Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av husmodern
Nu har jag beställt grejer, hoppas de hinner hem till mig i tid :vågen:
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Det jag beställde hade kommit till "posten" nu, nu ska jag bara övertyga någon att hämta dem åt mig... :twisted: Eller om jag är tillräckligt pigg imorgon så jag kan köra själv...
Hade det mesta hemma redan, men måste nog tilläggsshoppa en detalj. :tumup:
Användarens profilbild
Av husmodern
Oj nu klickade jag visst hem lite mer, ska det här gå jämt upp måste jag nog göra 100 markörer minst :mrgreen:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
ellla skrev:
ellla skrev:jag råkade också handla lite... :D
men min wire som jag hade här för nån dag sen är spårlöst borta... *suck*
wire hittad!
:tumup:

Efter helgens garnshopping har jag inte bara en utan två raglankoftor/tröjor i planeringen som bägge kommer att behöva markörer så det här bytet kommer mer lägligt än jag först trodde! :app:
Användarens profilbild
Av ellla
CrazyMagpie skrev:
ellla skrev:
ellla skrev:jag råkade också handla lite... :D
men min wire som jag hade här för nån dag sen är spårlöst borta... *suck*
wire hittad!
:tumup:

Efter helgens garnshopping har jag inte bara en utan två raglankoftor/tröjor i planeringen som bägge kommer att behöva markörer så det här bytet kommer mer lägligt än jag först trodde! :app:
Vilka fynd du verkar ha gjort!
Användarens profilbild
Av Ellasario
ojoj vad det händer grejer....jag har börjat och funderar lite på hur detta ska sitta ihop, jag har pysslat ihop förberedelser till 5 st markörer, räcker det? det tar ganska lång tid så även om det är fantastiskt kul så tar det ju av min tid att göra "viktiga" saker..som att städa och plugga och så :P
Användarens profilbild
Av ellla
Ellasario skrev:ojoj vad det händer grejer....jag har börjat och funderar lite på hur detta ska sitta ihop, jag har pysslat ihop förberedelser till 5 st markörer, räcker det? det tar ganska lång tid så även om det är fantastiskt kul så tar det ju av min tid att göra "viktiga" saker..som att städa och plugga och så :P
det var väl 5-ish som bestämdes :)
Användarens profilbild
Av husmodern
Nån mjuk nylontråd eller wire borde väl funka. Jag ska köra nyckelring modell mini..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 12

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?