Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lilla trasdockan
Bild

Barnens lampa :D detta va riktigt kul. ursäkta stor bild dock

Lampan när den lyser
Bild
Senast redigerad av lilla trasdockan den fre nov 19, 2010 17:18, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av dolvis
Hihi jag har också gjort en... men det blev helt galen. Så jag vet inte om jag vågar visa upp den.
Av lilla trasdockan
dolvis: jo visa nu :D
Användarens profilbild
Av dolvis
Kajsabajsa skrev:
dolvis skrev:Hihi jag har också gjort en... men det blev helt galen. Så jag vet inte om jag vågar visa upp den.
Klart att du vågar :tumup:
Inser just att mitt pixbox ju har kraschat. Så det är nog kört...
Av lilla trasdockan
kajsabajsa: fixar ikväll :D ska göra två små också med lila tyll som ska bli små "blommor" vet dock inte om jag ska sätta lampa i dom också eller bara ha som dekoration
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
Alecsandra skrev:kajsabajsa: fixar ikväll :D ska göra två små också med lila tyll som ska bli små "blommor" vet dock inte om jag ska sätta lampa i dom också eller bara ha som dekoration
:tumup:

Jag skulle vilja ha en sån där kitschig ljusslinga med blommor. Hittade en på nätet men den kostade nästan femhundra kronor :whut: Tror ni det går att fixa med tyll och en vanlig ljusslinga? Är det LED som inte blir varmt?
Av lilla trasdockan
oh nu gav du mej idéer kajsabajsa. ne led blir inte varmt, det har jag satt bakom barnens expedit bokhylla (mot väggen) så hela hyllan ser ut att lysa, super fint på kvällen

ingen bra bild och OT men måste bara få visa
Bild
Senast redigerad av lilla trasdockan den fre nov 19, 2010 17:19, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Kajsabajsa skrev:
Alecsandra skrev:Bild

Wow :love:

Den var verkligen jättefin :tumup:
Kan du inte ta en bild på kvällen också så vi får se hur den ser ut när den lyser?
Superfin! Nu måste jag på loppis och leta skärmstommar :tumsup: Jag har letat lampa till barnens rum jättelänge, men alla jag faller för kostar typ 2000:- och det vill jag inte lägga. Jag tror det får bli en tyllampa med lite dekorationer tills vidare :D
Av lilla trasdockan
Knyttet: ja mina barn verkar uppskatta tyllampan iaf, Anna ställde sej bara å stirra på den när jag tände den på kvällen, sen log hon och sa -ohh, tack snälla mamma, Anna Tingeling!

hon är helt tokig i Tingeling filmen och lampan påminner ju lite om ett salladshuvud i stort format :rodna:
Av tumbler
alecsandra: Den gillar jag! :love:

boadicea: vi väntar på porr :wink:
Användarens profilbild
Av kamalot
Alecsandra skrev:Bild

Bild
Kajsabajsa skrev:Jag skulle vilja ha en sån där kitschig ljusslinga med blommor. Hittade en på nätet men den kostade nästan femhundra kronor :whut: Tror ni det går att fixa med tyll och en vanlig ljusslinga? Är det LED som inte blir varmt?
Ja, LED håller sig svalt :tumup:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?