Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

corona skrev:
Britt skrev:
4ungar skrev:det jag har börjat med står inte med på personens önskelista så jag hoppas personen blir nöjd ändå :roll:
Samma dilemma här...
'

Oj, om ni gör till mig vill jag bara säga att det är mer tänkt som inspiration än som önskelista, om man drabbas av fullständig idétorka. Vi blir glada för vad vi än får, det lovar jag!! :tumup:

Och jag tror att många håller med mig...

Själv har jag fortfarande inte en aning om vad jag ska göra :oops:
Håller med!
Användarens profilbild
Av 4ungar
Grönöga skrev:
corona skrev:
Britt skrev:
4ungar skrev:det jag har börjat med står inte med på personens önskelista så jag hoppas personen blir nöjd ändå :roll:
Samma dilemma här...
'

Oj, om ni gör till mig vill jag bara säga att det är mer tänkt som inspiration än som önskelista, om man drabbas av fullständig idétorka. Vi blir glada för vad vi än får, det lovar jag!! :tumup:

Håller med!
puh vilken lättnad :jippiii:
corona skrev:
Britt skrev:
Samma dilemma här...
'

:iagree:

Jag är klar till 3/8. Ungefär...
Av Emmiez
jag menar inte heller som önskelista, jag skrev ju bara mer ifall den som skall skicka till mig behövde mer inspiration, men ja blir glad för vad som helst som en ettåring kan leka med :D (kanske inte så passande med småpärlor o sånt smått till ettåring)
Av Emmiez
Listan
binaem ej fått - ej skickat
glis ej fått - ej skickat
doddit ej fått - ej skickat
Britt ej fått - ej skickat
emmiez ej fått - skickat
LumLumLum ej fått - ej skickat
4ungar ej fått - ej skickat
little_me ej fått - ej skickat
maddemoa ej fått - ej skickat
lilla07 ej fått - ej skickat
corona ej fått - ej skickat
zandrama ej fått - ej skickat
lotti ej fått - ej skickat
smedsboemma ej fått - ej skickat
Grönöga ej fått - ej skickat
Sia ej fått - ej skickat
Av Emmiez
4ungar skrev:emmiez skickat :shock: *prestationsångest* :roll: :wink:
ja skickade igår, såg du inte förhandstitten? :P
Användarens profilbild
Av 4ungar
Emmiez skrev:
visst såg jag titten men att den är helt klar OCH skickad :shock: får nog ner o fixa lite ikväll :mrgreen:
Panik panik panik!

har inte börjat än.. har massor av ideer men svårt att bestämma mig.. vet inte riktigt vad som skulle uppskattas mest av mottagaren!
men jag tror jag går på det jag tänkte först, dvs använda mig av material/teknik som mottagaren normalt inte använder!!

Sen att det inte stod på önskelistan är en annan sak! =)
Av Emmiez
4ungar skrev:
Emmiez skrev:
visst såg jag titten men att den är helt klar OCH skickad :shock: får nog ner o fixa lite ikväll :mrgreen:
såhär e det egentligen, att ja har ork att göra mer så jag fick se till att få det klart det annars var risken att det inte blivit klart alls. :)
men du behöver inte ha prestationsångest för att ja va klar.. din kanske e bättre än min vad vet jag eller du? :mrgreen:
Användarens profilbild
Av 4ungar
Emmiez skrev:
4ungar skrev:
Emmiez skrev:
såhär e det egentligen, att ja har ork att göra mer så jag fick se till att få det klart det annars var risken att det inte blivit klart alls. :)
men du behöver inte ha prestationsångest för att ja va klar.. din kanske e bättre än min vad vet jag eller du? :mrgreen:
:lol: :lol: eller hur men nu är mitt oxå klart o ska skickas idag tänkte jag :wink: fick ett ryck i går efter jag läste att ditt var skickat så det var ju bra :app:
*tassar tråden lite för att kika på alla fina saker ni gör*
4ungar skrev:
Grönöga skrev:
corona skrev:
Britt skrev:
Samma dilemma här...
'

Håller med!
puh vilken lättnad :jippiii:
Sen så kan jag ju tycka att sånna här byten till viss del också går ut på att man pysslar ngt man tycker om att göra och känner att man vill och kan, och därmed förväntar jag mig även att andra gör sånt de gillar! :tumup:

( Och är man ute efter att få en spcifik sak i specifik teknik så finns det ju många talangfulla gör det självare som man kan beställa ifrån istället... ;-) )
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 16
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?