Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hello
FiaLisa skrev:
Kaja skrev:Har fått hem över 35 meter tyg i förra veckan...
:shock: Man ligger i lä.
:iagree: Så tänkte jag med :D
Användarens profilbild
Av florin
Monia skrev:
marlene skrev:
florin skrev:Åh, nu har jag beställt ugglor :lol:
Åh du måste säga till när det kommer får vi titta :wink:
Fick du någon bekräftelse på din beställning? Vilken mailadress använde du? Jag har mailat dem men inte fått ngt svar. Vill ju ha tyget snart :D
jag fick ett svar men har mailat igen men då har jag inte fått nått svar, gissar att de´har fullt upp... mailade nån adress de har på hemsidan tror jag...
Användarens profilbild
Av Monia
florin skrev:
Monia skrev:
marlene skrev:
florin skrev:Åh, nu har jag beställt ugglor :lol:
Åh du måste säga till när det kommer får vi titta :wink:
Fick du någon bekräftelse på din beställning? Vilken mailadress använde du? Jag har mailat dem men inte fått ngt svar. Vill ju ha tyget snart :D
jag fick ett svar men har mailat igen men då har jag inte fått nått svar, gissar att de´har fullt upp... mailade nån adress de har på hemsidan tror jag...
Ok, får väl avvakta lite till. *otålig* 8)
Av tumbler
Det känner jag igen från min barndom, måste det vara. :D :D
Av Marine78
Kanske någon här som är sugen på o ansluta vid Jofotex den 5/4 kl 10.00. Vi är ett gäng från sytråden på FL som skall dit och Johnny har visst förberett ett kungligt bemötande för oss ;-) nu när jag har förvarnat honom om att vi kommer. Alltid kul med fler sysugna skapande individer att snacka tyger, tråd och sömnad med ;-)
Användarens profilbild
Av Hello
Marine78 skrev:Kanske någon här som är sugen på o ansluta vid Jofotex den 5/4 kl 10.00. Vi är ett gäng från sytråden på FL som skall dit och Johnny har visst förberett ett kungligt bemötande för oss ;-) nu när jag har förvarnat honom om att vi kommer. Alltid kul med fler sysugna skapande individer att snacka tyger, tråd och sömnad med ;-)
Gud vad kul det lät!!! Synd bara att det är så långt till Söderköping. Och att jag börjar jobba kl 11, annars vet man aldrig vad som hade hänt...
Användarens profilbild
Av sus
Hello skrev:
lotti skrev:Originalet!!! :D :wink:

Bild
Sån har jag med! Den är så söt! Fast min var i typ strl 56 så det är ingen som har kunnat använda den :(
Jag med! Sörjer SÅÅÅÅÅ att dom (ja, jag har två...) är i princip oanvända.

Är det någon som vill sy åt mig? Skulle gärna ha åtminstånde 1 tröja, kanske 3 till barnen som dom kan ha nu.
PM:a gärna mig om du har lust att sy lite extra.
Användarens profilbild
Av Monia
florin skrev:Har nyss fått mail från jofotex och tydligen är tryckningen försenad....
Jag fick också mail nyss :D , fick äve lite tips på tyger som matchar ugglorna
Av Mumskickan
florin skrev:Har nyss fått mail från jofotex och tydligen är tryckningen försenad....
När skulle det komma in, visste de det?
Användarens profilbild
Av Monia
Mumskickan skrev:
När skulle det komma in, visste de det?
De hoppades på v 14 :D

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?