Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av HPe
Jag har så smått börjat pyssla... :shock: :app:
Är rädd att jag är lite för snabb så att jag kommer att ändra mej, men när andan verkligen faller på är det bara att köra. :rodna:
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Å så mina frågor med svar:
Använder du tygbindor/trosskydd och/eller menskopp? Jag har aldrig tagit mig för att använda tygbindor men använder menskopp! :D

Vad önskar du INTE få i paketet? Det finns nog inget som jag kan komma som jag inte vill ha... ;) Sjukdomar låter jag gärna bli men det tror jag inte att någon skickar! ;)
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Jag bär inte barn längre, eller väldigt sällan i alla fall.

Jag vill helst ha något till mig eller något jag kan använda i hushållet.

Förvaring till småsaker som ligger överallt behövs alltid, mitt fodral där jag har tippar och kablar (stickor), rundstickor och virknålar har gått sönder.

Gillar rött julpynt, gärna gammaldags.

Använder både menskopp och tygbindor.

Har hål i öronen, använder armband
Användarens profilbild
Av Fryle
Snurrfian skrev: Använder du tygbindor/trosskydd och/eller menskopp?
Nix, har inte användning för något av det längre.
Snurrfian skrev: Vad önskar du INTE få i paketet?
Saker som är ren prydnad. Undantaget något vägghängt till mitt jobb, gärna med motiv som fågel, ängel eller hjärta. Annars är praktiskt användbara saker att föredra.
Användarens profilbild
Av HPe
Använder bara menskopp, inga tygbindor/trosskydd.

Blir glad för allt, det är ju nån som tänkt bara till mej! :D
Användarens profilbild
Av exiteme
* Använder du smycken? I så fall vad? Allt utom ringar. Armband sällan (mest i vägen om de inte sitter tajt).

* Vilken typ av julpynt gillar du? (Om du gillar förstås). Känner mig tråkig, men gillar inte julpynt (hemma hos mig alltså!). :oops:

Jag undrar om ni har barn ni bär för närvarande och i så fall främst hur? Nej, minstingen är 8.
Och vad för småsaker i era liv som skulle behöva förvaring? Mina garner behöver förvaring som kan bäras runt. I alla fall projekten jag pysslar med just då.

Använder du tygbindor/trosskydd och/eller menskopp? Tygbindor.
Vad önskar du INTE få i paketet? Russin. Men om min byteskompis bakar Irländsk fruktkaka/whiskykaka, så Oh, yes! :Hahaa:
Av Smultronbarn
Använder tygbindor (men inte menskopp).

Nåt jag inte vill ha...? :hmm: Står också gärna över sjukdomar :wink: och en skulptur av typ elefantbajs skulle väl kanske inte vara det jag önskar mest av allt liksom. :lol:
Användarens profilbild
Av LottaLuvin
Storlekar! Fotlängd, hur långt är ultimat armband och hur stor ring? Mått runt byst och höfter? Osv i den utsträckning du orkar mäta.

Ska själv svara när jag har möjlighet. Just nu tupplur med barnet.
Användarens profilbild
Av Trulsamin
LottaLuvin skrev:Storlekar! Fotlängd, hur långt är ultimat armband och hur stor ring? Mått runt byst och höfter? Osv i den utsträckning du orkar mäta.

Fotlängd typ 27 cm (storlek 42/43 nånstans men höga fotvalv och hög ankel) Tror min vigselring är typ 19-20 mm nånstans, svårt att mäta. Handleden 19 cm. 126 byst (vad har du nu för storslagna planer haha :P ) Höft 129
Användarens profilbild
Av LottaLuvin
Trulsamin skrev:
LottaLuvin skrev:Storlekar! Fotlängd, hur långt är ultimat armband och hur stor ring? Mått runt byst och höfter? Osv i den utsträckning du orkar mäta.

Fotlängd typ 27 cm (storlek 42/43 nånstans men höga fotvalv och hög ankel) Tror min vigselring är typ 19-20 mm nånstans, svårt att mäta. Handleden 19 cm. 126 byst (vad har du nu för storslagna planer haha :P ) Höft 129
Jag har alldeles för många idéer och tillräckligt mycket material för vad tok som helst. :D
Har glömt att mäta på mig själv och nu är jag nattad tillsammans med ungen så det får bli i morgon.
Användarens profilbild
Av Snurrfian

Fötterna, storlek 42, handled 17-18 cm, ring står jag gärna över, jag använder inte ens mina vigselringar trots att jag tycker om dem. ;) byst och höft får jag mäta senare! ;)
Användarens profilbild
Av LottaLuvin
Fot 25cm eller storlek 39. Ett armband får gärna vara 18-19cm jag gillar dem inte tajta. Min ring är nog 18mm. Byst 110cm och höft 112.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?