Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag är också en av dem som är jättesen, som jag skrivit tidigare. Det är såklart jättedåligt av mig. Att skicka vidare mössan jag fått har tyvärr inte varit ett alternativ eftersom min mottagare inte kan ha den, annars hade jag gjort så.
Jag kan ju bara tala för mig själv, men jag tror inte att någon av dem som är sena har planerat att vara det. Jag trodde inte att jag skulle ha några problem att skicka i tid när jag anmälde mig. Men ibland blir saker inte som man tänkt sig.
Förlåt för att du fått vänta så länge lotti.
Användarens profilbild
Av lotti
Knyttet & K skrev:Jag är också en av dem som är jättesen, som jag skrivit tidigare. Det är såklart jättedåligt av mig. Att skicka vidare mössan jag fått har tyvärr inte varit ett alternativ eftersom min mottagare inte kan ha den, annars hade jag gjort så.
Jag kan ju bara tala för mig själv, men jag tror inte att någon av dem som är sena har planerat att vara det. Jag trodde inte att jag skulle ha några problem att skicka i tid när jag anmälde mig. Men ibland blir saker inte som man tänkt sig.
Förlåt för att du fått vänta så länge lotti.

Du är förlåten såklart!!! Nu vet jag ju att det finns någon som är på väg att skicka..... :D :app:
Användarens profilbild
Av lotti
exiteme skrev:Ingen mössa idag iheller.. :(

Jag blir lite fundersam på om det kommer till att komma någon. Av de som ej skickat finns det någon som inte varit inloggad sedan 9 september...

Kanske dax att kolla med Zmurfan vem som ska byta med dig.... :hmm:
Av sarah*
Hej.
jag har ännu inte visat någon bild på mig i den snygga mössan, det kommer jag lovar.
men kan någon ändra i listan för det står att jag inte skickat och det har jag faktiskt gjort och mottagaren har skrivit om det här oxå.
Användarens profilbild
Av exiteme
Uppdaterar listan åt Sarah*

4ungar Sänt- Fått
aina Sänt - Fått
Annamamman Sänt - Fått
annelie Sänt - Fått
Annika E Sänt - Fått
Asereth Sänt - Ej Fått
binaem Sänt - Fått
corona Sänt - Fått
Emmiez Sänt - Fått
exiteme Sänt - Ej Fått
Fryle Sänt - Fått
glis Sänt - Fått
HH Sänt - Fått
Häjk Ej Sänt - Ej Fått
Kleopatrina Sänt - Fått
knyttet & K Ej Sänt - Fått
kvarnvik Sänt - Ej Fått
LisaMarie Sänt - Fått
lotti Sänt - Ej Fått
Maddemoa Sänt - Fått
Maerion Sänt - Fått
Marion Sänt - Fått
mimme Sänt - Fått
noranora Sänt - Fått
pejgan Sänt - Ej Fått
Sarah* Sänt - Fått
Sassi Sänt - Fått
smedsboemma Sänt - Fått
smultronbarn Ej Sänt - Fått
sofiutane Sänt - Fått
solängel Sänt- Fått
stream Sänt - Fått
suskiv Sänt - Fått
zandrama Sänt - Fått
zingo Sänt - Fått
zmurfan Sänt - Fått

För att ändra i listan:
Citera SENASTE inlägget med sänt-/fått-lista, ändra i listan, ta sedan bort [ quote ] och [ /quote ] och skicka.

Låt detta meddelande ligga kvar
Av Emmiez
Asereht skrev:Jag var också sen men jag meddelade mig iaf i tråden om att det var så (för att inte avslöja mig i förskott för mottagaren). I mitt fall blev det sjukdom i vägen för att kunna komma iväg till inlämningsstället. Nackdelen med att bo ute på vichan är att det är långt till allt.

Jag tycker åtminstone man kan försöka meddela sig om något händer och är det så att man måste dra sig ur är det ju en bra idé att göra som de som sänt sina mottagna vidare.

Det som jag tycker är absolut mest trist är när det inte dimper ned något bytesobjekt alls. Jag har lovat mig själv att kommer det inget den här gången heller så kommer jag inte att delta i fler byten. :(
är det flera byten du inte fått nåt? :(

hoppas mössan kommer snart!
Användarens profilbild
Av Asereht
Emmiez skrev:
Asereht skrev:Jag var också sen men jag meddelade mig iaf i tråden om att det var så (för att inte avslöja mig i förskott för mottagaren). I mitt fall blev det sjukdom i vägen för att kunna komma iväg till inlämningsstället. Nackdelen med att bo ute på vichan är att det är långt till allt.

Jag tycker åtminstone man kan försöka meddela sig om något händer och är det så att man måste dra sig ur är det ju en bra idé att göra som de som sänt sina mottagna vidare.

Det som jag tycker är absolut mest trist är när det inte dimper ned något bytesobjekt alls. Jag har lovat mig själv att kommer det inget den här gången heller så kommer jag inte att delta i fler byten. :(

Ja tyvärr så har det hänt en gång tidigare. Därmed inte sagt att jag inte kommer att få den här gången men det har inte dykt upp något än.
Av Emmiez
Asereht skrev:
Emmiez skrev:

Ja tyvärr så har det hänt en gång tidigare. Därmed inte sagt att jag inte kommer att få den här gången men det har inte dykt upp något än.
jobbigt. jag hoppas det kommer en mössa iallafall :)
Användarens profilbild
Av Suskiv
Undra vart min skickade mössa tagit vägen? La den på låda i söndags, den åkte med måndagsposten och borde ha varit framme, men det verkar inte ha hänt. :(

Förövrigt verkar det vara fler som inte har fått mössan än vad det finns folk kvar som inte skickat. Har mössor försvunnit på vägen?
Användarens profilbild
Av lotti
Passar på att uppdatera eftersom jag skickat till Pejgan och hon fått och Häjk verkar ju oxå fått en mössa enligt sofieutane...

4ungar Sänt- Fått
aina Sänt - Fått
Annamamman Sänt - Fått
annelie Sänt - Fått
Annika E Sänt - Fått
Asereth Sänt - Ej Fått
binaem Sänt - Fått
corona Sänt - Fått
Emmiez Sänt - Fått
exiteme Sänt - Ej Fått
Fryle Sänt - Fått
glis Sänt - Fått
HH Sänt - Fått
Häjk Ej Sänt - Fått
Kleopatrina Sänt - Fått
knyttet & K Ej Sänt - Fått
kvarnvik Sänt - Ej Fått
LisaMarie Sänt - Fått
lotti Sänt - Ej Fått
Maddemoa Sänt - Fått
Maerion Sänt - Fått
Marion Sänt - Fått
mimme Sänt - Fått
noranora Sänt - Fått
pejgan Sänt - Fått
Sarah* Sänt - Fått
Sassi Sänt - Fått
smedsboemma Sänt - Fått
smultronbarn Ej Sänt - Fått
sofiutane Sänt - Fått
solängel Sänt- Fått
stream Sänt - Fått
suskiv Sänt - Fått
zandrama Sänt - Fått
zingo Sänt - Fått
zmurfan Sänt - Fått

För att ändra i listan:
Citera SENASTE inlägget med sänt-/fått-lista, ändra i listan, ta sedan bort [ quote ] och [ /quote ] och skicka.

Låt detta meddelande ligga kvar
Av sarah*
Vad tråkigt att folk inte fått sina mössor. Visst det kan ju hända saker som gör att man inte skickar nåt, men kan man inte meddela sig då?
Användarens profilbild
Av binaem
Ni som inte har fått än skicka ett PM till mig med din adress och mössstorlek.....
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?