- fre jun 11, 2010 13:29
Kopiera och skriv in dig på listan.
Vi vill vara med:
AnKa - gillar mönster och färg! Gärna retro, gärna rött
Asereht - Gillar retro, mönster och färg.
Annelie: Vill kunna handla mat med den. alltså inte axelband utan snarare handtag
annelithor - Gillar alla färger, men helst lite murriga & jordnära. Retro går kanon Långa axelband
Binaem - Färgstarkt, retro, gärna med lite längre axelband. Gillar grönt, turkos, orange och rosa
Björklöv - Färg ska det vara. Gärna mönstrat
Bowzee - Gillar stormönstrat, retro, ugglor och rosa
Britt - Gillar färgglada saker, gärna blått, inget retro här!
CrazyMagpie - glatt och färgstarkt gillar jag, sen om det är 60-70tals retro eller folklore spelar mindre roll och hellre lite längre axelband än riktigt korta.
corona - Gillar retro, mönster & gärna "naturfärger". Gärna ngt längre band, så man kan hänga den på axeln.
Elsa - blir glad för precis vad som helst, men gillar lila, orange och mossgrönt extra mycket.
Fryle - Blir glad för allt som är till mig (och som alla andra gillar jag färg...) Korta band helst
Glis - Är inte så jätteförtjust i brun-grönt men tänker inte klä mig i kassen så det är inte så noga.
He.ma - blir glad för vilken färg som helst, gärna lite längre "handtag".
IdaMaria - Gillar klara färger
jazoo - gillar också färg, och tycker om kassar som man kan hänga över axeln, dvs inte för korta bärhandtag.
Jenny med Emiliten - färgstarkt var det här också, men blir glad för vad som helst
Knyttet - gillar allt färgglatt.
kvarnvik- Gillar retro och färgglatt, vill inte ha för stora kassar
linafelicia - älskar lila och grönt och tycker inte alls om ljusblått.
little_me - Gillar både färgglatt och mer diskret, vill gärna ha en stor kasse så jag får plats med allt skräp jag bär runt på!
lotti - Gillar grönt (åt det vårgröna hållet) och lila, är mindre förtjust i orange!
Maddemoa - Gillar starka färger och mönster. Gärna med lite längre axelband.
MsMorrison - Gillar retro, mönster och färg.
puppan - Gillar det mesta och blir glad för allt.
Sia-Vill gärna ha i nåt tyg som jag inte kan hitta i nån affär häromkring (alltså Åhlens, jysk, Ikea)
tk81 - blir glad för vad som helst
zandrama - gillar starka färger och färgglatt, gärna retroinspirerat.
Vi vill vara med:
AnKa - gillar mönster och färg! Gärna retro, gärna rött
Asereht - Gillar retro, mönster och färg.
Annelie: Vill kunna handla mat med den. alltså inte axelband utan snarare handtag
annelithor - Gillar alla färger, men helst lite murriga & jordnära. Retro går kanon Långa axelband
Binaem - Färgstarkt, retro, gärna med lite längre axelband. Gillar grönt, turkos, orange och rosa
Björklöv - Färg ska det vara. Gärna mönstrat
Bowzee - Gillar stormönstrat, retro, ugglor och rosa
Britt - Gillar färgglada saker, gärna blått, inget retro här!
CrazyMagpie - glatt och färgstarkt gillar jag, sen om det är 60-70tals retro eller folklore spelar mindre roll och hellre lite längre axelband än riktigt korta.
corona - Gillar retro, mönster & gärna "naturfärger". Gärna ngt längre band, så man kan hänga den på axeln.
Elsa - blir glad för precis vad som helst, men gillar lila, orange och mossgrönt extra mycket.
Fryle - Blir glad för allt som är till mig (och som alla andra gillar jag färg...) Korta band helst
Glis - Är inte så jätteförtjust i brun-grönt men tänker inte klä mig i kassen så det är inte så noga.
He.ma - blir glad för vilken färg som helst, gärna lite längre "handtag".
IdaMaria - Gillar klara färger
jazoo - gillar också färg, och tycker om kassar som man kan hänga över axeln, dvs inte för korta bärhandtag.
Jenny med Emiliten - färgstarkt var det här också, men blir glad för vad som helst
Knyttet - gillar allt färgglatt.
kvarnvik- Gillar retro och färgglatt, vill inte ha för stora kassar
linafelicia - älskar lila och grönt och tycker inte alls om ljusblått.
little_me - Gillar både färgglatt och mer diskret, vill gärna ha en stor kasse så jag får plats med allt skräp jag bär runt på!

lotti - Gillar grönt (åt det vårgröna hållet) och lila, är mindre förtjust i orange!
Maddemoa - Gillar starka färger och mönster. Gärna med lite längre axelband.
MsMorrison - Gillar retro, mönster och färg.
puppan - Gillar det mesta och blir glad för allt.
Sia-Vill gärna ha i nåt tyg som jag inte kan hitta i nån affär häromkring (alltså Åhlens, jysk, Ikea)
tk81 - blir glad för vad som helst
zandrama - gillar starka färger och färgglatt, gärna retroinspirerat.
BJÖRKLÖV mamma till
vackraste storasyster K
sötaste lillebror A
vackraste storasyster K
sötaste lillebror A