Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nennie81
Jag vet att tråden är gammal men...

Jag vill se alla bilder 8) Kan du inte lägga in dem igen? Just nu ser jag bara två av selbilderna och den ser verkligen superproffsig ut, men jag vill se hattarna med, och bilderna från när selen ligger platt på marken! Pliiis :roll:
Användarens profilbild
Av binaem
Bild
Användarens profilbild
Av Ester
jag vill också se fler bilder - och så undrar jag lite över funktionen för de små plastöglorna som sitter lite här och där....
Användarens profilbild
Av Anso
Nu ligger bilderna inne igen! :wink:
De där 4 D-ringarna på avbärarbältet kan jag knyta fast huvudstödet om/när dethänger rakt ner (knyter då i de två mittersta D-ringarna. Annars brukar jag knyta fast huvudstödet i D-ringarna som sitter där de svarta nylonbanden ifrån axelremmarna fäster in på selens sittdel.

De 4 D-ringarna är också tänkt för att fästa fast en liten midjeväska eller mobilen, nycklarna eller vad man nu vill. Eller knyta fast hans hatt i när han inte har den på sig. Man behöver alltid säkra fast lite småprylar när man är ute så jag tyckte att det var bra med lite extraringar att fästa i.

När huvudstödet är uppfällt så knyter jag fast det i D-ringar som sitter på en ihopsydd ring av svart nylonband som är påträdd på vardera axelbandet. Finns inte med på bilden.

Nu har jag köpt nytt tyg till en ny sele, här ska finslipas detaljer......
Användarens profilbild
Av solanna
Vilken fantastiskt fin sele! Jag har också funderat på att sy en själv som liknar vår MT, men med spännen istället för knytremmar och nu blev jag ju grymt inspirerad...
Användarens profilbild
Av Itis
:urule: WOW va snyggt! Får man anställa dig? :wink:
Användarens profilbild
Av mammahappy
men hjälp vad snygg!
Denna tråden hade jag helt missat!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?