Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Några frågor:
  • Har du användning för håraccessoarer?
  • Ägnar du dig åt trädgårdsarbete?
  • Är du varm/kall av dig? (rent kroppsligt alltså, inte själsligt)
  • Läser du böcker/tidningar?
Svarar själv:
  • Har du användning för håraccessoarer? - Mja, har på det stora hela ganska kort hår. Har däremot lång lugg som jag helst vill ska ligga sådär snyggt snett över pannan åt ena sidan, men jag får inte riktigt till det, så något långt hårspänne som kunde hjälpa till här skulle inte vara fel.
  • Ägnar du dig åt trädgårdsarbete? - Har ingen egen trädgård, men väl en liten täppa som jag gärna pysslar med.
  • Är du varm/kall av dig? (rent kroppsligt alltså, inte själsligt) - Jag fryser lätt och uppskattar både handledsvärmare och kragar/sjalar trots att det är sommar.
  • Läser du böcker/tidningar? - Böcker mer än tidningar, men har accepterat att det mest blir barnböcker som läses nu som småbarnsförälder.
keah skrev:Några frågor:
  • Ägnar du dig åt trädgårdsarbete?
  • Är du varm/kall av dig? (rent kroppsligt alltså, inte själsligt)
  • Läser du böcker/tidningar?[/list
Jag har långt hår, till midjan nästan så visst har jag nått att fästa håracessoarer i :D Jag är dock inte så duktig på att göra konstnärliga frisyrer utan har oftast utsläppt eller enkel tofs eller knut. En fin accessoar att fästa om knuten skulle jag bli glad åt.

Jag har trädgård men det nog trädgårdsarbete som ett nödvändigt ont, tyvärr. Jag skulle önska att jag var mer road av det. Vårdar barnens plantor och odlar lite grönsaker.

Jag är ganska frusen av mig, tycker mycket om sjalar.

Jag läser både böcker och tidningar.
keah skrev:Några frågor:
Har du användning för håraccessoarer?
Ja, har halvlångt uppklippt hår oftast i klämma när det är uppsatt
Ägnar du dig åt trädgårdsarbete?
Ja.
Är du varm/kall av dig? (rent kroppsligt alltså, inte själsligt)
Varm
Läser du böcker/tidningar?
Ja
Favoritfärger?
Blå, röd och alla andra :mrgreen:
Klädstorlek?
40/42, 41 i skor och 7,5 i handskar
Några frågor:

Jag har långt rakt år som alltid är flätat/uppsatt, håraccessoarer kan nog komma till användning.

Jodå, emellanåt

Växelvarm, tror jag :hmm: :lol:

Inte så mycket böcker, men en del tidningar.
Några frågor:
  • Har rätt kort hår nu, så jag kan inte sätta upp men brukar använda spännen i luggen ibland.Ägnar du dig åt trädgårdsarbete?
  • NejÄr du varm/kall av dig? (rent kroppsligt alltså, inte själsligt)
  • Kall, har i princip alltid en sjal runt halsen pga nackvärkLäser du böcker/tidningar?Ibland
Jag använder hårprylar varje dag, oftast vanlig snodd men också ibland hårspännen mm.

Odlar gör jag både i fönstret, på balkongen och på odlingslotten.

Jag är oftast kall av mig, mest axlar/nacke, händer/handleder, tår och knän. Fast just idag fryser jag inte nånstans. :wink:

Läser både böcker och tidningar, ofta och gärna. :loving: (Stamkund på bibblan).

Edit: på frågan om storlek innan så är mina fötter 38,5 och rätt breda.
Senast redigerad av Smultronbarn den lör jul 04, 2015 17:00, redigerad totalt 1 gånger.
Smultronbarn skrev:Fråga:
* Vilken sorts plagg skulle du aldrig ta på dig eller köpa?
Vilken jättesvårt fråga. Det finna massor med plagg jag aldrig skulle klä mig i men det handlar mer om stilar än att det är ett klädesplagg. Sånt som magvisartröja tex. det sätter jag inte på mig i första taget.

Byxor är ett svårt plagg tycker jag men jag har förstås byxor. Men jättesvårt att hitta bra byxor så det kanske inte är en bra present till mig :wink:

Jag älskar klänning :heart:
Smultronbarn skrev:Fråga:
* Vilken sorts plagg skulle du aldrig ta på dig eller köpa?
Kjol, keps och stringtrosor.

(Fast klänningar älskar jag, det är nåt med midjan och kjolar.)
Svar på frågorna hittills...
Favoritfärger?
Turkos/petrol och lila åt det dova hållet, dvs mer brun/grå än röd eller blå, gärna i kombination med lite senapsgul (fast inte den färgen enbart, tror inte jag passar i det?) Djupröd.

Klädstorlek?
36, S/M, skostorlek 38,5

Nja... Alltså jag har just nu halvlångt hår för att jag aldrig orkar klippa mig, men är inte så mkt för annan frisyr än vanlig hästsvans. Ev hårspänne i luggen, men kör med såna små hårnålar bara. Är dock svag för rosetter!

Vill mer än vad jag i praktiken har ork och lust till. Men vi har två pallkragar med diverse grejer i och en urspårad framsida som verkligen skulle behöva göras något åt...

Vi har kallt inne, och jag ogillar att frysa om fötterna. Använder också handledsvärmare när jag cyklar och ibland på jobbet. Tror jag är normaltempererad :hmm:

Nästan bara e-böcker på mobilen nu för tiden. Tidningar är jag rätt kräsen med, men pysselrelaterade tidningar är kul, fast jag unnar mig det cirka aldrig.

Vilken sorts plagg skulle du aldrig ta på dig eller köpa?
För korta tröjor/linnen gillar jag inte, vill gärna att det går ner en bit. Tveksam till haremsbyxor också.
Senast redigerad av isbl den mån jul 06, 2015 15:36, redigerad totalt 1 gånger.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?