Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mimpen
NeaVida skrev:OJ vad kul att så många vill byta tavla!

Jag väntar på några adresser, men skickar adressen till den ni ska skicka till så fort jag fått alla!

Detta är dealen:
tavla 20*20 cm, Tema efter eget huvud, vi har på oss till sista augusti

:app: oh så kul!
Sist sas det MAX 20*20, och det pratades om mindre format. SÅ jag har gjort en 10*15. Man kan väl inte ändra förutsättningarna? Måste jag göra om :cry:
Användarens profilbild
Av Fina
Jag hoppas verkligen att alla inte är superproffsiga och att tavlorna ser ut att vara minst 1000 kr värda för det kommer inte min att vara... :roll: :oops:
Användarens profilbild
Av mimpen
Josefina skrev:Jag hoppas verkligen att alla inte är superproffsiga och att tavlorna ser ut att vara minst 1000 kr värda för det kommer inte min att vara... :roll: :oops:
Nä, min ser knappast ut att vara värd mer än materialet den är gjord av... Det var väl det som är grejen, att vi inte är proffs!?
Användarens profilbild
Av Vida
Hm - jag missuppfattade dealen...

Jag skulle iofs bli mäkta glad för en tavla i formatet 10*15 oxå... Vad tycker ni andra? Ska vi säga max 20*20 och tillåtas ha andra format?

Charmen är ju att man får en liten bit av en persons skaparglädje - och det kan ju omöjligt vara "fult" eller "oproffsigt"!
Användarens profilbild
Av mimpen
NeaVida skrev:Hm - jag missuppfattade dealen...

Jag skulle iofs bli mäkta glad för en tavla i formatet 10*15 oxå... Vad tycker ni andra? Ska vi säga max 20*20 och tillåtas ha andra format?
Om jag ser till hur du skrev tidigare:
NeaVida skrev: Då bestämmer jag att vi köper vår egen pannå, max 20*20 cm
och att man själv väljer vilket tema man vill att den andra ska skapa efter :)
Så är det kanske fler än jag som redan köpt en pannå och påbörjat?
Användarens profilbild
Av Vida
:oops: Det har du rätt i - MAX 20*20 ska det vara

Sådan var dealen :)

:roll: jag får skylla på att jag precis slutat amma (det kan man väl skylla på?)
Användarens profilbild
Av Fina
NeaVida skrev::oops: Det har du rätt i - MAX 20*20 ska det vara

:roll: jag får skylla på att jag precis slutat amma (det kan man väl skylla på?)
:mrgreen: självklart!
Användarens profilbild
Av norkmedoo
sagogrynet skrev::help: Jag har också anmält mig...
:app:
Användarens profilbild
Av schmut
NeaVida skrev::oops: Det har du rätt i - MAX 20*20 ska det vara

min är dock en 22 x 17 eller så, men totalt sett :lol:
Användarens profilbild
Av Fina
Jag måste hoppa av tavelbytet. Hoppas verkligen att det inte är försent. :oops:
Jag inser att jag inte hinner med någon tavla just nu. :? Om drygt en vecka börjar skolan och jag har tentor jag måste hinna ta, och vi ska skola in E på dagis. Det här med bytestrådar får helt enkelt vänta en liten stund. :roll:
Användarens profilbild
Av mimpen
Josefina skrev:Jag måste hoppa av tavelbytet. Hoppas verkligen att det inte är försent. :oops:
Jag inser att jag inte hinner med någon tavla just nu. :? Om drygt en vecka börjar skolan och jag har tentor jag måste hinna ta, och vi ska skola in E på dagis. Det här med bytestrådar får helt enkelt vänta en liten stund. :roll:
Du kanske skulle pm:a NeaVida. För adresser och sånt är ju redan utdelat. Någon blir ju kanske utan tavla, och det vore ju trist!
Användarens profilbild
Av Vida
Hej, jag fixar det pronto - jag har varit på sjukhuset hela helgen (jo, det är sant! jag har tydligen en inflammation i hjärtat - hur galet låter inte det!?!?)
Men nu är jag tillbaka och en av er kommer att få en ny person att skicka till (ist för josefina)
Användarens profilbild
Av Fina
NeaVida skrev:Hej, jag fixar det pronto - jag har varit på sjukhuset hela helgen (jo, det är sant! jag har tydligen en inflammation i hjärtat - hur galet låter inte det!?!?)
Men nu är jag tillbaka och en av er kommer att få en ny person att skicka till (ist för josefina)
Tack så mycket!

och inflammation i hjärtat :shock: Jag vet ju att man kan f inflammationer i muskler och hjärtat är en muskel men det låter ju jätteläskigt! Jag hoppas att det inte är lika läskigt på riktigt.
Användarens profilbild
Av schmut
NeaVida skrev:Hej, jag fixar det pronto - jag har varit på sjukhuset hela helgen (jo, det är sant! jag har tydligen en inflammation i hjärtat - hur galet låter inte det!?!?)
men Gud, ta det lugnt!
ja, det och krya på dig.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?