Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av binaem
Jag gick upp häromdagen och började på att lapptäcke men kom ner med något helt annat efter ett par timmar. Idag går det iväg till sin mottagare.

Amiechan Ej sänt- Fått
Annamamman Sänt- Ej fått
aneeha Sänt- Ej fått
Anna Ej sänt- Ej fått
Annika80 Sänt- Ej fått
Beckah82 Sänt- Ej fått
Binaem (fd.Birka27) sänt- Ej fått
Camilla74 Sänt- Ej fått
Carina80 Ej sänt- fått
corona sänt- fått
CrazyMagpie Ej sänt- Fått
Elina Ej sänt- fått!
ernamalin Ej sänt- Fått
esarina Sänt - Fått
Fryle sänt- Fått
Hello Sänt- Ej fått
joelragnar Ej sänt- Ej fått
Josefina Sänt- Ej fått
jordbarn Ej sänt- Ej fått
Knyttet & K Ej sänt- Fått
lotti Ej sänt- Ej fått
Maerion Ej sänt- Fått
Maddemoa sänt- Ej fått
Marine78 sänt- Ej fått
McMorrigan sänt- Ej fått
Monia Ej sänt- Fått
Neavida Ej sänt- Ej fått
Safireee Sänt- Fått
Sia Ej sänt- Ej fått
sirisirius Ej sänt- Ej fått
Smultronbarn Ej sänt- Fått
sofiutane Sänt- Ej fått
Stream Sänt- Ej fått
zmurfan Ej sänt- Fått
zandrama Ej sänt- Ej fått
zero.sara Sänt- Fått
zingo Ej sänt- Fått
verreEj sänt- Ej fått
Användarens profilbild
Av Beckah82
CrazyMagpie skrev:I går väntade ett välfyllt pysselpaket på mig nere i brevlådan... ett fint halsband till mig, linne till storasytern (poppis värre hos damen i fråga!)och tröja och byxor till lillebror... 8) Såååå fint så fint! :app:
OJ vad mycket saker :shock:
Användarens profilbild
Av Fina
Beckah82 skrev:
CrazyMagpie skrev:I går väntade ett välfyllt pysselpaket på mig nere i brevlådan... ett fint halsband till mig, linne till storasytern (poppis värre hos damen i fråga!)och tröja och byxor till lillebror... 8) Såååå fint så fint! :app:
OJ vad mycket saker :shock:
Jo det blev lite mycket. Hade henne i bokbytet också och hon fick inte boken först för ett par veckor sedan så jag kände att jag ville kompensera lite... :wink:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Josefina skrev:(visst fattade du att det var jag som hade fått dig?) :floet2:
:lol:

Började fundera när du ställde så väldigt ledande frågor tidigare - men tänkte sen att näe, så övertydlig skulle du väl inte vara om det var så... ;-)

Din bild på alla sakerna var mycket bättre än min så för alla nyfikna hänvisar jag till Josefinaste bloggen :wink: ---> http://josefinaste.wordpress.com

K gillar verkligen linnet! Hon har haft på sig det både i går och idag - och skulle nog gärna ha det i morgon också om det inte vore för att mamman i familjen tycker att det faktiskt är dags för tvätt nu... :lol:

Svamptröjan är tyvärr redan lite liten på lillebror... :( men Brallorna är ordenligt långa och puffiga = de kommer nog att passa både denna och nästa sommar! 8)
Användarens profilbild
Av Beckah82
CrazyMagpie skrev:

Började fundera när du ställde så väldigt ledande frågor tidigare - men tänkte sen att näe, så övertydlig skulle du väl inte vara om det var så... ;-)

Din bild på alla sakerna var mycket bättre än min så för alla nyfikna hänvisar jag till Josefinaste bloggen :wink: ---> http://josefinaste.wordpress.com

K gillar verkligen linnet! Hon har haft på sig det både i går och idag - och skulle nog gärna ha det i morgon också om det inte vore för att mamman i familjen tycker att det faktiskt är dags för tvätt nu... :lol:

Svamptröjan är tyvärr redan lite liten på lillebror... :( men Brallorna är ordenligt långa och puffiga = de kommer nog att passa både denna och nästa sommar! 8)

WOW vilka fina grejer. Byxorna är jag totalt förälskad i.
Användarens profilbild
Av Fina
Och så blev det dubbelt...
Senast redigerad av Fina den sön apr 27, 2008 22:20, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Fina
CrazyMagpie skrev:

:duh: :duh: :duh: Vet inte vad jag tänkte där. Tänkte att han är ju lite yngre än E så den borde ju passa... Fast jag visste ju vilken storlek han hade egentligen! Tanken var att jag skulle göra en sån tröja och så blev det fel i mitt huvud när jag visste att jag redan hade en som väntade.:roll: :oops: Började ju rita nytt mönster och allting. Ett resultat av att det har varit så mycket just nu i skolan tror jag.

Tyckte jag var jättesmart i övrigt. Tänkte att du kunde låtsas att jag frågade för någon annans räkning. :wink: :hellu:
Användarens profilbild
Av ernamalin
Nu äntligen är jag färdig! :vågen:
Har tänkt skicka i morgon.
Användarens profilbild
Av Vida
Jag skickar i morgon, blev färdig igår och idag har jag bara suttit och tittat och tittat. Me like...

Om den som får mitt paket inte gillar det - har man då rätt att tigga tillbaka det i utbyte mot något annat?? :oops:

Här är en sneak-a-peak...
Bild
Användarens profilbild
Av zandrama
...och mitt blev inte klart i helgen. Hade alldeles för mycket annat i huvudet. :oops:
Men imorgon lovar jag att turbosy så det blir klart och åker på lådan senast på tisdag!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Ååååååh så irriterande. Jag skulle göra färdigt mitt ikväll och så räckte inte snedslån jag hade hemma :evil: Kunde jag inte ha mätt hur mycket jag hade innan jag bestämde storleken på grejen :duh: Det känns helt sjukt jobbigt att åka ner på stan imorgon. Men det är nog bra om jag får ytterligare en anledning att göra det. Man drar sig lite för att lämna hemmet när man har ett barn som varken vill åka vagn eller sjal/sele :roll:
Användarens profilbild
Av sirisirius
Jag sydde sydde sydde i fredags, blev färdig, blev missnöjd, såg att jag vänt tyget på fel håll. Suck suck suck. Sedan var det annat hela helgen men jag hoppas bli färdig idag eller imorgon! :lol:
Användarens profilbild
Av Fryle
NeaVida skrev: Om den som får mitt paket inte gillar det - har man då rätt att tigga tillbaka det i utbyte mot något annat?? :oops:
Nej, då skickar du den till mig, för jag tyckte det såg fint ut!
Användarens profilbild
Av zingo
Amiechan Ej sänt- Fått
Annamamman Sänt- Ej fått
aneeha Sänt- Ej fått
Anna Ej sänt- Ej fått
Annika80 Sänt- Ej fått
Beckah82 Sänt- Ej fått
Camilla74 Sänt- Ej fått
Carina80 Ej sänt- fått
corona sänt- fått
Elina Ej sänt- fått!
ernamalin Ej sänt- Fått
esarina Sänt - Fått
Fryle sänt- Fått
Hello Sänt- Ej fått
Josefina Sänt- Ej fått
lotti Ej sänt- Ej fått
Maerion Ej sänt- Fått
Maddemoa sänt- Ej fått
Marine78 sänt- Ej fått
McMorrigan sänt- Ej fått
Monia Ej sänt- Fått
Neavida Ej sänt- Ej fått
Safireee Sänt- Fått
Sia Ej sänt- Ej fått
sofiutane Sänt- Ej fått
Stream Sänt- Ej fått
zmurfan Ej sänt- Fått
zandrama Ej sänt- Ej fått
zero.sara Sänt- Fått
zingo Sänt- Fått
verreEj sänt- Ej fått
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag har fått en jättefin vändbar påse med hake och 6 blomdekorationspinnar av Safiree. Jättefina! Tack så mycket! :D
Bild har jag tagit, men om Safiree har en redan så får du gärna lägga upp den. 8)

---

Amiechan Ej sänt- Fått
Annamamman Sänt- Ej fått
aneeha Sänt- Ej fått
Anna Ej sänt- Ej fått
Annika80 Sänt- Ej fått
Beckah82 Sänt- Ej fått
Camilla74 Sänt- Ej fått
Carina80 Ej sänt- fått
corona sänt- fått
Elina Ej sänt- fått!
ernamalin Ej sänt- Fått
esarina Sänt - Fått
Fryle sänt- Fått
Hello Sänt- Ej fått
Josefina Sänt- Ej fått
lotti Ej sänt- Ej fått
Maerion Ej sänt- Fått
Maddemoa sänt- Ej fått
Marine78 sänt- Ej fått
McMorrigan sänt- Ej fått
Monia Ej sänt- Fått
Neavida Ej sänt- Ej fått
Safireee Sänt- Fått
Sia Ej sänt- Ej fått
sofiutane Sänt- Ej fått
Stream Sänt- Ej fått
zmurfan Ej sänt- Fått
zandrama Ej sänt- fått
zero.sara Sänt- Fått
zingo Sänt- Fått
verreEj sänt- Ej fått
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 50

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?