Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Nettan
puh skrev:2,5 och 3 :notes: ska ut och leta bland mormors gamla virknålar. Hoppas att det ligger en där så att jag slipper köpa :D

Tack!
Jag ahr bara stickat lindisktrasor i överbliven tråd från "mammaasvävtanter" och de är tunna trådar. Gjorde så att jag stickade med flera trådar samtidigt, blev faktiskt jättefint.
Borde väl gå att virka med fler trådar också.
Av Nettan
Smultronbarn skrev:På tal om disktrasor i lin: var det nån som såg Antikrundan och inslaget från Växbo? :D
Japp, blev sugen på att handla lite av dem för hon verkade trevlig.
Användarens profilbild
Av Ketronya
Nettan skrev:
puh skrev:2,5 och 3 :notes: ska ut och leta bland mormors gamla virknålar. Hoppas att det ligger en där så att jag slipper köpa :D

Tack!
Jag ahr bara stickat lindisktrasor i överbliven tråd från "mammaasvävtanter" och de är tunna trådar. Gjorde så att jag stickade med flera trådar samtidigt, blev faktiskt jättefint.
Så har jag också gjort och det funkar utmärkt :D
Av Smultronbarn
Nettan skrev:
Smultronbarn skrev:På tal om disktrasor i lin: var det nån som såg Antikrundan och inslaget från Växbo? :D
Japp, blev sugen på att handla lite av dem för hon verkade trevlig.
:iagree: Plötsligt kändes inte linnetygerna så dyra längre. :wink:
Av puh
Ketronya skrev:
Nettan skrev:

Tack!
Så har jag också gjort och det funkar utmärkt :D
Jag gör faktiskt det redan :D Kör på dubbla trådar och en nålstrl 4. Vi får väl se hur det går... Blir väl klart om några år eller nåt :wink:
Av Smultronbarn
Nu kan man rösta på Hanna på Växbo lin som "årets färgstarkaste kvinna" om man vill! I år med Tema hantverk. :tumup: Fast det känns som om alla kandidaterna är bra, och att ingen kan "förlora" liksom. :D

http://www.gudrunsjoden.com/butikhy/doc ... 9_vote.htm
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?