Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Amiechan
Ähum. :this:

Vill bara be om ursäkt.

Jag kan tydligen inte sy raka sömmar.

:roll: :wink:
Användarens profilbild
Av zmurfan
esarina skrev:Du kan antingen göra som på den runda, eller lägga i zickzack mellan pinnarna, så att du får ett kryssmönster liksom när alla pinnar är rundade.
Jag kör som på den runda och ser vad som händer. Det här ska bli skojigt. :) Hoppas bara det blir något bra som mottagaren kan tänka sig att använda lite grann i alla fall.
Användarens profilbild
Av McMorrigan
zmurfan skrev:
esarina skrev:Du kan antingen göra som på den runda, eller lägga i zickzack mellan pinnarna, så att du får ett kryssmönster liksom när alla pinnar är rundade.
Jag kör som på den runda och ser vad som händer. Det här ska bli skojigt. :) Hoppas bara det blir något bra som mottagaren kan tänka sig att använda lite grann i alla fall.
Vad har du tänk att det ska bli då? Förutom långa "Korvar"? :D
Av Sia
Ta bort, det blev dubbelt inlägg...
Senast redigerad av Sia den lör apr 26, 2008 14:50, redigerad totalt 1 gånger.
Av Sia
McMorrigan skrev:
zmurfan skrev:
NEJ, NEJ, NEJ! Man får INTE berätta vad man gör/har gjort innan det har kommit fram till mottagaren :this:
Då blir det ju inget hemligt paket.. :cry:
Användarens profilbild
Av zandrama
Sia skrev:
McMorrigan skrev:
zmurfan skrev:
NEJ, NEJ, NEJ! Man får INTE berätta vad man gör/har gjort innan det har kommit fram till mottagaren :this:
:iagree:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
I går väntade ett välfyllt pysselpaket på mig nere i brevlådan... ett fint halsband till mig, linne till storasytern (poppis värre hos damen i fråga!)och tröja och byxor till lillebror... 8) Såååå fint så fint! :app:

Storttack Josefina! :vågen:

(...jaaa, jag ska försöka få hit en bild på härligheten också!)

Amiechan Ej sänt- Fått
Annamamman Sänt- Ej fått
aneeha Sänt- Ej fått
Anna Ej sänt- Ej fått
Annika80 Sänt- Ej fått
Beckah82 Sänt- Ej fått
Binaem (fd.Birka27) Ej sänt- Ej fått
Camilla74 Sänt- Ej fått
Carina80 Ej sänt- fått
corona sänt- fått
CrazyMagpie Ej sänt- Fått
Elina Ej sänt- fått!
ernamalin Ej sänt- Fått
esarina Sänt - Fått
Fryle sänt- Fått
Hello Sänt- Ej fått
joelragnar Ej sänt- Ej fått
Josefina Sänt- Ej fått
jordbarn Ej sänt- Ej fått
Knyttet & K Ej sänt- Fått
lotti Ej sänt- Ej fått
Maerion Ej sänt- Fått
Maddemoa sänt- Ej fått
Marine78 sänt- Ej fått
McMorrigan sänt- Ej fått
Monia Ej sänt- Fått
Neavida Ej sänt- Ej fått
Safireee Sänt- Fått
Sia Ej sänt- Ej fått
sirisirius Ej sänt- Ej fått
Smultronbarn Ej sänt- Fått
sofiutane Sänt- Ej fått
Stream Sänt- Ej fått
zmurfan Ej sänt- Fått
zandrama Ej sänt- Ej fått
zero.sara Sänt- Fått
zingo Ej sänt- Fått
verreEj sänt- Ej fått
Användarens profilbild
Av McMorrigan
zandrama skrev:
Sia skrev:
McMorrigan skrev:
zmurfan skrev:
:iagree:
:shock: OJ! Förlåt jag tänkte faktiskt inte så långt! :oops: Jag var bara så nyfiken! :lol:
Användarens profilbild
Av Fina
CrazyMagpie skrev:I går väntade ett välfyllt pysselpaket på mig nere i brevlådan... ett fint halsband till mig, linne till storasytern (poppis värre hos damen i fråga!)och tröja och byxor till lillebror... 8) Såååå fint så fint! :app:

Storttack Josefina! :vågen:

(...jaaa, jag ska försöka få hit en bild på härligheten också!)
Å vad roligt att det har kommit fram nu! ÄR lite nervös över om brallorna passar, har inget mönster i den storleken så jag drog till lite på fri hand.
Har fixat en bild på min blogg men den blev lite för stor så jag länkar inte, men gå gärna dit och kika.
Är jättenyfiken på livebilder!
Användarens profilbild
Av Fina
(visst fattade du att det var jag som hade fått dig?) :floet2:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Förutom att man kan göra långa korvar på den så har jag sett att man kan göra halsdukar, väskor, sjalar, sockar, pulsvärmare, benvärmare, tröjor, ponchos mm.

Jag påtade klart mitt byte på pysselträffen idag och jag hoppas att mottagaren blir nöjd.
Ska fixa lite foton på paketet och sen packa ihop det så det kan postas på Måndag.
Sen får vi se om det blir mottagaren eller jag som visar bilderna. :)

McMorrigan: Jag faller inte för en sån lätt heller. :)
Användarens profilbild
Av McMorrigan
zmurfan skrev:Förutom att man kan göra långa korvar på den så har jag sett att man kan göra halsdukar, väskor, sjalar, sockar, pulsvärmare, benvärmare, tröjor, ponchos mm.

Jag påtade klart mitt byte på pysselträffen idag och jag hoppas att mottagaren blir nöjd.
Ska fixa lite foton på paketet och sen packa ihop det så det kan postas på Måndag.

Vad bra! Mest nyfiken var jag eftersom jag var sugen på att köpa in påtare till jobbet! :wink:
Användarens profilbild
Av zmurfan
McMorrigan skrev:
zmurfan skrev:Förutom att man kan göra långa korvar på den så har jag sett att man kan göra halsdukar, väskor, sjalar, sockar, pulsvärmare, benvärmare, tröjor, ponchos mm.

Vad bra! Mest nyfiken var jag eftersom jag var sugen på att köpa in påtare till jobbet! :wink:
Jag hittade några bra länkar igår när jag surfade runt och letade hur man gör. Vill du ha dem? Isåfall kan jag leta reda på dem igen.
Användarens profilbild
Av McMorrigan
zmurfan skrev:
McMorrigan skrev:

Jag hittade några bra länkar igår när jag surfade runt och letade hur man gör. Vill du ha dem? Isåfall kan jag leta reda på dem igen.
Ja,tack! :D
Användarens profilbild
Av binaem
Josefina skrev: Å vad roligt att det har kommit fram nu! ÄR lite nervös över om brallorna passar, har inget mönster i den storleken så jag drog till lite på fri hand. Har fixat en bild på min blogg men den blev lite för stor så jag länkar inte, men gå gärna dit och kika. Är jättenyfiken på livebilder!
Åh vad fint det var!
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 50

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?