Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av bergjonna
Såå fina!
Översatte du mönstret? Har bett min sambos mamma sticka ett par men hon är ju inte grym på engelsa. Tänkte översätta det tänkte kolla först med dig bara.
Av Ponyo
bergjonna skrev:Såå fina!
Översatte du mönstret? Har bett min sambos mamma sticka ett par men hon är ju inte grym på engelsa. Tänkte översätta det tänkte kolla först med dig bara.
Nej tyvärr, jag stickade direkt från det mönstret.
Men jag såg i en annan tråd som jag skapade när jag behövde översättningshjälp att någon hade översatt mönstret:
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... highlight=
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
Supersnygga!! :D
Användarens profilbild
Av Hello
Bubbi skrev: Men jag såg i en annan tråd som jag skapade när jag behövde översättningshjälp att någon hade översatt mönstret:
Det var väl jag det då´ra, men som jag också skrev så fick jag ge upp översättandet pga personliga omständigheter. Så, tyvärr :(
Av lillVimsan
Vilka snygga! De blev jag förälskade i :D !
Av Ponyo
Hello skrev:
Bubbi skrev: Men jag såg i en annan tråd som jag skapade när jag behövde översättningshjälp att någon hade översatt mönstret:
Det var väl jag det då´ra, men som jag också skrev så fick jag ge upp översättandet pga personliga omständigheter. Så, tyvärr :(
Ok, trist :(
Dålig minne har jag dessutom...
Användarens profilbild
Av elli
De blev coola...trode inte de när jag läste rubriken, men vilka coola byxor de var och vilken cool kille i de :wink:
Av Sia
Kaja skrev:När jag läste rubriken så måste jag säga att jag blev misstänksam. Geek-varning i kvadrat!!

Men oj vad snygga de var!
:iagree:
Användarens profilbild
Av Molinia
Häftiga jeans!
Av tumbler
Dom är ju fin-fina!!! :D :D
Användarens profilbild
Av Helma
Vilka häftiga brallor! Modellen är ju en riktig goding :D
Av Elna
Brallorna!!! Barnet!!!
urgulliga, tuffa, fina, söta!!!!
*svimmar och hoppar upp o ner samtidigt*
åh, åh, jag som ville lära mig sticka... vad vill jag nu, sticka, sticka, sticka., sticka om ett par år kanske jag kan sticka ett par jeans.... men um, då är barna 5 och 10 bast och kanske inte så sugna på stickade jeans
*funderar*
vill till att snabba på inlärandet nu då
bubbi-stickträff :wink: :?:
Av Ponyo
Elna skrev:Brallorna!!! Barnet!!!
urgulliga, tuffa, fina, söta!!!!
*svimmar och hoppar upp o ner samtidigt*
åh, åh, jag som ville lära mig sticka... vad vill jag nu, sticka, sticka, sticka., sticka om ett par år kanske jag kan sticka ett par jeans.... men um, då är barna 5 och 10 bast och kanske inte så sugna på stickade jeans
*funderar*
vill till att snabba på inlärandet nu då
bubbi-stickträff :wink: :?:
Hahaha, du är för härlig.
Jag lovar att ta med mig både barn och byxor på stick-o-sjalträff.
Du kommer kunna sticka jeans som ditt andra projekt. Det är jag alldeles övertygad om. De var över förväntan enkla. Det var bara garnet som var tråkigt at sticka med.

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?