Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
esarina skrev:Hoppas att det finns mycket folk som vill köpa från onbag också, så att hon går runt på dem!
emelianna skrev:Någon som köpt tyg och har över att dela med mig?Om lenda duger så kan du få köpa min sista tredjedel. Blir precis så att det räcker i så fall.
Apelsin skrev:har nålat halva natten ioch sytt hela morgonen, nu ska bara sidan på sedan är den klarjag vill se!
Siena skrev:Ibland är jag riktigt ledsen över att jag inte kan syäh... jag kan inte heller sy. men det hindrar mig inte
tinaw skrev:Jag tittade på instruktionerna men jag orkade inte fatta dem riktigt, bara skumma... För mig verkade det finnas lättare sätt att göra det på, vad säger du?Nästa gång tänker jag overlocka kanterna på fram- och bakstyckena, stryka en dubbelfåll på den långa biten och bara lägga in fram- och bakstyckena enkelt i den fållen. Fast stadgan kommer av att de där fållarna blir så tjocka, så jag hoppas att det blir tillräckligt tjockt ändå.
Apelsin skrev:Jag har nog inte riktigt fattat den engelska beskrivningen... Ska man fålla alla kanterna innan man syr ihop?esarina skrev:så gjorde jag nutinaw skrev:Jag tittade på instruktionerna men jag orkade inte fatta dem riktigt, bara skumma... För mig verkade det finnas lättare sätt att göra det på, vad säger du?Nästa gång tänker jag overlocka kanterna på fram- och bakstyckena, stryka en dubbelfåll på den långa biten och bara lägga in fram- och bakstyckena enkelt i den fållen. Fast stadgan kommer av att de där fållarna blir så tjocka, så jag hoppas att det blir tillräckligt tjockt ändå.
melon skrev:Nej, man fållar först bara fickor, det som ska bli lockflärpen och översidan på framstycket i den beskrivningen. Velcro är kardborre.Apelsin skrev:Jag har nog inte riktigt fattat den engelska beskrivningen... Ska man fålla alla kanterna innan man syr ihop?esarina skrev:så gjorde jag nutinaw skrev:Jag tittade på instruktionerna men jag orkade inte fatta dem riktigt, bara skumma... För mig verkade det finnas lättare sätt att göra det på, vad säger du?Nästa gång tänker jag overlocka kanterna på fram- och bakstyckena, stryka en dubbelfåll på den långa biten och bara lägga in fram- och bakstyckena enkelt i den fållen. Fast stadgan kommer av att de där fållarna blir så tjocka, så jag hoppas att det blir tillräckligt tjockt ändå.Och vad är velcro? Vliselin?
Jag testade att översätta sidan med goggle men det blev riktigt roligt![]()
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?