Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
esarina skrev:Du kan antingen göra som på den runda, eller lägga i zickzack mellan pinnarna, så att du får ett kryssmönster liksom när alla pinnar är rundade.Jag kör som på den runda och ser vad som händer. Det här ska bli skojigt.
zmurfan skrev:Vad har du tänk att det ska bli då? Förutom långa "Korvar"?esarina skrev:Du kan antingen göra som på den runda, eller lägga i zickzack mellan pinnarna, så att du får ett kryssmönster liksom när alla pinnar är rundade.Jag kör som på den runda och ser vad som händer. Det här ska bli skojigt.Hoppas bara det blir något bra som mottagaren kan tänka sig att använda lite grann i alla fall.
McMorrigan skrev:NEJ, NEJ, NEJ! Man får INTE berätta vad man gör/har gjort innan det har kommit fram till mottagarenzmurfan skrev:Vad har du tänk att det ska bli då? Förutom långa "Korvar"?esarina skrev:Du kan antingen göra som på den runda, eller lägga i zickzack mellan pinnarna, så att du får ett kryssmönster liksom när alla pinnar är rundade.Jag kör som på den runda och ser vad som händer. Det här ska bli skojigt.Hoppas bara det blir något bra som mottagaren kan tänka sig att använda lite grann i alla fall.
Sia skrev:McMorrigan skrev:NEJ, NEJ, NEJ! Man får INTE berätta vad man gör/har gjort innan det har kommit fram till mottagarenzmurfan skrev:Vad har du tänk att det ska bli då? Förutom långa "Korvar"?esarina skrev:Du kan antingen göra som på den runda, eller lägga i zickzack mellan pinnarna, så att du får ett kryssmönster liksom när alla pinnar är rundade.Jag kör som på den runda och ser vad som händer. Det här ska bli skojigt.Hoppas bara det blir något bra som mottagaren kan tänka sig att använda lite grann i alla fall.
![]()
Då blir det ju inget hemligt paket..
zandrama skrev:Sia skrev:McMorrigan skrev:NEJ, NEJ, NEJ! Man får INTE berätta vad man gör/har gjort innan det har kommit fram till mottagarenzmurfan skrev:Vad har du tänk att det ska bli då? Förutom långa "Korvar"?esarina skrev:Du kan antingen göra som på den runda, eller lägga i zickzack mellan pinnarna, så att du får ett kryssmönster liksom när alla pinnar är rundade.Jag kör som på den runda och ser vad som händer. Det här ska bli skojigt.Hoppas bara det blir något bra som mottagaren kan tänka sig att använda lite grann i alla fall.
![]()
Då blir det ju inget hemligt paket..
CrazyMagpie skrev:I går väntade ett välfyllt pysselpaket på mig nere i brevlådan... ett fint halsband till mig, linne till storasytern (poppis värre hos damen i fråga!)och tröja och byxor till lillebror...Å vad roligt att det har kommit fram nu! ÄR lite nervös över om brallorna passar, har inget mönster i den storleken så jag drog till lite på fri hand.Såååå fint så fint!
Storttack Josefina!
(...jaaa, jag ska försöka få hit en bild på härligheten också!)
zmurfan skrev:Förutom att man kan göra långa korvar på den så har jag sett att man kan göra halsdukar, väskor, sjalar, sockar, pulsvärmare, benvärmare, tröjor, ponchos mm.Vad bra! Mest nyfiken var jag eftersom jag var sugen på att köpa in påtare till jobbet!
Jag påtade klart mitt byte på pysselträffen idag och jag hoppas att mottagaren blir nöjd.
Ska fixa lite foton på paketet och sen packa ihop det så det kan postas på Måndag.
Sen får vi se om det blir mottagaren eller jag som visar bilderna.
McMorrigan: Jag faller inte för en sån lätt heller.
McMorrigan skrev:Jag hittade några bra länkar igår när jag surfade runt och letade hur man gör. Vill du ha dem? Isåfall kan jag leta reda på dem igen.zmurfan skrev:Förutom att man kan göra långa korvar på den så har jag sett att man kan göra halsdukar, väskor, sjalar, sockar, pulsvärmare, benvärmare, tröjor, ponchos mm.Vad bra! Mest nyfiken var jag eftersom jag var sugen på att köpa in påtare till jobbet!
Jag påtade klart mitt byte på pysselträffen idag och jag hoppas att mottagaren blir nöjd.
Ska fixa lite foton på paketet och sen packa ihop det så det kan postas på Måndag.
zmurfan skrev:Ja,tack!McMorrigan skrev:Jag hittade några bra länkar igår när jag surfade runt och letade hur man gör. Vill du ha dem? Isåfall kan jag leta reda på dem igen.zmurfan skrev:Förutom att man kan göra långa korvar på den så har jag sett att man kan göra halsdukar, väskor, sjalar, sockar, pulsvärmare, benvärmare, tröjor, ponchos mm.Vad bra! Mest nyfiken var jag eftersom jag var sugen på att köpa in påtare till jobbet!
Josefina skrev: Å vad roligt att det har kommit fram nu! ÄR lite nervös över om brallorna passar, har inget mönster i den storleken så jag drog till lite på fri hand. Har fixat en bild på min blogg men den blev lite för stor så jag länkar inte, men gå gärna dit och kika. Är jättenyfiken på livebilder!Åh vad fint det var!
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?