Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av erisara
Äsch, det hade varit kul att vara med men med två födelsedagar, ett dop och midsommar så får jag nog stå över. Men jag ser fram emot att se alla fina disktrasor.
Av Nettan
Hur tänker ni om bytet, kan man ha önzkemål eller är det för givaren att välja och vraka?
Min mamma tittade in med lite material att gotta zig i idag. :D
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Nettan skrev:Hur tänker ni om bytet, kan man ha önzkemål eller är det för givaren att välja och vraka?
Jag hade nog förutsatt att det var upp till givarens godtycke hur disktrasan såg ut.

Ifall man ska ha önskemål vill jag få skicka till någon som gillar orange, särskilt som jag är halvfärdig =).
Av Ponyo
Kaffemoster skrev:
Nettan skrev:Hur tänker ni om bytet, kan man ha önzkemål eller är det för givaren att välja och vraka?
Jag hade nog förutsatt att det var upp till givarens godtycke hur disktrasan såg ut.

Ifall man ska ha önskemål vill jag få skicka till någon som gillar orange, särskilt som jag är halvfärdig =).
Och jag gör en svart :D
Användarens profilbild
Av binaem
Bubbi skrev:
Kaffemoster skrev:

Och jag gör en svart :D
Sändares goda smak är det som gäller denna gång. Alltså fritt fram att göra i den färg och form man vill.
Användarens profilbild
Av Monia
Jag ska också göra ett tappert försök :D

Anmälda:
Binaem
Britt
Bubbi
doddit
Fryle
Häjk
Knyttet & K
Kaffemoster
Key
Maddemoa
Marion
Monia
Nettan
sarahlc
solängel
Trista
zmurfan
Användarens profilbild
Av solängel
Jag har köpt garn idag, så nu när vi ska åka ner till svärisarna ska jag lägga upp några maskor så får vi se hur det blir.
Användarens profilbild
Av zandrama
Eftersom jag är klar med majbytet, inte har nåt stickprojekt på g och både har garn och allt hemma så ska jag kanske vara med... Eller vad säger ni? :lol:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
zandrama skrev:Eftersom jag är klar med majbytet, inte har nåt stickprojekt på g och både har garn och allt hemma så ska jag kanske vara med... Eller vad säger ni? :lol:
Jag tycker att det låter alldeles självklart att du ska vara med =).

Så jag skriver in dig på listan så slipper du ;-)

Anmälda:
Binaem
Britt
Bubbi
doddit
Fryle
Häjk
Knyttet & K
Kaffemoster
Key
Maddemoa
Marion
Monia
Nettan
sarahlc
solängel
Trista
zandrama
zmurfan
Användarens profilbild
Av zandrama
Kaffemoster skrev:
zandrama skrev:Eftersom jag är klar med majbytet, inte har nåt stickprojekt på g och både har garn och allt hemma så ska jag kanske vara med... Eller vad säger ni? :lol:

Åh så trevligt! Eftersom jag glömde det när jag kom på att det var Talang och vi inte har nåt bröd hemma. Så nu har jag tittat på Talang, och satt deg på jäsning. :lol:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
zandrama skrev:
Kaffemoster skrev:

Åh så trevligt! Eftersom jag glömde det när jag kom på att det var Talang och vi inte har nåt bröd hemma. Så nu har jag tittat på Talang, och satt deg på jäsning. :lol:
Fast skicka PM till TS får du nog göra själv. Jag ville inte göra något som du inte kunde reversera själv =)
Användarens profilbild
Av sofiutane
Jag har velat och velat, men efter att ha varit hos min svärmormor (som tidigare haft garnaffär) och hittat en massa lingarn i massa färger som jag bara fick ta, så måste jag nog också vara med.

Anmälda:
Binaem
Britt
Bubbi
doddit
Fryle
Häjk
Knyttet & K
Kaffemoster
Key
Maddemoa
Marion
Monia
Nettan
sarahlc
sofiutane
solängel
Trista
zandrama
zmurfan
Av Emmiez
jag velar också :? kommer jag ha möjlighet att göra det eller inte :roll:
har aldrig gjort såna, har aldrig ens sett dom, vet inte hur stora maskorna ska vara.. men det låter ju spännande :)
Användarens profilbild
Av zandrama
Kaffemoster skrev:
zandrama skrev:
Kaffemoster skrev:

Fast skicka PM till TS får du nog göra själv. Jag ville inte göra något som du inte kunde reversera själv =)
Det kan ju, öhm, vara en idé ja... Det hade jag glömt... :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av doddit
Emmiez skrev:jag velar också :? kommer jag ha möjlighet att göra det eller inte :roll:
har aldrig gjort såna, har aldrig ens sett dom, vet inte hur stora maskorna ska vara.. men det låter ju spännande :)
Jag har inte heller sett någon lindisktrasa och kan inte virka eller sticka :oops: Men jag hoppade på ändå för jag blev så nyfiken på dom där trasorna som alla här pratar om :lol:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?