- ons jun 08, 2011 10:33
Första (och kanske sista) sommarprojektet! Mer bild och beskrivning i bloggen!

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
solängel skrev:Första (och kanske sista) sommarprojektet! Mer bild och beskrivning i bloggen!Fin!
MuuM skrev:melon skrev:Njaaaaaaaa...MuuM skrev:Jo jag hängde i den här tråden förra sommarn också. Men i år har jag ingen lust att sticka sjalar... Får jag vara kvar ändå?melon skrev:Kul att höra vad ni håller på med allihopa. Det verkar vara många sjalar igång på stickor/i tankar. Är det en tillfällighet eller är det något slags "stickmåste" på sommaren?Haha, har du missat den här tråden? Innana stickar alltid sjalar på sommaren och tvingar oss andra att göra det också.
Själv stickar jag benvärmare och sandaler. Jag har slut på garn till benvärmarna men garnkorgen (iphonen föreslog här varmkorven) har jobbat supersnabbt och paketet är redan på väg
Jag är inne på min andra för sommaren och har en till i tankarna.
Bara om du visar bilder på allt vackert du gör.
Ponyo skrev:Alldels underbarsolängel skrev:Första (och kanske sista) sommarprojektet! Mer bild och beskrivning i bloggen!Fin!
binaem skrev:Ponyo skrev:Alldels underbarsolängel skrev:Första (och kanske sista) sommarprojektet! Mer bild och beskrivning i bloggen!Fin!
zandrama skrev:Jag har ju precis börjat på Knuts hösttröja som jag bara vill sticka och sticka och sticka på. Men sen så! Då är det Percy som gäller, men jag har ågren för muscherna... MuuM! Hjäälp!Haha! Jag såg en gammal beskrivning på muscher, jag ska se om jag hittar den igen. De var enklare.
linafelicia skrev:Tack!binaem skrev:Ponyo skrev:Alldels underbarsolängel skrev:Första (och kanske sista) sommarprojektet! Mer bild och beskrivning i bloggen!Fin!
![]()
![]()
Vilken fin födelsedagspresent
![]()
solängel skrev:linafelicia skrev:Tack!binaem skrev:Ponyo skrev:Alldels underbarsolängel skrev:Första (och kanske sista) sommarprojektet! Mer bild och beskrivning i bloggen!Fin!
![]()
![]()
![]()
![]()
Den här vännen har haft det lite kämpigt. De skulle få sin tvåa ett halvår efter Alma kom (Martina och deras äldsta är jämngamla) men den flickan dog i magen sista veckan. Helt oförklarligt. Sedan hade de flera missfall innan lillkillen föddes efter jul 2010, lite för tidigt. Och sedan har hon fått kämpa för att få amningen att funka med en sambo som inte stödjer det riktigt, han tycker det funkar lika bra med ersättning. Tyckte hon förtjänade en fin 40-årspresent.
Ponyo skrev:solängel skrev:linafelicia skrev:Tack!binaem skrev:Ponyo skrev:Alldels underbarsolängel skrev:Första (och kanske sista) sommarprojektet! Mer bild och beskrivning i bloggen!Fin!
![]()
![]()
![]()
![]()
Den här vännen har haft det lite kämpigt. De skulle få sin tvåa ett halvår efter Alma kom (Martina och deras äldsta är jämngamla) men den flickan dog i magen sista veckan. Helt oförklarligt. Sedan hade de flera missfall innan lillkillen föddes efter jul 2010, lite för tidigt. Och sedan har hon fått kämpa för att få amningen att funka med en sambo som inte stödjer det riktigt, han tycker det funkar lika bra med ersättning. Tyckte hon förtjänade en fin 40-årspresent.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?