Ellynil - Har en 6 åring och en 4,5 åring som gillar de flesta djur och nallar. Gärna små för då är de tydligen söööööta.

Även bollar, lego, bilar och sånt gillas. Tror nog att det mesta skulle uppskattas faktiskt.
Grönöga Tre barn, 6 år, 3 år och snart 3 månader. Det mesta går hem hos barnen, mamman har förkärlek för retroinspirerat och elefanter, 3 åringen i allt som går att bära i svansen.
Kesti - gillar djur själv, har två 15-månaders som älskar bollar och gillar det mesta bara det är i dubbel uppsättning annars blir det tvillingbråk...
Maddemoa- Har 3 busar på 8, 5 och 2år
Plutteli- Har en nästan 4 åring och en 1 åring, 4åringen är väldigt förtjust i monster och spöken, 1åringen gillar bollar, bilar och dockor, sen har de en mamma också som är barnsligt förtjust i kaniner och trasdockor
Puppan har tre barn; 7 år, 4 1/2 och snart 2. Barnen älskar 'smådjur' typ little PET shop i dyl. Jag blir glad för det mesta, är dock inte överdrivet förtjust i rysch och pysch
Rithelo - En 4,5-åring och en 2-åring. Galna ungar som gillar det mesta. Mamman gillar inte sockersött...
Safireee - 4,5-åring och 7-månadersbebis.
SaraLj - Har 2,5 åring och 6 åring som inte är så intresserade av söta nallar utan helst beställer ninjor, bilar, gigantiska baciller, läskiga djur, fingerdockor m.m.
Smultronbarn- har en 6-åring som älskar bilar och lego, men också nallar och katter. Just nu är gosefavoriten en turkos hemsydd råtta/mus som han vann på en julmarknad. Även den här mamman gillar nallar (och har en förkärlek för de runt 10 cm).
Carro83 - Har en 3 åring som oftast gillar det mesta...han pratar mycket om månen då vår vovve fått vandra dit för bara ett litet tag sedan! Han gillar alla lärande barnprogram (Dora, Diego, UmiZumi å allt va de heter) Själv gillar jag det mesta å har en gång samlat på alla mjuka djur jag kom över! =)