Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shuna76
Serena tar $135 & då ingår 1000 knappset i valfria färger, verktyg till #16 & #20- knappar, frakt & så brukar man får med ett par extra påsar med knappar.

Babythings tar väl runt 900:- + frakt för press & #20 verktyg?
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Och frakten från Babythings är ganska hög bara den. Dock riskerar man ju tull o moms extra på Serenas priser. 135 $ är cirka 1070 kr i dagsläget.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Nja, Serena skickar väl som gåva? I alla fall gjorde hon det förr + att hon skrev ner värdet rejält :)
Användarens profilbild
Av zandrama
Sockertopp skrev:
zandrama skrev:
Sockertopp skrev:Och jag kunde inte hålla mig....nu har jag beställt. Men så är det också nåt jag småfunderat på i ung. 4 år :roll:
Då kanske man kan komma och låna den nån gång? :wink:
Välkommen :)

Mina grabbar tjatar dock om att åka till glassvåningen :lol:
Då får ni skynda er, för vi flyttar om 1,5 månad. :P
Men annars är ni välkomna. Jag lovar att ha ost och messmör hemma. :wink:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Shuna76 skrev:Nja, Serena skickar väl som gåva? I alla fall gjorde hon det förr + att hon skrev ner värdet rejält :)
Jo, det gör hon kanske men för att vara på den säkra sidan så är det bäst att ta med det i beräkningen......
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Jag tror det Melon. Sen är det väl en fråga om man behöver dies (hittar inte nåt bra svenskt ord) i strl. 16..... Serena har förresten även en tång för 20$ om man vill ha det istället. För 30$ får man tång + 200 knappar. Frakt ingår.
Användarens profilbild
Av melon
Sockertopp skrev:Jag tror det Melon. Sen är det väl en fråga om man behöver dies (hittar inte nåt bra svenskt ord) i strl. 16..... Serena har förresten även en tång för 20$ om man vill ha det istället. För 30$ får man tång + 200 knappar. Frakt ingår.
Jag har redan en tång... Fast den är ju till stålknappar, menar du till plast? Jag har bibbis tång. Visst är den bra men jag saknar möjligheten att klämma fast knappar längre in på ett tyg.
Användarens profilbild
Av melon
melon skrev:
Sockertopp skrev:Jag tror det Melon. Sen är det väl en fråga om man behöver dies (hittar inte nåt bra svenskt ord) i strl. 16..... Serena har förresten även en tång för 20$ om man vill ha det istället. För 30$ får man tång + 200 knappar. Frakt ingår.
Jag har redan en tång... Fast den är ju till stålknappar, menar du till plast? Jag har bibbis tång. Visst är den bra men jag saknar möjligheten att klämma fast knappar längre in på ett tyg.
Använder du bara 20 förresten?
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Jag väntar ju på min press.... Men jag har beställt 20-knappar och 14. Inga 16. (och 14-dies som funkar till metall och plast).
Tången jag skrev om är för plastknappar ja.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Sockertopp skrev:Jag väntar ju på min press.... Men jag har beställt 20-knappar och 14. Inga 16. (och 14-dies som funkar till metall och plast).
Tången jag skrev om är för plastknappar ja.
Den är här! Kom igår. Skickades 11/5 från Kina :tumup:
Fast jag har inte hunnit testa än....
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Nu har jag testat strl. 14 plastknappar. Eller plastknapp är väl mer rätt. Det blev en 'dreggellapp' av en IKEA frottélapp. Enklaste projektet alltså. Jag satte en knapp i vardera 2 diagonalhörn sas så den går att vika till en trekant och sen knäppa i nacken. Praktiskt och bra. Tror faktiskt att jag kommer att göra det på några till. De är ju fortfarande användbara till annat också.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?