Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mosan
melon skrev:
Ponyo skrev:Sitter i en vinterträdgård och stickar ärm :loving:
Bild
Åååå :loving:
Så mysigt! :love:
Användarens profilbild
Av Mosan
Ponyo skrev:Jag kör med öppen uppläggning, eftersom jag brukar ha problem med för korta ärmar.
Smart!
:tumup:
Användarens profilbild
Av Mosan
Äntligen klar med trefärgspartiet! :vågen:
Användarens profilbild
Av Mosan
Stickar du båda ärmarna samtidigt Ponyo?
Av Ponyo
Mosan skrev:Stickar du båda ärmarna samtidigt Ponyo?
Nej, jag struntade i det. Tog med mig för kort kabel nu på resan.
Användarens profilbild
Av Majaå
Och DÄR var jag igång o sticka, lagom till målgång för er andra :-) Men hoppas och tror att det går vägen tack vare att ni andra har gjort det viktiga förarbetet - att tänka! Hoppas nu att jag räknat rätt...
Användarens profilbild
Av Mosan
Majaå skrev:Och DÄR var jag igång o sticka, lagom till målgång för er andra :-) Men hoppas och tror att det går vägen tack vare att ni andra har gjort det viktiga förarbetet - att tänka! Hoppas nu att jag räknat rätt...
Jag har fortfarande mycket kvar!
Användarens profilbild
Av Marion
Mosan skrev:
Majaå skrev:Och DÄR var jag igång o sticka, lagom till målgång för er andra :-) Men hoppas och tror att det går vägen tack vare att ni andra har gjort det viktiga förarbetet - att tänka! Hoppas nu att jag räknat rätt...
Jag har inte ens börjat :lol:. Jag har hittat billigt garn som jag ska köpa nästa helg, mönstret (rapporten heter det nog) finns på nätet och jag hade tänkt ta något annat koftmönster som grund (för jag känner mig lite för snål för att köpa originalmönstret :hide:). Jag funderar på vilka färger jag ska ta istället för allt det lila och mörka, det är så svårt att få någon uppfattning om hur färgerna ser ut på nätet så jag ska gå och se dem med egna ögon när jag ska till huvudstaden nästa helg :tumup:.
Användarens profilbild
Av Majaå
Marion skrev:
Mosan skrev:
Jag har inte ens börjat :lol:. Jag har hittat billigt garn som jag ska köpa nästa helg, mönstret (rapporten heter det nog) finns på nätet och jag hade tänkt ta något annat koftmönster som grund (för jag känner mig lite för snål för att köpa originalmönstret :hide:). Jag funderar på vilka färger jag ska ta istället för allt det lila och mörka, det är så svårt att få någon uppfattning om hur färgerna ser ut på nätet så jag ska gå och se dem med egna ögon när jag ska till huvudstaden nästa helg :tumup:.
Lyllos oss som har mycket kvar av det roliga :-)
Användarens profilbild
Av Marion
Majaå skrev:
Marion skrev:
Mosan skrev:
Jag har inte ens börjat :lol:.
Lyllos oss som har mycket kvar av det roliga :-)
Ja så kan man också se på saken :lol:.
Användarens profilbild
Av glis
Jag har inte heller kommit så långt, högst 30 cm på bålen och inte haft en tanke på att börja på några ärmar inte! Men de tär kul stickning, inte tal om annat.
Användarens profilbild
Av Majaå
30 cm, det är ju jättelångt! Jag lär få hålla på nåt år eller så, här är inte mycket sticktid bland jobb och trädgårdsbestyr och ja, krama ett å annat barn också :loving: Men har snart stickat resåren iaf, längtar så efter att få sticka in nya färger!
Användarens profilbild
Av melon
Majaå skrev:30 cm, det är ju jättelångt! Jag lär få hålla på nåt år eller så, här är inte mycket sticktid bland jobb och trädgårdsbestyr och ja, krama ett å annat barn också :loving: Men har snart stickat resåren iaf, längtar så efter att få sticka in nya färger!
När du har gjort resåren har du gjort en bra bit, sedan börjar det roliga som går snabbt att sticka :tumup:
Användarens profilbild
Av melon
Jag har virkat innan klipp idag, testade en ny teknik. Efter klipp hände det som jag befarade, de långa flotteringarna hade inte fångats upp av den virkade smygmaskkanten. Så nu är kanterna sicksackade också :lol:
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 47
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?