Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av corona
:( Så trist när det inte fungerar :(

Det har varit så här i de alla de byten jag har varit med i det senaste året. Folk som inte får, som inte skickar, som inte hör av sig... Så trist och respektlöst. Jag förstår att det kan komma saker emellan, att man inte hinner, att det dyker upp oväntade saker... men det har blivit så "vanligt"...
Av corona
annelithor Skickat / Fått
binaemSkickat / Fått
corona Skickat / Fått
Ellla Skickat / Fått
Fryle Skickat / Fått
Glis Skickat / fått
HPe Skickat / Fått
husmodern Skickat / Fått
juliusdotter Skickat / Fått
Kesti Skickat / Fått
kolakaka Skickat / Fått
Lillatrasdockan Skickat / Fått
Lojse Skickat / Fått
Maddemoa Skickat / fått
Mammut skickat/ Fått
puppan Skickat / Fått
Safireee Skickat / Fått
SaraLj Skickat / Inte fått
Sia Skickat /Fått
sirisirius Skickat / Fått
Smultronbarn Skickat / Fått
solängel Skickat / Fått
thanisa Inte skickat / Inte fått
tjoffsann skickat / Fått
Trulsamin skickat / Fått
Yonohanna Skickat / Fått
Zai Skickat / Fått
Dalkulla ]skickat / fått

Har bläddrat bakåt och uppdaterar listan lite...
SaraLj skrev:
Fryle skrev:Hur många, och vem, är det som ännu inte fått sina ugglor?
Jag väntar fortfarande....
Jag skickade tröstugglor till dig i måndags, hoppades att de skulle kommit fram igår?
Det är min uggla som flugit bort på sin väg mot SaraLj. :( Har kollat med Posten, men det är såklart svårt att veta vad som hänt. Men jag misstänker att adresslappen kan ha lossnat. Jag använde klisterpapper, som jag i efterhand upptäckte var helt värdelöst, på andra grejer. :roll:
En ny uggla är på gång, men går något trögt.
Det är jättetrist att någon inte får sitt byte, och även att ha suttit och påtat med något som kommer bort! Sen tycker jag också att det känns lite tråkigt om folk utgår ifrån att man struntar i bytet och inte skickar.
Är det fler ugglor som saknas?
Mammut: Det verkar inte som att den som skulle skicka till mig bryr sig om bytet då denna inte varit aktiv här i tråden sedan mitten på februari och inte heller svarat på PM från Sia. Jag fick dock en superfin uggla av Sia så mig går det ingen nöd på :vågen: .

När det gäller försvinnande i posten så är sådant alltid lika tråkigt för alla, både pysslare och mottagare :( . För att minimera sådant kan man försöka använda spårbara leveranser som schenker, dhl eller postens skicka lätt. Om man skickar som vanligt brev är det väldigt viktigt att man skriver avsändare på sitt brev i fall adresslappar eller frimärken trillar av, sånt händer ju tyvärr rätt ofta. Vi får hoppas att posten hittar ugglan till slut, annars kanske någon postanställd har glädje av den i alla fall :wink: .
corona skrev::( Så trist när det inte fungerar :(

Det har varit så här i de alla de byten jag har varit med i det senaste året. Folk som inte får, som inte skickar, som inte hör av sig... Så trist och respektlöst. Jag förstår att det kan komma saker emellan, att man inte hinner, att det dyker upp oväntade saker... men det har blivit så "vanligt"...
Jo, jag känner ingen detta, var med i flera byten 2008 och det var samma sak då! Den väska som jag skulle fått kom aldrig fram (hon som skickade var borta från Sjalbarn ett tag och sen fick vi reda på att den försvann med posten), men sen fick jag inte mindre än tre underbara tröstväskor som jag faktiskt använder dagligen! :heart:)

Spårbara leveranser är ju en jättebra grej om man har möjlighet. Jag tycker att Posten verkar strula massor. :roll:
Fryle skrev:
SaraLj skrev:
Jag skickade tröstugglor till dig i måndags, hoppades att de skulle kommit fram igår?
Den kom fram idag! :-D :vågen: Superfina mössor. :vågen: Glad!!!!!! :heart:
Mammut skrev:Det är min uggla som flugit bort på sin väg mot SaraLj. :( Har kollat med Posten, men det är såklart svårt att veta vad som hänt. Men jag misstänker att adresslappen kan ha lossnat. Jag använde klisterpapper, som jag i efterhand upptäckte var helt värdelöst, på andra grejer. :roll:
En ny uggla är på gång, men går något trögt.
Det är jättetrist att någon inte får sitt byte, och även att ha suttit och påtat med något som kommer bort! Sen tycker jag också att det känns lite tråkigt om folk utgår ifrån att man struntar i bytet och inte skickar.
Är det fler ugglor som saknas?
Jag hör också av mig till posten! Kan du inte PM hur brevet såg ut. Jag har lite kontakter på posten som kan behöva jobba lite :wink:
SaraLj skrev:
Fryle skrev:
SaraLj skrev:
Den kom fram idag! :-D :vågen: Superfina mössor. :vågen: Glad!!!!!! :heart:
Vad bra att de i alla fall kom fram! De blev nästan lika stora, men de är tänkta att passa barnen, hoppas det funkar.

Mammut:Jag hoppas verkligen inte att du känner dig förbigången när jag nu skickade en ersättning för ditt pyssel som kommit bort. Jag har själv blivit utan i byten och blev så glad när solängel skickade ett jättefint bonuspyssel. När nu SaraLj fått vänta så länge tyckte jag hon kunde få något litet som tröst, oavsett om ditt pyssel kommer tillrätta såsmåningom.
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?