Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elizabeth
Hej på er!

Kul tråd, vore skoj att var med här!

Har scrappat i några år har bladanat hunnit skaffa mig en xyron skärmaskin som jag är nöjd med. Scrappar på tok för lite nu men kanske kan vi kan vi peppa varandra till mer scrapping. Detta är ju en så sjukt kul och beroeneframkallande hobbby. Nu ska jag till jobbet, men tittar in i kväll :D :D
Användarens profilbild
Av Jemmah
melon skrev:Jag har 4 stämplar från hÄnglar och stÄnglar som jag inte använder längre. Någon som vill köpa? Skicka PM i så fall.
AnKa skrev:
Jemmah skrev:Hur får ni till alla fina bokstäver? Är det en sån där dyr tånghistoria man måste köpa? Jag har en massa stickers, chipboard och liknande, men de tar ju slut och det finns aldrig kvar de bokstäver man vill ha. Och så blir det en massa över. Har ett par foamstampsalfabet, men man vill ju inte ha likadana rubriker på allt 8)
Det är exakt det jag undrar. Och vad är foamstamp?
Jag har en stans, cuttlebug, till alfabeten och figurer. Annars är ett bra sätt att få användning för alla udda bokstäver att skriva rubrik med bokstäver från olika alfabeten.
Det kanske är det man måste köpa... men då måste man ju ha alfabeten också. Det känns som om man ska scrappa en hel del för att det ska vara värt det. Tidigare fanns det ju någon som stansade bokstäver på beställning på nätet... undrar om hon finns kvar?

Har jag förresten inte sett någon super-skärmaskin som kostar typ 5000 som skär ut allt via program på dator? En sån kan man ju önska sig av tomten :rofl:
Användarens profilbild
Av Annika E
Varför kommer avin ett dygn innan paketet kommit fram till utlämningsstället?! :gaah:
Användarens profilbild
Av Annika E
Puffar scraptråden igen då Jemmah inte hittade hit. :wink:
Användarens profilbild
Av UWO
Kastar in min fråga...

Har i tankarna att göra ett album om näst-minstingens sjukhusvistelser (jo, lite utittad blir man när man fotar på alla sjukhusbesök :roll: men vad gör man inte för konsten!! :mrgreen:). Och visst, blommor, hjärtan osv.. kan man visst använda. Men jag skulle gärna vilja ha lite mer sjukhusdetaljer. Var kan man hitta sådana? Tycker jag har letat överallt! Tom tårtor finns, men inte sjukhus.
Användarens profilbild
Av Annika E
UWO skrev:Kastar in min fråga...

Har i tankarna att göra ett album om näst-minstingens sjukhusvistelser (jo, lite utittad blir man när man fotar på alla sjukhusbesök :roll: men vad gör man inte för konsten!! :mrgreen:). Och visst, blommor, hjärtan osv.. kan man visst använda. Men jag skulle gärna vilja ha lite mer sjukhusdetaljer. Var kan man hitta sådana? Tycker jag har letat överallt! Tom tårtor finns, men inte sjukhus.
Jag har bara hittat i amerikanska shoppar. Men en svensk shop http://www.mycards.se/shop/ har många stickers från Jolee's boutique, som har doktor och sjuksköterskestickers. Maila och fråga om hon kan ta hem såna (se bilder nedan)!

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av Annika E
Idag har jag scrappat! :vågen: 3 sidor blev det! Det var hur länge sen som helst sen sist! Så skönt att jag fortfarande vet hur man gör! :app: :wink: Bildbevis kommer imorgon.
Användarens profilbild
Av Jemmah
Annika E skrev:Idag har jag scrappat! :vågen: 3 sidor blev det! Det var hur länge sen som helst sen sist! Så skönt att jag fortfarande vet hur man gör! :app: :wink: Bildbevis kommer imorgon.
:eld:

Om allt går vägen kommer N att vara i Ske-å ett par dagar den här veckan. Då kanske jag får lite scraptid :D Och kan lämna saker framme...
Användarens profilbild
Av Jemmah
Annika E skrev:Puffar scraptråden igen då Jemmah inte hittade hit. :wink:
:tackar: :hellu:
Varför kommer avin ett dygn innan paketet kommit fram till utlämningsstället?! :gaah:
Jag fick mitt paket från Karlssons direkt i brevlådan. Jag :heart: min veckobrevlåda och min brevbärare.
2 pysselpaket och 4,5m indio stoppade han i brevlådan, eller ärligt talat satt jag och N i solen och väntade så han behövde aldrig göra det, men han tänkte 8)

Jag avskyr utlämningsstället, det är så långt bort och jag har aldrig ärenden den vägen. Jag måste ta bilen och åka enkomt. Varför får man inte sina paket till närmsta utlämningsstället?
Användarens profilbild
Av jenn79
Annika E skrev:Idag har jag scrappat! :vågen: 3 sidor blev det! Det var hur länge sen som helst sen sist! Så skönt att jag fortfarande vet hur man gör! :app: :wink: Bildbevis kommer imorgon.
Väntar ivrigt!! på bild :vågen:
Användarens profilbild
Av jenn79
Jemmah skrev:
Annika E skrev:Puffar scraptråden igen då Jemmah inte hittade hit. :wink:
:tackar: :hellu:
Jag fick mitt paket från Karlssons direkt i brevlådan. Jag :heart: min veckobrevlåda och min brevbärare.
2 pysselpaket och 4,5m indio stoppade han i brevlådan, eller ärligt talat satt jag och N i solen och väntade så han behövde aldrig göra det, men han tänkte 8)

Jag avskyr utlämningsstället, det är så långt bort och jag har aldrig ärenden den vägen. Jag måste ta bilen och åka enkomt. Varför får man inte sina paket till närmsta utlämningsstället?

:vågen: VIlken brevbärare!! Härligt att både få sjal + scrappaket! :heart:
Användarens profilbild
Av jenn79
marlene skrev:Här är det senaste jag har gjort (fast jag scrappar ju digitalt)

Bild

:tumup:
Användarens profilbild
Av Annika E
Här kommer mina:

Bild

Bild

Bild
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 24
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?