Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

SaraLj skrev:
Kesti skrev:
HPe skrev:
husmodern skrev:Ingen uggla igår heller så nu struntar jag i det här och hoppas jag har bättre tur i stickmarkörsbytet ist :vågen:
Jo, de har nog flugit helt fel o fryst bort på vägen. Eller flugit till Bahamas. Det tror jag min har gjort eftersom det fortfarande är för kallt här. ;)
Ingen uggla här heller. Det är lite väl många som inte fått i det här bytet tycker jag :| . Dags för de som skickat paket som inte kommit fram att ta kontakt med sina mottagare och posten eller vad man skickat med för att reklamera de brev/paket som inte kommit fram tycker jag.
Ingen uggla här heller (men jag får väll trösta mig med sonens). Hur är det med er två som inte har skickat enligt listan? Är ni på g eller har ni lagt ner?
Husmodern jag har en stark känsla av att du kommer att få stickmarkörer.... 8)
:jippiii: :jippiii: :jippiii:
husmodern skrev:
SaraLj skrev:
Kesti skrev:
HPe skrev:
husmodern skrev:Ingen uggla igår heller så nu struntar jag i det här och hoppas jag har bättre tur i stickmarkörsbytet ist :vågen:
Jo, de har nog flugit helt fel o fryst bort på vägen. Eller flugit till Bahamas. Det tror jag min har gjort eftersom det fortfarande är för kallt här. ;)
Ingen uggla här heller. Det är lite väl många som inte fått i det här bytet tycker jag :| . Dags för de som skickat paket som inte kommit fram att ta kontakt med sina mottagare och posten eller vad man skickat med för att reklamera de brev/paket som inte kommit fram tycker jag.
Ingen uggla här heller (men jag får väll trösta mig med sonens). Hur är det med er två som inte har skickat enligt listan? Är ni på g eller har ni lagt ner?
Husmodern jag har en stark känsla av att du kommer att få stickmarkörer.... 8)
:jippiii: :jippiii: :jippiii:
Jag är 99% säker på att Mammut har skickat och vet att hon fått :) Tror inte hon visste hur man uppdaterade.
Smultronbarn skrev:Ho hooo? Inga fler ugglor som flugit till rätt ställe? 8)
Inte här.
Men so
Du skrev tidigare, Smultronbarn, så är det kanske parningsdax och då kanske det kommer MASSA små ugglor flygande. :wink: he he
Ingen här tyvärr! Men vi har blivit ugglemaniska så jag kan locka med flera ugglekompisar att leka med.
annelithor Skickat / Fått
binaemSkickat / Fått
corona Skickat / Fått
Ellla Skickat / Fått
Fryle Skickat / Fått
Glis Skickat / fått
HPe Skickat / Inte fått
husmodern Skickat / Inte fått
juliusdotter Skickat / Fått
Kesti Skickat / Inte fått
kolakaka Skickat / Fått
Lillatrasdockan Skickat / Fått
Lojse Skickat / Fått
Maddemoa Skickat / fått
Mammut skickat/ Fått
puppan Skickat / Fått
Safireee Skickat / Fått
SaraLj Skickat / Inte fått
Sia Skickat /Fått
sirisirius Skickat / Fått
Smultronbarn Skickat / Fått
solängel Skickat / Fått
thanisa Inte skickat / Inte fått
tjoffsann skickat / Fått
Trulsamin skickat / Fått
Yonohanna Skickat / Fått
Zai Skickat / Fått
Dalkulla ]skickat / fått[/quote]

Nu har jag sent omsider kommit till en dator och uppdaterat! :vågen: Hoppas ni sett mina inlägg om att jag faktiskt har skickat, och inte struntat i det? Även om min uggla verkar ha flugit bort. :(
HPe skrev:
Inte här.
Men so
Du skrev tidigare, Smultronbarn, så är det kanske parningsdax och då kanske det kommer MASSA små ugglor flygande. :wink: he he
Åh, vi får hoppas på det! :tumsup: :wink:
Smultronbarn skrev:Igår fredag fick jag en påse med enröd fin vuxenmössa med en tryckt/screenad uggla på, och en grön barnmössa med röda ugglor på damte n liten virkad söt uggla. :vågen: Tack så mycket! :D :heart: Kan dock inte klura ut vem som skickat... :hmm:

I alla fall så tog sonen genast på sig barnmössan och adopterade sedan den lilla ugglan som sedan fick följa med när han skulle sova. "Det är en liten söt bäbisuggla som inte lärt sig flyga ännu", sade han. :loving:

Mitt paket är för överig också skickas, och jag hade hoppats på att det skulle kommit fram senast fredag också. En ursäkt för sen ankomst ligger i paktet. :tumup: Jag kan lägga in bilder här när jag sitter vid min egen dator.

Vad är det med alla bortflugna ugglor nu i vårtider? Har parningstiden börjat alla redan så att de stannat och ragagt på varandra på vägen? :bryn:
Det var jag som skickat, glömde lappen jag skrev på köksbordet ...
Ugglor, ugglor
:eld:
Har hittat hit! Uttröttade var de då vi bor ute i ödemarken, men fiiiina!
Skrutt lade genast beslag på båda två, han älskade verkligen väskan med axelrem (nästa byte ska jag öppna själv så jag hinner pilla liiiite på det i alla fall....).
Tack så jättemycket! :D :vågen: :love:

Hade hunnit ge upp hoo-hoppet lite så det var extra kul!
NU, lite bilder.
Roligare att fota det man fått än det man gjort men lägger upp både ock.
Torgvantarna jag stickade åt Zai. Längst upp är det också en ugglerad, men utan glitterögon.

Hela vantarna:
Bild

Ugglorna med glitterögon:
Bild
Och så Ugglorna som hittade hem till oss, från Smultronbarn:
Väskan som Skrutt snabbt snodde:
Bild

Väska + Skrutt:
Bild

Och så det jag tänker mej som resenecessär alt/ typ pennskrin, att ha lilla stickningen i.... Har inte riktigt bestämt mej! :D
Bild

Tack igen!
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?