Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

knutschen_lee@hotmail.com skrev:
Ashe skrev:
knutschen_lee@hotmail.com skrev:Vars ligger den affären i stan, om man skulle få för sig att åka dit? :roll:

Den ligger bakom lillänge kan man säga. Vet du var bussgaraget är? Det ligger granne med det.
Och över vägen ligger bilprovningen.
ok. tack:) gubben visste vars det var, och det är ju han som kör så.;) brukar den ha öppet på helgen?
Ja, gå in på hemsidan och kolla. :)
http://www.woolpower.se/en/asp/omoss_5.asp
Britt skrev:Tack alla för alla tack och glada miner. Det har jag verkligen behövt just nu. Iaf nån som uppskattar mig och det jag gör. Förutom barnen.
Varmt TACK Britt, jag hämtade tyget idag och det är supermjukt och härligt :vågen: !
Skickar en stoooooor kram låter som du behöver det :heart: !
Kan bara hålla med i hurrar-ropen! Britt är värd dem allihop! :vågen:

Kan passa på att tipsa om att man kan sy supergosiga filtar av ullfrottén!
Vänd den ut och in så att det blir "lurv" på bägge sidor och sedan ett snedslåband längs kanten. Varmt och gosigt, OCH går att tvätta i 60 grader och torkrumla om det skulle behövad! :tumup:
CrazyMagpie skrev:Kan bara hålla med i hurrar-ropen! Britt är värd dem allihop! :vågen:

Kan passa på att tipsa om att man kan sy supergosiga filtar av ullfrottén!
Vänd den ut och in så att det blir "lurv" på bägge sidor och sedan ett snedslåband längs kanten. Varmt och gosigt, OCH går att tvätta i 60 grader och torkrumla om det skulle behövad! :tumup:
Vilken smart idé! :notes:
Knyttet & K skrev:Ullfrottén går alltså att tvätta i vanligt program? 60 grader tom?
Krymper den? Jag ska sy brallor till Agnes tänkte jag, men funderar på om jag kanske måste tvätta först.
Jag brukar tvätta mina ullfrotté kläder i 40 grader, och har inte märkt att de krympt. Tvättade inte det jag sydde till F nu. (tänkte att det kommer ludda så i maskinen om man inte zickzackar först)
Emmamedhunden skrev:
Knyttet & K skrev:Ullfrottén går alltså att tvätta i vanligt program? 60 grader tom?
Krymper den? Jag ska sy brallor till Agnes tänkte jag, men funderar på om jag kanske måste tvätta först.
Jag brukar tvätta mina ullfrotté kläder i 40 grader, och har inte märkt att de krympt. Tvättade inte det jag sydde till F nu. (tänkte att det kommer ludda så i maskinen om man inte zickzackar först)
Låter bra. Jag sydde ett par fleecebyxor i väntan på svar. Men då ska jag kanske sätta saxen i ullfrottén också :vågen:
Jag kan ju sy dem lite större än fleecebrallorna ifall de krymper lite.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?