Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av emelianna
Någon som köpt tyg och har över att dela med mig?
Användarens profilbild
Av knutis
esarina skrev:Hoppas att det finns mycket folk som vill köpa från onbag också, så att hon går runt på dem! :)

Ja, det är ju en liten risk med oss här :wink: , det finns ju inte mycket som vi inte kan sy själva..... :hide: och framför allt inte när det är så fina grejer....
Av surftrollet
emelianna skrev:Någon som köpt tyg och har över att dela med mig?
Om lenda duger så kan du få köpa min sista tredjedel. Blir precis så att det räcker i så fall.
Av FiaLisa
Apelsin skrev:har nålat halva natten ioch sytt hela morgonen, nu ska bara sidan på sedan är den klar :shock:
BILD!!!!!!!
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Apelsin skrev:har nålat halva natten ioch sytt hela morgonen, nu ska bara sidan på sedan är den klar :shock:
jag vill se!
Användarens profilbild
Av shalita
Apelsin skrev:syr så jag får ont i ryggen :lol: bild kommer om e stund eller imorgon om jag r lat och inte orkar ta kort 8)
spännande att få se!
Användarens profilbild
Av milimina
Siena skrev:Ibland är jag riktigt ledsen över att jag inte kan sy :cry:
äh... jag kan inte heller sy. men det hindrar mig inte :lol: jag kör lite "hur svårt kan det va?" och det är klart det blir fel emellanåt men tillräckligt bra tillräckligt många gånger. och övning ger ju färdighet! så pröva! det är bra och tydliga instruktioner för onbag. och hur fel kan det bli? :D man får sprätta lite bara 8)
Användarens profilbild
Av Summer
Snygg!
Användarens profilbild
Av tinaw
Den var jättejättesnygg!

Jag tittade på instruktionerna men jag orkade inte fatta dem riktigt, bara skumma... För mig verkade det finnas lättare sätt att göra det på, vad säger du?
Av surftrollet
tinaw skrev:Jag tittade på instruktionerna men jag orkade inte fatta dem riktigt, bara skumma... För mig verkade det finnas lättare sätt att göra det på, vad säger du?
Nästa gång tänker jag overlocka kanterna på fram- och bakstyckena, stryka en dubbelfåll på den långa biten och bara lägga in fram- och bakstyckena enkelt i den fållen. Fast stadgan kommer av att de där fållarna blir så tjocka, så jag hoppas att det blir tillräckligt tjockt ändå.
Användarens profilbild
Av melon
Apelsin skrev:
esarina skrev:
tinaw skrev:Jag tittade på instruktionerna men jag orkade inte fatta dem riktigt, bara skumma... För mig verkade det finnas lättare sätt att göra det på, vad säger du?
Nästa gång tänker jag overlocka kanterna på fram- och bakstyckena, stryka en dubbelfåll på den långa biten och bara lägga in fram- och bakstyckena enkelt i den fållen. Fast stadgan kommer av att de där fållarna blir så tjocka, så jag hoppas att det blir tillräckligt tjockt ändå.
så gjorde jag nu
Jag har nog inte riktigt fattat den engelska beskrivningen... Ska man fålla alla kanterna innan man syr ihop? :hellu: Och vad är velcro? Vliselin?

Jag testade att översätta sidan med goggle men det blev riktigt roligt :lol:
Av surftrollet
melon skrev:
Apelsin skrev:
esarina skrev:
så gjorde jag nu
Jag har nog inte riktigt fattat den engelska beskrivningen... Ska man fålla alla kanterna innan man syr ihop? :hellu: Och vad är velcro? Vliselin?

Jag testade att översätta sidan med goggle men det blev riktigt roligt :lol:
Nej, man fållar först bara fickor, det som ska bli lockflärpen och översidan på framstycket i den beskrivningen. Velcro är kardborre.

Nu har jag suttit och sytt dit såna där öglor på insidan (orkade inte få in dem i den där monsterfållen) och klippt av locket 5 cm och fållat om. Så nu är min klar på riktigt. :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 26
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?