- lör mar 10, 2012 18:06
melon skrev:Juliusdotter skrev:Det vore ju jätteskoj! Jag försökte ladda ner appen men det gick inte. Jag ska kolla lite mer på det när vi är hemma.melon skrev:Nu blir jag faktiskt jätte spänd på att få lära dig. Skype?Juliusdotter skrev:Har någon av dina böcker hetat The easiest guide ever?melon skrev:Din bok, men det gååår inte att fatta från böcker (jag har aldrig lyckats, fast jag har ju inte ansträngt mig, jag kan juJuliusdotter skrev:Haha självklart, bara du gör som i min bokmelon skrev:Fast om jag lägger ut en film där, måste du ju kolla , för mitt sätt är det bästa och enklasteJuliusdotter skrev:Bra att du bekräftar, då ska jag sluta kolla på youtube så inte jag blir förvirradmelon skrev:Tass. Jag har köpt "Nålbindning - the easiest guide ever" och skulle vilja lära mig någon gång. Jag har förstått så mycket som att det inte finns ett sätt att nålbinda på utan massor.Helt rätt, kan via youtube konstatera att jag inte än sett någon som direkt gör som mig och min syster, även om slutresultatet blir det samma. Jag håller liksom kvar öglorna på tummen
, nä nålbindning är svårt att förklara i skrift.
Hojta här om du lägger ut en film!
)
![]()
Jag hyser stort hopp inför denna bok så skräm mig inte nu. Jag har redan blivit skrämd så länge att jag inte vågat prova än. Första gången jag blev nyfiken var sommaren 2004.