade kampress.
Jag behöver nog se färgkartan.
20 är den vanliga. Jag har färgkartan, är du i stan kan du komma förbi o titta.

Emmiez: Jag beställer måndag kväll, då borde de flesta sett & sagt till om de vill ha. Jag vill inte att vi går miste om reapriset, om jag inte minns helt tokigt så kostar de $3,25/yard (exl. frakt) i ordinarie pris. Vi kommer antagligen inte upp i en rulle, men beställer vi 25 yard så landar priset på $2,50/yard inkl. frakt.

Melon: I tygpriset ingår frakt hit till Sverige :) Räkna på dagens valutakurs, går kursen upp fasligt mycket så får vi reglera det i efterhand :) Dina 4 yard går på 489:- om du väljer att betala allt eller 147:- om du vill betala 30% nu.
Då räknar jag med att mina 5 yards kostar :hmm: 611 kr? Då blir 30% 188 kr? :? Hoppas det blir rätt nu! Annars får du höra av dig :tumup:
Det stämmer bra det Mammagumman :tumup:

Jag tror att vi kommer upp i tillräckligt med kantband för att beställa en hel rulle..ska bara se hur mycket Emmiez vill ha. Sen finns det över en del om det är någon annan som vill ha :)
Jag har mailat Alana om knapparna, men inte fått svar än..hon har antagligen mycket att göra med coopen så jag påminde henne nu :fnissa:

Är det fler som vill ha ullkantband? Vi är uppe i 28 yard nu så det finns plats för mer..en rulle är 32 eller om det var 37 yard & priset blir ca $2,15/ yard inkl. frakt.
Shuna76 skrev:Jag har mailat Alana om knapparna, men inte fått svar än..hon har antagligen mycket att göra med coopen så jag påminde henne nu :fnissa:

Är det fler som vill ha ullkantband? Vi är uppe i 28 yard nu så det finns plats för mer..en rulle är 32 eller om det var 37 yard & priset blir ca $2,15/ yard inkl. frakt.
Tja 4 yards, när vi ändå håller på då...
Jenny
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 19
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?