Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jazoo
Knyttet & K skrev:Gud vad bra den här tråden är :app:
:iagree: Har du beställt ännu?

Själv ska jag till CO idag och shoppa lite, bla en limpistol.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
jazoo skrev:
Knyttet & K skrev:Gud vad bra den här tråden är :app:
:iagree: Har du beställt ännu?

Själv ska jag till CO idag och shoppa lite, bla en limpistol.
Nej inte än, men glitterlim och textilpennor är inhandlade iaf :tumsup:
Användarens profilbild
Av dolvis
Tassar lite genom att passa på att fråga om någon vet var man får tag på material till linoleumtryck?

Minns att jag själv älskade detta när jag var liten, vi gjorde alltid linoleumtryckta julkort ex, men då jobbade min mamma som bildlärare och kunde beställa hem massa bra grejer till rabattpris genom jobbet.... Vid närmare eftertanke borde hon ha kvar knivar och roller och sånt, men linoleumbitar, var får man tag på det?
Av belinda
dolvis skrev:Tassar lite genom att passa på att fråga om någon vet var man får tag på material till linoleumtryck?

Minns att jag själv älskade detta när jag var liten, vi gjorde alltid linoleumtryckta julkort ex, men då jobbade min mamma som bildlärare och kunde beställa hem massa bra grejer till rabattpris genom jobbet.... Vid närmare eftertanke borde hon ha kvar knivar och roller och sånt, men linoleumbitar, var får man tag på det?
panduro och cchobby som det länkades till tidigare har :D Jag har sett nåt slags set på panduro, det verkar bra om man bara ska göra lite liksom.
Användarens profilbild
Av dolvis
belinda skrev:
dolvis skrev:Tassar lite genom att passa på att fråga om någon vet var man får tag på material till linoleumtryck?

panduro och cchobby som det länkades till tidigare har :D Jag har sett nåt slags set på panduro, det verkar bra om man bara ska göra lite liksom.
ska kolla upp, tack!
Användarens profilbild
Av jazoo
dolvis skrev:
belinda skrev:

ska kolla upp, tack!
Annars fick jag tips av en konstnär för inte så länge sen om att använda bygg-mdf, och göra trätryck istället för linoleumtryck, eftersom det är lättare att skära i, mjukare liksom. Kan du vara värt att testa i alla fall.
Användarens profilbild
Av jazoo
Jag och Alice har gjort klart vårt skokartongslott nu och jag måste bara säga:

Limpistol!!!!! :vågen: :rock: :app:

Hur har jag kunnat klara mig utan en limpistol så här länge? Det är ju helt galet bra! Om du inte har en så köp nu genast! :this:

Jag kan också rekommendera Clas Ohlsons pennor, av typen "Giotto decor materials" universal-pennor som fäster på många olika material. För att rita och dekorera på kartong var de toppen, heltäckande färg och fäste bra (även vitt på andra färger blev jättebra). Ska funka på sten, glas, trä, porslin mm.
Användarens profilbild
Av Moson
jazoo skrev:Bild
Coolt :app:
Användarens profilbild
Av LumLumLum
Knyttet & K skrev:wow, vad fint det blev jazoo!!!

Nu är en beställning gjort :app:
Irriterande nog fanns varken piprensare eller silkespapper men jag hoppas att jag får tag i det i butik här i stan.
Ö&B brukar ha en del pysselmaterial, bland annat piprensare, till ganska ok pris.
Användarens profilbild
Av mymlan
jazoo skrev:
mymlan skrev:Jag köpte ett bakbord i plast som även kan användas som pysselbricka. Jättebra att förvara pågående pyssel på, bara att lyfta bort till ett annat bord om man behöver platsen (T pysslar oftast på soffbordet som har lagom höjd). Och småsaker håller sig på brickan eftersom den har kanter :tumup:
Smart idé! Var köpte du det?
Netto för 98kr, men det var några månader sen. Men borde finnas på andra ställen som säljer plastburkar och sånt. Tänkte att sen kan man ju ha det som planteringsbord när han inte vill pyssla längre. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?