Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Emmiez
lotti skrev:Idag var jag i affären för att hämta ett paket från go´boken som legat där ganska länge....ja sen innan jul men det har inte varit så viktigt så det har fått ligga!!!!! Döm om min förvåning när jag ser att det är min julklapp!! :shock: den har legat där och väntat på mig ända sen innan jul!! :oops: :oops: :oops: Eftersom den var paketerad i en kartong från Go´boken var det de som stod på avin trots att den var full av annat som tejp och avsändare......

Åhhh vad det var roligt att öppna en julklapp så här lite efter jul! Tack Bina för alla kul saker! :vågen:
Bild kommer snart! :D
bina? :hmm: hon är väl inte med i pysselbytet? är det den andra julklappen du menar tro?

men vad jobbigt att du trodde det va från go boken :?
Användarens profilbild
Av lotti
Emmiez skrev:
lotti skrev:Idag var jag i affären för att hämta ett paket från go´boken som legat där ganska länge....ja sen innan jul men det har inte varit så viktigt så det har fått ligga!!!!! Döm om min förvåning när jag ser att det är min julklapp!! :shock: den har legat där och väntat på mig ända sen innan jul!! :oops: :oops: :oops: Eftersom den var paketerad i en kartong från Go´boken var det de som stod på avin trots att den var full av annat som tejp och avsändare......

Åhhh vad det var roligt att öppna en julklapp så här lite efter jul! Tack Bina för alla kul saker! :vågen:
bina? :hmm: hon är väl inte med i pysselbytet? är det den andra julklappen du menar tro?

Binaem ska det vara!! :D skrev lite hastigt innan!
Användarens profilbild
Av svas
Vad kul att se vad alla har fått! Underbar svamp Binaem :loving: .

Jag vet att min mottagare har fått mina paket. Men jag har sedan inte hört något alls. Ångrar att jag inte själv fotograferade innan jag skickade iväg...
Användarens profilbild
Av karro54
solängel skrev:
Sassi skrev:
solängel skrev:Jag fick paket idag och skickade mitt imorse, så det borde komma innan jul! :D

Jag tror jag vet vem som varit tomte till mig, tack för kolorna och garnet :D . Var det månne alla fina, små vikta lådor som var den hemliga julklappen? :wink:

Japp, det var jag som var din hemliga tomte...

En liten undran? Tror att du kanske blev lite besviken på att det var tråkiga lådor som var hemliga julklappen...? :oops: Jag gick mest på att det skulle vara något hemgjort. Hmmm, jag skulle nog gjort något mer personligt känns det som. Jag gör gärna en ny present men kan inte säga när jag kan få till det och skicka iväg det.
Nej, så vill jag inte att du ska ta det, jag fattade inte bara först, eftersom jag slagit in "min" (alltså Karro54:s) julklapp för sig som en vanlig julklapp. Fast hela ditt paket var ju inslaget, så jag borde kanske ha väntat? :hmm: Lådorna var jättefina, en har kommit till användning som godisjulask till svägerskan, hon fick lite av samma fudge som jag skickade till Karro, och hon blev mäkta imponerad. Men jag kunde ju tyvärr inte skryta med att ha gjort asken själv... :wink: De andra askarna kommer nog att få tjänstgöring i syhörnan, som tillbehörsaskar. :tumup:
Fudgen var underbart god! Jag hade med den på julafton, men svärmor hade gjort likadan så vi åt fudge ända till i helgen, nu är det slut precis som jullovet...
Av Emmiez
lotti skrev:
Emmiez skrev:

Binaem ska det vara!! :D skrev lite hastigt innan!
aha ja jag funderade på om det var hon :) blev lite förvirrad :D
Användarens profilbild
Av Gabelin
Nu har jag äntligen (med en del hjälp) klurat ut vem min tomte är :D .

TACK karro54 :D

Bild kommer snart
Användarens profilbild
Av binaem
Men vad skönt att den kom fram till slut. Hade nästan påbörjat ett ersättningspaket!
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Nu har jag fått en avi så jag tror mitt paket ligger och väntar. Skall försöka hämta imorgon.
Användarens profilbild
Av zandrama
Idag kom min julklapp. Och vilket paket! :shock: :love:
Det var väääl värt att vänta på! Tack Thanisa! :wink:

Bild kommer senare ikväll, men innehållet var följande:
Hallon&chokladmarmelad, en Banis Isländska fruktkaka, 2 hemstöpta ljus och en dekorerad gravlykta, ett tovat bokfodral med mitt namn intovat och en bok i (Stephen Donaldson; Fatal Revenant - The Last Cronicles of Thomas Covenant), 2 nystan Cotton Viscose från Drops med mönster på en ABBA-mössa, fyra olika tyger och en IKEA-kudde.

Fantastiska färger och mönster! Tack så hemskt mycket! :loving: :app: :vågen:

Edit: Vi vill gärna ha receptet på kakan! 8)
Användarens profilbild
Av zandrama
Här är en bild på julklappen:
Bild
Tyvärr kom inte ljusen med på bilden eftersom vi var tvugna att stoppa undan dem för att inte S skulle ha sönder dem. Fina var de iaf! :heart:

Mer info finns på bloggen, men här kan jag säga att kakan är slut och marmeladen är fantastisk! :mums: :tackar:
Användarens profilbild
Av Sassi
solängel skrev:
Sassi skrev:
solängel skrev:Jag fick paket idag och skickade mitt imorse, så det borde komma innan jul! :D

Jag tror jag vet vem som varit tomte till mig, tack för kolorna och garnet :D . Var det månne alla fina, små vikta lådor som var den hemliga julklappen? :wink:

Japp, det var jag som var din hemliga tomte...

En liten undran? Tror att du kanske blev lite besviken på att det var tråkiga lådor som var hemliga julklappen...? :oops: Jag gick mest på att det skulle vara något hemgjort. Hmmm, jag skulle nog gjort något mer personligt känns det som. Jag gör gärna en ny present men kan inte säga när jag kan få till det och skicka iväg det.
Nej, så vill jag inte att du ska ta det, jag fattade inte bara först, eftersom jag slagit in "min" (alltså Karro54:s) julklapp för sig som en vanlig julklapp. Fast hela ditt paket var ju inslaget, så jag borde kanske ha väntat? :hmm: Lådorna var jättefina, en har kommit till användning som godisjulask till svägerskan, hon fick lite av samma fudge som jag skickade till Karro, och hon blev mäkta imponerad. Men jag kunde ju tyvärr inte skryta med att ha gjort asken själv... :wink: De andra askarna kommer nog att få tjänstgöring i syhörnan, som tillbehörsaskar. :tumup:

Det va ju tur att du gilla lådorna ändå! Känner nu i efterhand,när man sett endel bilder på skickade paket, att det är lite svårt att lägga sig på rätt nivå på ett sådant här byte, när det gäller fler saker än en. Sen är det så att vissa personer som är med i ett byte är proffspysslare och kan göra jätte fina saker sen finns det vi glada nybörjare som inte kan få till så där super fint...
Av thanisas tomte
svas skrev:Jag vet att min mottagare har fått mina paket. Men jag har sedan inte hört något alls. Ångrar att jag inte själv fotograferade innan jag skickade iväg...
thanisas tomte=svas

Jag skickade
*Klenäter. När jag skulle göra dessa gick det åt skogen. Tack och lov kom min mamma på besök helgen efter och kunde hjälpa mig.
*Ett Sjal-memo. Ett laminerat memo-spel med bilder på thanisa och hennes sjalar. Memot låg i en ask som jag klätt med brunturkost papper samt limmat fast vitmålade fanérbokstäver SJALMEMO.
*Scrappingmaterial i vita och turkosa nyanser.
Användarens profilbild
Av Aurian
noranora skrev:Jag har fått ett jättefint paket. Från Asia tror jag? Jag blev jätteglad :D TACK
Det var ett fint retrotyg med tillhörande fluffelivadd och ett garnnystan (jag planerar redan vad jag ska sticka, funderar på benvärmare till mig själv) och ett jättefint halsband som är helt i min stil och en burk chokladgodis (som redan är uppäten till hälften och inte med på bilden). Tusen tusen tack! (Sorry lite dålig bild, hade lite bråttom.)

Bild

Men jag har fortfarande inte fått veta om paketet jag skickade har kommit fram, jag börjar bli lite orolig ...
noranora, var inte orolig!
Klappen kom fram, det är bara jag som har varit seg med att uppdatera här :oops:

Tack så hemskt mycket för den fina klappen :heart: Armbanden var precis mina färger :love: Jättefina och har blivit använda mycket redan :mrgreen:
Pepparmintschokladen var supergod och slukades på nolltid av mig (efteråt kom jag att tänka på att jag skulle ha fotat :oops: )
Sen var det en del scrappingmaterial heter det visst :hmm: Får se vad jag hittar på med det, då jag inte brukar scrappa.. Men någon gång ska väl vara den tredje -eller hur ;-) (tror det kommer bli typ dörrskyltar till barnens rum eller ngt sådant)

Tack!
Användarens profilbild
Av Aurian
AnKa sänt - fått
Anna sänt - fått
AnnikaE sänt - fått
annikar Sänt - fått
Asia sänt - fått
Aurian sänt - fått
Binaem sänt - fått
CrazyMagpie sänt - fått
Emmiez Sänt - Fått
esarina Sänt - Fått
Exiteme sänt - fått
Gabelin sänt - ej fått
karro54 sänt - fått
Knyttet&K sänt - fått
linafelicia sänt - fått
Longing Sänt - Fått
lotti sänt - ej fått
Lumlumlum Sänt - Fått
Maddemoa sänt - fått
Maerion sänt - fått
miom sänt - fått
nemosmamma sänt - fått
norkmedoo sänt - fått
noranora sänt - fått
Sassi sänt - fått
Sockertopp sänt - ej fått
solängel sänt - fått
Stream sänt - fått
svas sänt - fått
thanisa ej sänt - ej fått
zandrama sänt - ej fått
Zmurfan Sänt - Fått
4ungar Sänt - Fått
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?