Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Kesti skrev:
solängel skrev:kolakaka: Husmodern är den du ska tacka för den supersöta ugglebroschen!
:urule: ibland kommer saker ivägen och man hinner helt enkelt inte med. Jag tycker ditt sätt att hantera bytet genom att snabbt skicka vidare din uggla är jättebra solängel :heart: .
Hear Hear! :iagree:
HPe skrev:
Kesti skrev:
husmodern skrev:Ingen uggla idag heller :(
Inte här heller :( .
Och inte här. Måste ha varit all vind som blåst bort dem!

Ingen uggla här heller. Hoar lite uppgivet.
alltså förlåt!!! jag var helt 100% att jag skickat mina ugglor tillsammans med en drös andra brev.. och därför totalt ignorerat kuvertet som legat där i hörnet, tänkte att det var en räkning och dom undviker man ju! :oops:
mitt går iväg nu!

och jag har fått en superfin gul tröja till sonen.. men inte en blekaste från vem...
Berättade för min man att jag fortfarande väntade på min uggla, så nu har jag fått ugglepost! Av honom dårå :app:

Bild
Lojse skrev:alltså förlåt!!! jag var helt 100% att jag skickat mina ugglor tillsammans med en drös andra brev.. och därför totalt ignorerat kuvertet som legat där i hörnet, tänkte att det var en räkning och dom undviker man ju! :oops:
mitt går iväg nu!

och jag har fått en superfin gul tröja till sonen.. men inte en blekaste från vem...
hihi jag pmade ju dig om vad du ville ha =)
husmodern skrev:Berättade för min man att jag fortfarande väntade på min uggla, så nu har jag fått ugglepost! Av honom dårå :app:

Bild

Aha, det är SÅ man ska göra! :D
Vad gulligt!
husmodern skrev:Berättade för min man att jag fortfarande väntade på min uggla, så nu har jag fått ugglepost! Av honom dårå :app:

Bild

Aha, det är SÅ man ska göra! :D
Vad gulligt!
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 35
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?