Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av AnKa
Boadicea skrev:Var det nån här som hade köpt stansar på Claes Ohlsson? Hur är de isf? Och en generell stansfråga: vad har ni för underlag när ni stansar och i vilka material jobbar ni?
Jag har inga stansar men jag har hört att CO-stansarna är bra. De övriga frågorna kan jag inte svara på.
Användarens profilbild
Av Safireee
Boadicea skrev:Var det nån här som hade köpt stansar på Claes Ohlsson? Hur är de isf? Och en generell stansfråga: vad har ni för underlag när ni stansar och i vilka material jobbar ni?
Min kompis har stansarna från CO och jag har lånat dem. Har inte provat andra stansar, men jag tyckte att de funkade bra! Jag körde mot klinkersgolvet men en stålplatta är nog bättre. :-) jag har stansat på metall- resp. Silverbrickor som jag köpt i pärlshoppar. Silvret är hårdare så man får anpassa slagen lite. Kan vara bra att köpa några extra att öva sig på. Jag stansade rätt snett ibland. ;-)
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag har köpt dem. Har haft cementskivan runt spisen som underlag när jag hamrat på dem.
Användarens profilbild
Av Safireee
Här kommer nya kärleken, jadepärlor!

Kan inte se mig mätt på dessa underbara färger! :love:

Bild

Bild

Studentpresent till min svärkusin:
Bild
(för att se större bilder: se här i min blogg: http://hippiemamman.wordpress.com/2012/ ... rlarmband/).

PS. Men vad jag läst är det inte riktig jade utan färgad marmor. Men det är väldigt god tyngd i kulorna och de lyser verkligen i färgerna. Jag köpte från Bicone Design på nätet, de har många färger och storlekar att välja mellan.
Användarens profilbild
Av Fina
Var har ni köpt era stansplattor? Jag köpte fina hjärtan, satte en berlock brevid av nån glaspärla, men under användning så blev det fula spår från berlocken i hjärtat. =(
Har ni varit med om liknande?

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?