kanske skulle uttöka något i min beskrivning, nu när alla andra gör det så föredömligt. Jag bär inte smycken så ofta, när jag gör det så är det halsband, öronhängen och armband, tyvär tål jag inte nickel, kan inte ha det mot huden (jag har till och med fått sluta med akupunktur för jag tål inte nålarna

) Jag är stoor! och tänker inte skriva ut mina mått här

Fötterna är storlek 39-40, huvudmått vet jag inte men det är stort, har dessutom mycket hår. Mina kläder går mest i svart, brunt, grönt och rött. Isabel har storlek 128-134, stort huvud och otroligt tjock hår, sko storlek 32-33. Hon gillar det mesta, mer häftigt än gulligt. Älskar att klä ut sig, vara utomhus, klättra, gunga.
Rebecka är har nu storlek 92, skor i storlek 23, huvudet stort för åldern och lockigt hår (maken antyder att huvudmåtten mer beror på tjockskallighet än enorm intelligens.....

) Djur är bäst, och att vara ute gärna i kombination. Matteus drar just nu strl80 men om han växer.... '''han har inga uttalade preferenser förutom att klättra i trappor, gå längs möbler och generellt arbeta på att skaffa sig en hjärnskakning
Vi är lantisar, har fyra katter, dricker te och äter mörk choklad.
Inga pasteller till denna familjen eller svaga färger, inga rena prydnadssaker om de inte tål att dreglas på, bitas, bäras runt och lekas med, Har inga speciella önskemål annars ser med spänning fram emot vad som dyker upp.