Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elsa
zandrama skrev:Här är bilderna på min mössa:

Bild

...och så provad på en docka

Bild
Vilken söt! :loving: Hur mycket garn behövdes? Jag har löjligt mycket eskimo-rester. :roll:
linafelicia skrev:
Juliusdotter skrev:Hur menar de:
När arbetet är 38 cm avmaskas 5, 2 m i båda sidor för ärmhål Är det 5 m på ena sidan och 2 m på andra sidan?
Senare i beskrivningen står det detta Samtidigt avmaskas 4, 4, 5 m för axeln. Kan de mena att det skall avmaskas 4 på första och andra varvet och 5m på tredje varvet?
Jag tolkar det som att det först ska maskas av 5 maskor på båda sidorna och sen 2.
Senare ska det först avmaskas 4 m, sen 4 igen och nästa gång 5.
Tack för hjälpen.
Av Ponyo
Titta vad jag såg i skylten på NK imorse:

...

Jag är väldigt sugen på att sticka en matta. Men vilka garnkostnader det måste bli :?
Senast redigerad av Ponyo den sön okt 21, 2012 19:25, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av MuuM
Bubbi skrev:
Elflin skrev:
Bubbi skrev:ag är väldigt sugen på att sticka en matta. Men vilka garnkostnader det måste bli :?
:shock: :iagree: :love:
Sambon blev helförtjust i tanken :vågen:
Coolt! Du får väl ta lite billigare garn än du brukar. ;-)

Jag ska fortfarande ryavirka mitt dalahästföl en vacker dag!
Av Ponyo
MuuM skrev:
Bubbi skrev:
Elflin skrev:
Bubbi skrev:ag är väldigt sugen på att sticka en matta. Men vilka garnkostnader det måste bli :?

Funderar på Eskimo :D
Tycker helt klart att du ska virka ditt föl. Det kommer bli så fint. Hoppas att du får en sovbebis som sover i säng på dagen så du hinner virka en massa under mammaledigheten.
Användarens profilbild
Av MuuM
Bubbi skrev:
MuuM skrev:
Bubbi skrev:
Elflin skrev:

Tycker helt klart att du ska virka ditt föl. Det kommer bli så fint. Hoppas att du får en sovbebis som sover i säng på dagen så du hinner virka en massa under mammaledigheten.
Mm, Eskimo blir nog perfekt. Men det är inte så slitstarkt, det är ju det som är problemet. Det är därför jag tänkte ta Lilla Lovikka eller kanske till och med Lovikka. Finns också i massor av vackra färger. Men Eskimo filtar sig rätt bra. :hmm:
Av Ponyo
MuuM skrev:
Bubbi skrev:
MuuM skrev:
Bubbi skrev:
Elflin skrev:

Mm, Eskimo blir nog perfekt. Men det är inte så slitstarkt, det är ju det som är problemet. Det är därför jag tänkte ta Lilla Lovikka eller kanske till och med Lovikka. Finns också i massor av vackra färger. Men Eskimo filtar sig rätt bra. :hmm:
Har du länk till Lovikkagarn?
Användarens profilbild
Av MuuM
Bubbi skrev:Denna färg var snygg:
Bild
Mm, den var jättefin! Men blanda in svart och nån brytfärg, kanske? Hur stor matta tänkte du göra?
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 289
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?