Vi är med i GDS-bytet med tema höst:
Anna Vill också helst ha någonting till mig själv, vadsomhelst. Jag är själv ingen fena med garn, men gillar ull bättre än akryl. Gillar både jordnära färger och mer färgstarkt, inte så förtjust i blekrosa och aprikos.
Dorotea Är öppen för vadsomhelst. Mitt pyssel lär bli i ull och jag har hund, så jag bör få en icke hundallerigsk samt ulltolerant byteskompis
Ellynil Gillar det mesta, både färgglatt och åt det svart/grå hållet. Jag är så självisk att jag skulle vilja ha något till mig själv.

Är inte allergisk och har inga husdjur.
Kyltsi Är allergisk mot pälsdjur(mest katt) men kan gärna byta även med personer som har husdjur, bara pysslet inte är gjord på katthår

Och tål inte heller varken nickel eller latex så undvik gärna dem också. Gillar naturmaterial.
Little_me
Lojse gillar naturmaterial, återvinning, glada färger.
MaddemoaGillar de flesta färger men undviker oftast pasteller,gillar naturmaterial bomull, ull osv, nöt och pälsdjursallergiker.
mimpen Gillar starka färger och vill ha nåt till mig själv, dvs, inte till barnen
nalimea gillar höstiga jordnära färger och värmande små saker i ull.

Och om det är något till lillasyster så måste det vara något till storbror!
Smultronbarn Gillar det mesta! Ull funkar fint, men andra material går lika bra.

Älskar lila, men gillar tex grönt och massor med andra färger också (det enda jag inte gillar är egentligen brunt och rött ihop). Katt/hästallergi finns i familjen, men brukar gå bra om vi vet och kan "rolla av".
Mössor, vantar, sockor och väskor är en pysselpassion här hos mig.
Snurrfian Gillar faktiskt alla färger numera även om jag själv inte väljer rosa, möjligtvis mörk rosa, har hund, fryser om fötterna, men är varm om händerna oftast även om jag gärna har vantar mitt i vintern.
zmurfan Pälsdjursallergiker. Om någon med pälsdjur skickar till mig så se till att det ni pysslat inte varit i närheten av djuren samt lägg med en lapp så jag kan tvätta en gång direkt det kommer till mig. Vill inte ha något till barnen utan bara till mig. Pysslaren väljer färg och material och sak helt själv, jag blir glad för vad som helst!
Stolt mamma till Lilleman -06 
- som cyklar likt vinden och uppfinner i Lego och Minecraft.
Lillvift -14 som gillar sin Ergo bäst och springer och klättrar däremellan.