Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maddemoa
Jag har redan hittat ett fint mönster på garnstudio. Det kommer nog att bli en utmaning att få det färdigt i tid och framförallt få ihop det. Jag talar inte om vad det är men kan säga så mycket att för en gångs skull är det något till mig!
Användarens profilbild
Av Björklöv
Å, det här vill jag vara med på... Funderar på om jag ska virka en liten dopmössa till K :?: Om jag hittar nått bra mönster vill säga
Av Vinterhumlan
Jag vill nog vara med, har en sak som jag är sugen på att virka, men ännu inte kommit igång med/vågat ta mig an...

MEN jag fattar inte riktigt, skall jag skicka det till någon här sedan eller får jag själv behålla grejen jag virkat :hmm:

Sedan för dem som har idétorka kommer här en rolig länk:
http://www.madebyyou.se/Default.aspx
under gratis mönster så finns det en filur som jag iallafall tycker är en perfekt nybörjar grej - mönstret upplevde jag som enklare att följa än de som finns på garnstudio!
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
NU är jag igång med mitt projekt! :vågen:
Vinterhumlan skrev:Sedan för dem som har idétorka kommer här en rolig länk:
http://www.madebyyou.se/Default.aspx
Vilka roliga grejjer! Och nej, vad jag förstått det som så ska vi inte skicka, baa visa bilder :-)
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Oj, hjälp har ni redan börjat. Här gäller det att hänga på annars är man efter redan från början. :wink:
Användarens profilbild
Av little_me
Säger det samma: HAR NI REDAN BÖRJAT?????????!!!!!!!!!
Jag har ju inte ens skaffat mig en nål än!! Måste visst lägg apå ett kål! :lol:
Användarens profilbild
Av florin
Åh, detta ska jag vara med på!!! Jag har ju gnällt på mig själv länge nog nu om att jag inte kan virka, eller ju jag kan göra själva maskorna men det blir inte jämt och snyggt... Nu ska här övas :lol:

Måste bara säga att boken som trusis tipsat om är konon, lånade den på bibblan förra veckan....
Användarens profilbild
Av JeanneDArc
Det var ju jättesvårt :evil: Eller så är det jag som är helt kass kanske *haha* Jag lyckas ta bort maskor för varje varv så jag tillverkar små pyramider. Än så länge övar jag bara på att göra små lappar :P
Användarens profilbild
Av florin
JeanneDArc skrev:Det var ju jättesvårt :evil: Eller så är det jag som är helt kass kanske *haha* Jag lyckas ta bort maskor för varje varv så jag tillverkar små pyramider. Än så länge övar jag bara på att göra små lappar :P
Haha, det är precis så det blir för mig oxå :lol: Bara att öva antar jag...
Användarens profilbild
Av lotti
Jag är deffinitivt med på detta....stickning har alltid varit min sämsta pysselsida och som god tvåa ligger virkning, jag vet hur man gör men jag håller knepigt och det tar låååång tid! Nu har jag satt igång projekt virka vågig filt till nya bebisen (antagligen kommer den att vara färdig lagom till lill*s student men det är kul i alla fall!!!!!! :wink: :? :D )
Användarens profilbild
Av Foxan
Fuskisar, ni har redan börjat! :( :hopmad:
Jag är med, fast det lär dröja lite till innan jag kan börja (har ingen aning vad det blir för nåt... än...).

Lycka till allihopa! :vågen:
Användarens profilbild
Av Monia
Jag ska minsann också ta fram virknål och garn!! 8) Men vad ska jag virka????? :hmm:
Av corona
Jag utmanade mig själv i somras med att börja virka, men är ännu inte färdig.
Får man vara med er ändå?? Trots att jag har hållt på ett tag? :rodna:

jag har aldrig virkat tidigare och eftersom jag var övertygad om att jag inte skulle lyckas (?) så köpte jag billigt garn i fruktansvärda färger.
Eller...de är fina, men kanske lite mycket på en gång...Som en "reggea-mössa"??

Ja ja...kul tråd i alla fall... jag återkommer :D
Användarens profilbild
Av zandrama
Nu är jag på g. 8)
Först blir det en mössa virkad med vartannat varv stolpar, vartannat varv fm. :)
Användarens profilbild
Av JeanneDArc
Corona, självklart får du vara med!

Nebulosa, det står på lappen runt garnet vilken nålstorlek man ska använda (upptäckte jag häromdagen).
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 12
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?