Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
Majaå skrev:
melon skrev:Min Orkney är äntligen klar! :vågen:
Wow, grattis! (Eller är det tråkigt att den roligaste stickningen är slut?) Bild!!!
Den är helt klar! Bild kommer när min fotograf blivit frisk.
Användarens profilbild
Av glis
Jag skall börja på trefärgsvarven nu men jag tror att jag skiter i det. Två får räcka, ni har låtit lite tveksamma allihop och jag är rädd att förstöra spänningen.
Av Ponyo
glis skrev:Jag skall börja på trefärgsvarven nu men jag tror att jag skiter i det. Två får räcka, ni har låtit lite tveksamma allihop och jag är rädd att förstöra spänningen.
Jag tänkte att man kan alltid brodera tredje färgen. Funderar på att göra det på ärmen, för där skippade jag extrafärgen.
Användarens profilbild
Av Majaå
Fast jag tycker trefärgsvarven med Ponyos fina instruktion om hur man slipper trassel gick det förvånansvärt bra :tumup:. Fast jag fick sticka när barnen lagt sig, för det krävde att nystanen låg stilla på bordet... :roll: och de är väldigt fina, även om jag kanske ändå skippar det på ärmen, det är nog mest kombinationen av just de färgerna turkos-rost-mörkbrun o beige som var så fint! Men du har väl lite andra färger också, glis? Kanske rentav blir snyggare med två färger då?
Användarens profilbild
Av glis
Majaå skrev:Fast jag tycker trefärgsvarven med Ponyos fina instruktion om hur man slipper trassel gick det förvånansvärt bra :tumup:. Fast jag fick sticka när barnen lagt sig, för det krävde att nystanen låg stilla på bordet... :roll: och de är väldigt fina, även om jag kanske ändå skippar det på ärmen, det är nog mest kombinationen av just de färgerna turkos-rost-mörkbrun o beige som var så fint! Men du har väl lite andra färger också, glis? Kanske rentav blir snyggare med två färger då?
Jag har blå och röd, brun och ljusgrå istället. Den blå är lite mesigare, annars är det nog ok. Men jag struntar i det bruna. Ponyos idé om att brodera var ju bra.
Användarens profilbild
Av Majaå
Det blir nog finfint! Själv har jag fastnat, hade tänkt sticka på en knappslå och har alltså inte gjort knapphål. Nu blir den lite för stor så jag måste räkna om innan jag avmaskar för ärmhål, och det är så jobbigt... Vad tror ni om en omlottvariant nät jag nu ändå har lite över? Men hur fäster man ihop den då - dolda knapphål?
Finns det att köpa nåt sådant att sy på (typ knapphålsband)?
Användarens profilbild
Av Mosan
melon skrev:Bild

Den är mjuk, varm och min! :loving:
Underbar! :love:
Användarens profilbild
Av Majaå
:love: Hur ljuvlig är inte den, då?!!! Du ger mig hjärtklappning, melon, så vacker den är!
Av Ponyo
Själv får jag inte så mycket stickat nuförtiden:
Bild
B låter mig knappt få sticka nuförtiden.
Användarens profilbild
Av Mosan
Ponyo skrev:Själv får jag inte så mycket stickat nuförtiden:
Bild
Allt har sin tid, men söt är han! Vi måste ses snart!
Användarens profilbild
Av Mosan
Jag har stickat för långt! :duh: Om jag hade läst mönstret i tid hade fram och bakstycke varit klar för länge sen. :oops:
Fan!
Av Ponyo
Mosan skrev:Jag har stickat för långt! :duh: Om jag hade läst mönstret i tid hade fram och bakstycke varit klar för länge sen. :oops:
Fan!
Attans! Men hur långt?
Av Ponyo
Mosan skrev:
Ponyo skrev:Själv får jag inte så mycket stickat nuförtiden:
Bild
Allt har sin tid, men söt är han! Vi måste ses snart!
Ja, absolut!
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 47
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?