Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Emmiez
åhh vilka fina tyger :love:

synd man inte har dom :roll:
Användarens profilbild
Av teres
på tisdag har maken lovat att avlägsna de små terroristerna så jag kan klippa ifred!
Användarens profilbild
Av teres
Nu har jag mätt, klippt och vägt. En sak är klar, om jag ska göra om detta måste jag skaffa bättre grejor (och kanske hyra ut barnen???) :D

Jag har delat upp frakten på antalet metrar som vi beställt och sedan lagt på kostnaden för frakten för var och en, Euron räknades till 11,2 när pengarna drogs från kontot, så jag justerar för det också. Som det ser ut nu så blir det billigast för de flesta med posten, skrymmande B-post. Har ni någon annan åsikt, kontakta mig snarast. (jag kan skicka med DHL men inte bussgods då jag måste köra 45km enkel väg till närmaste inlämningställe!)

Ni kommer att få ett mail med summan som är kvar att sätta in, så postar jag efterhand.

Jazoo; Ms Morrison och Jenny med E, jag ska kontakta Shuna76 och höra om hon vet hur det blir med pulen, så erat dröjer någon dag till om ni inte vill ha det med engång?

enligt tillverkaren krymper velouren 5% om den torkas vanligt efter tvätt men 7% om den körs i torktumlare, så mitt tips är att ni tvättar det i 60grader innan ni börjar sy i det.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Pulen klipps för fullt så det dröjer gissningsvis 1-2 veckor innan det är färdigt för frakt hit. Sen tar det ca 10 dagar innan det är här & jag behöver nån vecka att klippa, packa & väga så närapå 1 månad till får ni nog räkna med.
Användarens profilbild
Av teres
Vad säger ni? Ms Morrison, Jazoo och Jenny mE, vill ni vänta eller ska jag skicka? för min del är det ok att det ligger kvar här men vill ni vänta så länge?
Användarens profilbild
Av Jenny med Emiliten
teres skrev:Vad säger ni? Ms Morrison, Jazoo och Jenny mE, vill ni vänta eller ska jag skicka? för min del är det ok att det ligger kvar här men vill ni vänta så länge?
Jag vill gärna ta det inom den närmaste veckan, jag avvaktar och ser vad de andra säger. Om de väntar tills PUL-en är klar får jag ta en separat leverans av velouren. Om de också vill ha velour snart så får det bli två samfraktningar...
Kul att velouren är på gång i alla fall :vågen:
Vilken yahoogrupp var det förresten?
:) Jenny
Användarens profilbild
Av Ms Morrison
Jenny med Emiliten skrev:
teres skrev:Vad säger ni? Ms Morrison, Jazoo och Jenny mE, vill ni vänta eller ska jag skicka? för min del är det ok att det ligger kvar här men vill ni vänta så länge?
Jag vill gärna ta det inom den närmaste veckan, jag avvaktar och ser vad de andra säger. Om de väntar tills PUL-en är klar får jag ta en separat leverans av velouren. Om de också vill ha velour snart så får det bli två samfraktningar...
Kul att velouren är på gång i alla fall :vågen:
Vilken yahoogrupp var det förresten?
:) Jenny
Jag kan köra på två samfrakter :tumup: Orkar nog inte vänta till aug på allt tyg :hmm:
Skicka det hem till Jenny så kan jag hämta upp det där.
Användarens profilbild
Av teres
mammagumman; om jag inte återkommit till dig inom några dygn, hör av dig!
Är lite mycket just nu!
Användarens profilbild
Av teres
Har någon fått sina tyger?

Se till att använda dem snarast! Jag har fått besked om att jag kan få tag på mörkgrön, mörkblå, mörkröd och mörk?gul bambuvelour till hösten! Så då får ni se till att ha använt denna så ni har plats med mer :lol:
Av Emmiez
teres skrev:Har någon fått sina tyger?

Se till att använda dem snarast! Jag har fått besked om att jag kan få tag på mörkgrön, mörkblå, mörkröd och mörk?gul bambuvelour till hösten! Så då får ni se till att ha använt denna så ni har plats med mer :lol:
:eld:
då hoppas jag att jag kan vara med den gången
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?